ik heb een carin 522 ik wil hier mijn vdo box (3 jaar oud ) op aan sluiten
alvast bedankt
Wie kan mij helpen een carin aan te sluitne op een 5010 ?
-
werkt-nu
- New Member

- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 nov 2004 23:36
-
JW
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Dat staat goed omschreven in de handleiding van de MT 5010. Mocht je die niet hebben is 'ie te downloaden op de site van VDO-Dayton, bij services
Succes,
JW
Dat staat goed omschreven in de handleiding van de MT 5010. Mocht je die niet hebben is 'ie te downloaden op de site van VDO-Dayton, bij services
Succes,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 797
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 899
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1021
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1161
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 1215
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1230
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Reacties: 2
Weergaves: 942
-