Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Er is veel te lezen in dit forum met betrekking tot TNS 300/310. Echter het volgende is nog onduidelijk bij mij. Ik heb de TNS 300 dvd versie. Als ik nu bij Toyota op de site de nieuwste maps betel, is dit dan nog steeds gebaseerd op de TNS 300 of is dat ook automatisch een update naar TNS 310?
of is dat ook automatisch een update naar TNS 310?
Ja, na de update functioneert deze als een 310
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Goededag
Ben ook nieuw hier op de forum en heb gelijk ook een vraag over de numans lifetime update.
Ik heb er een gekocht via marktplaats en geprobeerd te installeren maar krijg een melding,
This card has been redeemd, Nagevraagd bij de verkoper en...
Bij deze stel ik me meteen even voor, ben Edwin en heb onlangs een andere VW gekocht waarin een Kenwood DNX9210BT zit.
Nu ben ik zelf handig met computers, software (ook binnenhalen ) en updaten TOMTOM en...
Ik heb een Rav4 van 2001 met een tns 200 nav. systeem maar kan er geen updates meer voor vinden , vroeg me nu af of ik er zonder meer een tns 300 of 310 op kan aansluiten? is de bekabeling eender en kan de tns 300 /310 zijn...
Een vriend van mij heeft een Toyota Auris Hybrid 2010, daarvan is het scherm van zijn navigatiesysteem gebarsten en de touch werkt niet meer. Na wat opzoeking denk ik dat het om een TNS700 type gaat, weet iemand of het glaasje of touchscreen...
Mijn zus heeft een toyota auto met daarin een aansluiting voor een tom tom navigatiesysteem, wat ikzelf nog nooit gezien heb.
Nu staat er op dat navigatiesysteem een hele oude kaartversie op en die wil ze graag vernieuwd hebben.
Het is een...