Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb vandaag geprobeerd een MS5500 aan te sluiten op mijn systeem (MS5400 die het wel doet). echter de Power van het systeem blijft knipperen . Het beeldscherm blijft zwart en er zat geen dvd in. ik heb ook geprobeerd de service sw cd er in te doen, maar hij bleef knipperen. Het systeem van spanning af halen hielp helaas ook niet.
De PC 5500 en de 5400 zijn 100% identiek voor wat betreft de aansluitingen. Als je PC 5400 het wel blijft doen, en de 5500 nu niet, is er wat mis met die computer.
Weet je iets van de achtergronden daarvan, waar komt 'ie vandaan etc.....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik heb met behulp van basecamp een route gemaakt voor mijn garmin Nuvi 2597 naar een plek waar ik heen moet.
De route die ik gemaakt heb is niet de kortste maar vanwege drukte een beetje om.
Ik heb in mijn auto een universele 2din autoradio met achteruitrijcamere.
Nu is het probleem dat het scherm blauw blijft bij de radio opties etc. dat als ik het volume harder of zachter zet wel in beeld komt of de bass en treble. En als ik hem in...
wie kan mij helpen
Ik heb heb tomtom 500/510 hiervan blijft het scherm zwart maar het geluid doet het wel
ik heb al een reset gedaan via de aan/uit knop.
het scherm gaat soms aan maar alleen zeeeeeer donkerblauw bijna zwart
Ik heb een Qlarion QY5002SD in mijn Suzuki Swift uit 2008 zitten welke steeds maar opnieuw blijft opstarten. Dit is begonnen met een aantal keer opnieuw opstarten en dat hij daarna aan bleef, maar nu blijft hij maar opnieuw opstarten.
Heeft...