Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo ik heb een vraagje ,ik heb ook zoon toestel maar mijn sd doet het niet kan dit komen omdat ik er een 1gb in heb zitten of kan dit wel.
Alvast bedankt.
1GB en 2GB gaat zonder problemen. Maar je moet wel de goeie structuur gebruiken. Dus eerst map jvcms op de SD kaart zetten. In die map de map music en in die map pas je albums.
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
hallo,
ik heb een vraag , misschien kunnen jullie mij hier mee helpen.
ik heb een passat variant uit 2011 gekocht , hier was bij de vorige eigenaar de navigatie uit gestolen.
bij de garage waar ik de auto heb gekocht hebben ze er een versie ingezet...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...