Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn Avic X1R met orginele pioneer achteruitrijcamera geeft wel beeld zodra ik de schakelhendel in z'n achteruit zet, maar zou ook beeld moeten geven in 'splitscreen' bij vooruit rijden. Je hebt dan links het beeld van de camera en rechts de navigatiekaart.
Volgens de handleiding moet dit kunnen.
Hoe krijg ik toch beeld bij vooruit rijden?
door frank_jenniskens » 10 mar 2017 12:24 » in Aankoop advies
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een multifunctioneel systeem voor in mijn auto.
buiten het afspelen van muziek (via usb) zou ik heb ook graag gebruiken als navigatie, carkit en achteruitrijcamera.
ik zat zelf te denken aan een klapscherm...
door marco laponder » 10 aug 2017 08:45 » in V.A.G
Hallo
ik heb een nieuwe t6 nu 90 km oud er zit een discover media (pq vwn) radio in en daar wil ik als het kan een achteruitrijcamera op aansluiten
ik heb een camera liggen maar die heeft zogenaamde tulpstekers wat is er nog meer nodig om het...
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...
Sinds enkele dagen is de app AVICSYNC (terug) beschikbaar in de iTunes app store. Deze app is te gebruiken in combinatie met de navigatie op de Pioneer navigatietoestellen van de AVIC-serie. AVICSYNC voegt onlinefunctionaliteiten...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...