Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo Sebas,
De vraag komt hier bij volvo beter tot zijn recht.
Als het een volvo RTI systeem is dan kan je in het menu zelf een TMC zender kiezen.
Maak daar de keuze voor radio538 en dan moet het goed gaan.
Getest in een Volvo V70 met RTI systeem.
De RTI navigatie van mijn Volvo C 30 werkt niet, geeft als melding dat er een DVD geplaatst moet worden.
Er zit een DVD in en waarschijnlijk zelfs 2, mis 2 DVD's in de cassette.
Maar krijg deze niet uit de DVD lezer. Zie trouwens geen eject knop,...
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
Ik vroeg mij af waar de rode en groene letters INRL achter de tmc zender voor staan? Kan dit zo 1,2,3 niet vinden. Nu zijn dit meestal de enige zenders die ik ontvang.
Ik heb een Avic 940BT met een kaartupdate (Here) van 2015. Nu valt mij op dat ik geen TMC info krijg. Bij verkeer/instellingen kan ik (vaak) ook niet kiezen uit een tmc provider. Soms staat er wel een TMC provider ( skyradio). Lijkt me toch...
Ben sinds kort in bezit van een vdo pc 5200 met een tmc aansluiting, alleen heb ik er geen tmc kabel met splitter voor.
Ik heb wel 3 gps antenne kabels over en mijn vraag is dan zijn de kernen van gps en tmc hetzelfde? Zoja is de gps kabel om te...