Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
wanneer die is ??? in ieder geval dit voorjaar denk ik. Daarover moet nog een beslissing worden genomen. En mocht je toch een systeem willen afzeiken ..... begin dan bij die van mij.... ik ben wel in voor wat kritiek.... Wordt het misschien daarna eens tijd dat ik de bedrading op een ordentelijke manier wegwerk. Er ligt nu zo'n 65 meter overal onder de vloerbedekking gefrommeld....
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
goeden dag
ik zet met een vraag waar ik geen antwoord op krijg ik zoek een nieuwe navigatie en mijn oog is gevallen op de gramin drive 6 lmt -s
echter ik lees dat je voor de file informatie je smartphone via een app moet koppelen met je navigatie...
Ik heb een klein vraagje omtrent het uitwerpen van garmin toestel via usb
Heb een garmin oregon 450
Ben hier wel tevreden over
Heb er zowel wandelingen als fietstochten opstaan
Als ik de gps nu wil ontkoppelen via usb hoe moet dit dan...
Ik heb een Garmin nuvi 2595
Mijn vraag is : Ik wil met mijn navigatie van mijn woonplaats Kronenberg naar ouddorp portzeelande rijden.
Dan maakt hij een route en die gaat via eindhoven.
Maar stel ik wil via de A73 richting nijmegen naar...
Ik heb mijn TomTom Via 135 al een aantal jaren en hij werkt tot nu toe perfect.
Ook de kaartupdates gaan goed.
Maar sinds kort merk ik dat bij het intypen/aanraken van een doel adres heel
vaak een andere letter wordt weergegeven dan...
ik wil graag mijn KENWOOD DNX5260BT updaten naar versie 1.4
ik heb precies gedaan zoals op site beschreven. deze 2 bestanden gebrand op dvd:
DDX5_1_1.4.0.ruf
DDX5_2_0014.img
maar update blijft grijs en kan ik niet selecteren,
ik heb het...
Ik heb een vraagje waar ik graag het fijne zou van weten. Wanneer ik het contact in de eerste stand zet, start mijn navigatiesysteem op (dit is zoals het hoort). Om de motor niet onnodig te laten draaien (brandstofbesparing en...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...