Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In mijn Focus C-max heb ik een origineel Ford DVD-navigatiesysteem met touchscreen.
Kan dit systeem (makkelijk) omgebouwd worden zodat ik er ook gewone DVDtjes op kan afspelen?
Ford Focus C-max 1.8i Ghia
met DVD navigatie (touchscreen)
Goedemiddag,
Wie kan mij zeggen wat ik moet doen om de ingebouwde navigatie van mijn Ford Grand C-Max te updaten?
Ik heb de auto net aangeschaft en heb geen ervaring met dit soort TomTom.Ik heb wel heel veel losse TomTom apparaten geupdate in het...
Sinds kort werkt mijn navigatie bij plaatsen in de buurt perfect tik ik een plaats in die wat verder weg ligt duurt het heel lang eer die oplaadt bv ik ging pas geleden van sittard naar horst/america is ongeveer 65km toen begon deze pas te navigeren...
Beste mensen ik ben op zoek naar deze cd van Ford navigatie cd2-BNL+IRE_2008_FX v3
het gaat om software voor Ford/Blaupunkt travelpilot FX wie kan mij hier aan helpen
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Ik heb een paar sets van het Mazda navigatisysteem op de kop kunnen tikken.
De data van 2014-2015 staat erop.
Ze werken in de Denso systemen van 2005 tot 2010, mogelijk is er bij de ietwat oudere systemen een firmware update nodig, deze kan...
ik beschik over een ingebouwde navigatiesysteem MFD2 Volgens mij versie C. De grote knoppen links en rechts hebben een chrome randje rondom. En de navigatie speelt ook audio cd;s af. Dvd speelt die niet af
Ik bezit een motorhome met navigatie ALPINE NVE-N099P
Blijkbaar is er thans geen recente dvd meer te verkrijgen bij Alpine, mijn huidige dateert van 2010
Bestaat de mogelijkheid om een recente dvd te installeren van een ander merk ?
Of is een andere...