Hallo Fapman(leuke naam trouwens), Uit welk jaar is jouw Passat? Ik heb een 2001 Passat Variant (type 3BG) en wil er ook zo eentje inbouwen. Kan je het scherm ook wat naar je toekantelen, dus in horizontale richting?Heb je er een gewone radio/cd onder geplaatst? Is de navigatiestem ook via de radio te horen? Kom je ook op de navigatiehelpsite meeting a.s zondag om te kunnen bewonderen?
Lijkt mij een pracht systeem.
Is er misschien iemand anders die zo'n systeem in een Passat (B/BG) heeft ingebouwd en zeker naar de Meern komt as zondag?
Zijn er problemen bij de inbouw in het Passat dashboard-front? Kan het zomaar in het bestaande front? (bovenin zit nu de aircobediening ; daaronder de radio en daaronder een leeg vak). De beste plek zou m.i de 5700SD in de bovenste "lade" zijn met daaronder de radio en daar weer onder de aircobediening. Kan je de plekken zelf indelen of moet er flink aan het front gesleuteld worden cq speciaal frontje?
NB/ Ik had/heb een MS4200 in mijn Omega(92)-naar de sloop gebracht i.v.m distibutiekettingbreuk

met alle fatale gevolgen vandien. Maar goed, tijd voor een andere auto EN navigatiesysteem...........
Bedankt, Leo.