Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Als ik zo bekijk wat jij wilt is het handiger om een nieuwe 500 te nemen met alles reeds ingebouwd
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
Geachte vakmannen,
Voor in mijn vaders auto ben ik op zoek naar een 2014/2015 Benelux update voor een CD 500 MY2009/2010
Het is voor een Meriva B uit 2010 met op de 10de positie in het chassienummer een A
Ik hoor het graag mijn email:...
Binnenkort zal ik (via mijn werkgever) de trotse bezitter gaan zijn van een Peugeot 5008 2.0 hdi BlueLease Executive.
Hierin zit ook een Peugeot Connect Nav systeem met zogenaamde 2,5D weergave.
Ik heb deze site via google gevonden en doordat ik op zoek was naar informatie omtrent mijn wens om de navigatie/carkit/audio systeem (origineel alfa) van mijn alfa GT uit 2004 te vernieuwen.
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...