Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb je al bij de puls-links gekeken, in het gele Navigatie-Menu?
Daar staat bij Petri:
3er E46 2002- Am Kombinstrument, schwarz/weißer 26-PIN Stecker, Kabelfarbe gelb/grün
Is 'ie daar te vinden?
Met zo'n gloed nieuwe auto zou ik je trouwens aanraden even langs je dealer te gaan en hem te vragen die pulsdraad op te zoeken en te verzorgen.
Dat heb ik destijds bij mijn nieuwe auto ook gedaan, geen probleem toen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Best forum.
4 weken geleden mijn e83 uitdam gehaald. De standaard navigatie zit dr nog in en werkte prima met de dvd achterin. Nu weet ie opeens niet meer waar we zijn, herkent geen straten maar geeft wel bij elke rit de afstand en hoek naar het...
Beste leden ben helemaal nieuw hier en meteen een vraag.
Heb een bmw e39 540 1 uit 12-1998. Deze auto is in 2016 geïmporteerd uit Japan.
De radio werkt perfect maar m'n navigatiesysteem is Japans , heb al geprobeerd met een Benelux cd achterin de...
Ik heb een Android navigatie systeem in mijn auto, niet origineel. Het systeem werkt perfect, alleen de radio start zo hard op. Dit is veel harder dan bv de apps. Hierdoor valt Tomtom niet te verstaan. Wanneer je dat harder zet gaat de radio ook...
Mijn systeem valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden.
Ik heb de spanning gemeten tijdens dat het systeem aanstond en deze valt niet weg.
Wat mij doet geloven dat het systeem een software...
goeden dag
ik zet met een vraag waar ik geen antwoord op krijg ik zoek een nieuwe navigatie en mijn oog is gevallen op de gramin drive 6 lmt -s
echter ik lees dat je voor de file informatie je smartphone via een app moet koppelen met je navigatie...