Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maarre, over welke update heb je het eigenlijk?
Op jouw TA zit vermoedelijk 1.0, en er is een versie 1.2 die echter niet los verkocht wordt. Dit is dan ook géén kaartupdate, maar een kleine aanpassing in de besturingsSW.
Een kaartupdate, die dan versie 2.0 zal gaan heten wordt niet voor het laatste kwartaal van dit jaar verwacht.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Die kaartupdate 2.0 zul je niet via het net kunnen downloaden, die zal tzt bij de Beckerdealer te koop zijn.
Op het duitse forum wordt daarvoor een prijs van € 199,- genoemd, dezelfde als die voor de kaartupdates van de vaste systemen. Wat het straks in het echie gaat worden zullen we moeten afwachten, dat zal nog wel een half jaartje duren.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Goede middag, ik heb de volgende vragen en kom hier zo een twee drie niet uit.
Heb 2e hands een Becker radio (Becker Aftermarket Indianapolis) kunnen kopen en heb contact met Winparts.nl om een verloop/adaptor voor mijn stuurwiel bediening (Astra...
Ik heb in mijn auto een becker cascade. Deze werkt nog altijd heel prettig.
Binnenkort willen we door Europa rijden. Het zou fijn zijn als de navigatie iets
meer up to date is. Wie kan mij helpen? Kan ik deze nog ergens kopen?
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...
ik wil ook graag mijn firmware updaten. Hoe kan ik dit het beste doen.
Ik heb nu versie: 3970. Behoud ik dan wel mijn instellingen in mijn boordcomputer of
ben ik na de update alles kwijt. Welke firmware kan ik het best gebruiken volgens...
door Verwijderde gebruiker 116767 » 27 nov 2015 13:50 » in V.A.G
Er is voor de Discover Media, Discover Pro en de Discover Media PQ een nieuwe kaart update, te downloaden via onderstaande link. Selecteer links welke auto, bouwjaar en type navi je wilt hebben: