Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet er iemand hoe ik de originele Radio-Unit uit mijn BMW E 46 haal, Ik moet deze eruit krijgen, zodat ik bij de bedrading kan om mijn PC van stroom/pulse enz kan voorzien ??
om een standaard bmw radio uit een e-46 te halen moet je het volgende doen:
boven het dashboardkastje zit een afdekstrip deze zit geklikt en die moet eraf, kan soms vrij vast zitten dus voorzichtig!!!!
vervolgens zit er een afdekstrip rond de radio en die zit ook geklikt en volgens mij met een schroef aan de rechterkant.
dan is de "radio"zichtbaar en is te verwijderen met twee schroeven aan beide zijden en kan je de radio eruithalen.
door oostland.jan69 » 23 apr 2016 14:48 » in Renault
Ik rij in een renault laguna uit 2005.
Nu mijn probleem is met mijn navigatie systeem van carminat, dat hij de positie van de auto niet vindt meer ...sta steeds in de zee zeg maar. .
Misschien dat iemand dit weet te verhelpen.
Mijn dank zal heel...
Mijn ingebouwde GPS van TomTom in mijn peugeot 508 maakt dikwijls fouten.bv.1)op een vooraf zorgvuldig gecontroleerd traject langs autoweg, vanuit Munchen naar Antwerpen schakelt hij plots op een klein weggetje dat nergens toe leidt...! 2)op een op...
Best forum.
4 weken geleden mijn e83 uitdam gehaald. De standaard navigatie zit dr nog in en werkte prima met de dvd achterin. Nu weet ie opeens niet meer waar we zijn, herkent geen straten maar geeft wel bij elke rit de afstand en hoek naar het...