Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het omzetten van de F500bt naar MIO pocket.
Er staat veel op http://www.gpspassion.com
Ik weet zelf niet zo goed hoe e.e.a. werkt, maar zou het graag willen testen.
Ik heb windows 10 als besturingssysteem en de bijgevoegde cd voor een spirit 6970lm kan niet gelezen worden op dit systeem. Die doet het maar tot windows 7. Hoe moet ik daar verder mee gaan? Met veel dank bij voorbaat.
door dannygroeneveld » 12 nov 2018 11:04 » in Mitac Mio
Hi I need help. I cannot figure out a solution for my challenging problem. If I connect my MIO Cyclo 500 navigation device to my old Samsung Tab using a USB cable, then all 2 folders on the MIO can be accessed (mio_system and mio_data) from the tab....
Mijn Mio C520 werkt al sedert enkele jaren op Igo primo via een sd kaart. Inmiddels zijn de kaarten verouderd.
Ik zie dat op de sdkaart onder content> maps de resp landen staan.
Bijvoorbeeld:
netherlands_R3_NO_2012.01_120615.fbl
netherlands...
Ik ben nieuw op dit forum, dus hoop dat ik hier hulp vind.
Ik bezit een Mio MiVue Drive 65 LM Truck. Wanneer ik route wil laten berekenen krijg ik naaar sommige omgevingen (bv. naar Weert Ringlaan Noord - niet bepaald een...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.