Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
kun je dat niet in je BMW scherm zien ?
Ik zie dat in het scherm waar ook b.v. komt te staan. Handrem staat nog vast o.i.d. Te bedienen met knopje op linkerhenedel stuurkolom.
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...
Binnenkort zal ik (via mijn werkgever) de trotse bezitter gaan zijn van een Peugeot 5008 2.0 hdi BlueLease Executive.
Hierin zit ook een Peugeot Connect Nav systeem met zogenaamde 2,5D weergave.
Ik heb deze site via google gevonden en doordat ik op zoek was naar informatie omtrent mijn wens om de navigatie/carkit/audio systeem (origineel alfa) van mijn alfa GT uit 2004 te vernieuwen.
De RTI navigatie van mijn Volvo C 30 werkt niet, geeft als melding dat er een DVD geplaatst moet worden.
Er zit een DVD in en waarschijnlijk zelfs 2, mis 2 DVD's in de cassette.
Maar krijg deze niet uit de DVD lezer. Zie trouwens geen eject knop,...
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...