VDO Dayton MS5200: hij zit erin en werkt!

Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

VDO Dayton MS5200: hij zit erin en werkt!

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb sinds gisteren de MS5200 en ga grootdeels mee met de ervaringen in de voorgaande berichten. Bij mij is tot nu toe de TMC ontvangst wel zeer matig te noemen maar wellicht dat dit te maken heeft met de misaanpassing van de reeds aanwezige antenne. Enig experimenteren is vereist.
Uiteraard heb ik de reeds aanwezige kabels gewoon laten zitten met als gevolg dat ik nu voor m'n uitgebouwde TMC box geen verbindingskabel meer heb. Iemand nog wat liggen ter overname?
Tot mijn niet geringe verbazing zat er in de verpakking tevens een active cradle voor de RC5400!

Wat ik echter wel heel jammer vind is dat de QXS invoer van bestemmingen is verdwenen. Voorheen bij 5000/5500/5700 kon je eerst de straat selecteren om vervolgens uit een lijst de desbetreffende plaats op te zoeken. Zonde dat deze super-voorziening is verdwenen. Dit is namelijk niet alleen een software kwestie, de kaartsoftware moet het ook ondersteunen. BMW Navteq CD's missen deze keuze op de MS5000 ook.
Wel meteen gisteren de nieuwe software versie 2.55 erop gezet vanwege dat POI probleem. Flitsinfo is ook super natuurlijk voor diegenen die af en toe een steuntje in de rug willen.
TeleAtlas heeft nu ook "dekking" van Servië/Montenegro (4 doorgaande wegen), Griekenland (inclusief een aantal eilanden), Macedonië (3 doorgaande wegen), Hongarije, Polen, Slowakije en Witrusland (3 doorgaande wegen)
Dit is een uitbreiding t.o.v. de eerdere edities van de software, Niet spectaculair maar bij een reisje naar Griekenland kan het handig zijn om te zien dat je nog steeds op de weg zit in Servië of Macedonië.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

En nu maar lekker spelen met het, naar mijn mening, perfecte navigatiehebbedingetje......
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Bericht door LvR »

Ik durf het bijna niet te vragen :oops: :oops: ,maar wat heb je voor die 5200 betaald? Ik neem aan dat je alleen de pc hebt aangeschaft. Ik wil tzt ook alleen de pc hebben om aan een Kenwood DDX te koppelen; vandaar.

Groet en dank, Leo.

NB/ Is ie ook duidelijk sneller tov een DVD-versie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hij is absoluut super snel.
En je mag het best vragen!
PM
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

LvR schreef:NB/ Is ie ook duidelijk sneller tov een DVD-versie?
Misschien ten overvloede:

De pc5200 is beduidend sneller dan bv. de pc5500 (dvd versie).

Een voorbeeld:

Zoetermeer -> Ramsau am Dachstein (Oostenrijk)

pc5500 -> 14 seconden
pc5200 -> 8 seconden.

Daarnaast: sneller een nieuwe route berekenen indien afgeweken wordt van de reeds berekende route.
Gerritje schreef:Bij mij is tot nu toe de TMC ontvangst wel zeer matig te noemen maar wellicht dat dit te maken heeft met de misaanpassing van de reeds aanwezige antenne. Enig experimenteren is vereist.
Ik heb de origineel bijgeleverde raamantenne uiteraard ook uitgetest. De Q blijft, wat ik ook probeer, op maximaal 7 staan. Of dit verder te maken heeft met misaanpassingen van mijn standaard autoantenne begin ik te betwijfelen.
Het oppakken van TMC zenders gaat vlak na het opstarten van de pc iets traag. Maar eenmaal op gang geeft het verder bij mij geen enkel probleem meer. Zowel in Nederland, Duitsland als Belgie is het uitgetest en werkt het verder naar behoren
En ehh Gerritje... ik zou mijn profiel ook aanpassen... Je behoort nu tot de groep pc5200 bezitters :wink:
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tux1971
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 nov 2006 22:35

Re: MS5200

Bericht door tux1971 »

Gerritje schreef: ....
Wat ik echter wel heel jammer vind is dat de QXS invoer van bestemmingen is verdwenen. Voorheen bij 5000/5500/5700 kon je eerst de straat selecteren om vervolgens uit een lijst de desbetreffende plaats op te zoeken. Zonde dat deze super-voorziening is verdwenen. Dit is namelijk niet alleen een software kwestie, de kaartsoftware moet het ook ondersteunen. BMW Navteq CD's missen deze keuze op de MS5000 ook.
Wel meteen gisteren de nieuwe software versie 2.55 erop gezet vanwege dat POI probleem. Flitsinfo is ook super natuurlijk voor diegenen die af en toe een steuntje in de rug willen.....
Allereerst veel genot met je MS5200! Zal wel lukken...
Maar wat bedoel je met flitsinfo: POIs of via TMC ???

Heb vandaag ook geupdate naar 0255, morgen es kijken of de TMC nu sneller werkt resp. sneller de eerste zenders te pakken heeft.

Groeten
Hans
[color=green]My toys: Car BMW E91 & Navigation MS5200 with MM5300 (5.8'') & Handsfree Parrot 3200 LS Color
[/color]
[color=blue]Life is too short to drive a mercedes! ;-)[/color]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Ik denk dat Gerritje flitsinfo via POI bedoeld. Immers op zijn vorige pc5000 was dat niet aanwezig.

Wat beteft het snel oppakken van TMC zenders... dit kun je bespoedigen (bij de 2.50 sw) door in het kaartmenu op info te klikken en dan handmatig een tmc zender te selecteren. Binnen 30 seconden zijn dan de overige zenders gevonden..... (is even een workaround) .
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Bericht door LvR »

Hartelijk dank voor de info luitjes en veel plezier met de 5200. NU moet ik er zeker eentje hebben..... :D

PS/ Gerrit, ik heb je een PM gestuurd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tux1971
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 nov 2006 22:35

Bericht door tux1971 »

Gene schreef:Ik denk dat Gerritje flitsinfo via POI bedoeld. Immers op zijn vorige pc5000 was dat niet aanwezig.

Wat beteft het snel oppakken van TMC zenders... dit kun je bespoedigen (bij de 2.50 sw) door in het kaartmenu op info te klikken en dan handmatig een tmc zender te selecteren. Binnen 30 seconden zijn dan de overige zenders gevonden..... (is even een workaround) .
Waar zijn eigenlijk deze NL flitsinfo POIs te verkrijgen?

Ja, die workaround werkt goed inderdaad, het was echter leuk geweest als VDO dit TMC issue nu opgepakt had.
Bedankt.
[color=green]My toys: Car BMW E91 & Navigation MS5200 with MM5300 (5.8'') & Handsfree Parrot 3200 LS Color
[/color]
[color=blue]Life is too short to drive a mercedes! ;-)[/color]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

tux1971 schreef:
Gene schreef:Ik denk dat Gerritje flitsinfo via POI bedoeld. Immers op zijn vorige pc5000 was dat niet aanwezig.

Wat beteft het snel oppakken van TMC zenders... dit kun je bespoedigen (bij de 2.50 sw) door in het kaartmenu op info te klikken en dan handmatig een tmc zender te selecteren. Binnen 30 seconden zijn dan de overige zenders gevonden..... (is even een workaround) .
Waar zijn eigenlijk deze NL flitsinfo POIs te verkrijgen?

Ja, die workaround werkt goed inderdaad, het was echter leuk geweest als VDO dit TMC issue nu opgepakt had.
Bedankt.
Die "POI's" staan al op de SD kaart....

De TMC ontvangst is een ander probleem.
Velen hebben de gewone antenne via een adapterkabeltje naar de SMB ingang gevoerd. Dat geeft veel verliezen door een misaanpassing in de impedantie met als gevolg een traag binnenlopen van de TMC info door een (te) zwak signaal.
De bij de 5200 behorende plakantenne MA 6452/40 doet z'n werk wel naar behoren, net als de speciaal ontwikkelde VDO splitter MA 1452/40.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De bij de 5200 meegeleverde plakantenne MA 6452/40 doet z'n werk wel naar behoren, net als de speciaal ontwikkelde VDO splitter MA 1452/40.
Jammer is alleen dat de plakantenne een aansluitkabeltje van 2.0 m heeft en dat is in mijn situatie ruim 1.5 m te kort.
Ik zoek me een aap naar een SMB verlengkabel. Iemand een suggestie?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Die heb ik destijds van Hirschmann betrokken.
De Hirschmann GPS combiantenne GPS 916 V Flex op m'n dak had een heel korte aansluiting, de verlenging is toen ook door Hirschmann geleverd. Zie het overzicht.

Maar hoe heb jij de TMC nu aangesloten, met een "eigenbouw" adaptertje naar je gewone antenne?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De links werken bij mij niet maar heb het wel gevonden
http://products.hirschmann.de//index.ph ... 1,pid=2579

Ik heb hem nu trouwens ook bij Conrad gevonden: Bestelnummer 370197 - 89

Ik heb de tot nu toe gebruikte antenne, die altijd zeer goed voldeed (ISO 150), verlengd met 2 meter RG174 coax met SMB stekker. Het werkt, maar niet enthousiast. Ook heb ik geprobeerd deze met een 150 ohm standaard coax antennekabel te verlengen met aan het eind een kort stukje RG174 van 20 cm. Werkt niet beter of slechter. Toen nog een gewone spriet er aan gehangen. Geen resultaat maar je moet steeds even wachten tot er weer ontvangst is.
De bestaande antenne zelf werkt overigens prima, bij het aansluiten op een (test) autoradio is er van vrijwel nul tot maximale ontvangst bij inschakelen. De experimenten met deze materialen hebben tot nu toe al meer gekost dan "de aanschafprijs van de splitter. Maar ja dan weet ik na afloop ook weer een ander van onnodige uitgaven te weerhouden wellicht.
Ik ga rustig verder met testen en de officiële VDO splitter MA1452 Fakra komt er ook nog aan. Ben benieuwd hoe die gaat werken want ik heb het donkerbruine vermoeden dat de 5200 wel eens een klein TMC-ontvangstprobleempje zou kunnen hebben. Krijg ik meeliggers voor deze gedachte? Er wordt gesproken van een Qual=7 en hoger heb ik ook nog niet gezien. Wat is het maximum trouwens?
Mocht het echt "alleen maar" een opstartprobleempje blijken te zijn, zoals eerder gesuggereerd, dan heb ik een duur experiment gehad nietwaar?

Een ander punt is dat de helderheid en, daarmede voor mij althans, de leesbaarheid van het scherm aanzienlijk zijn toegenomen. Veel meer contrast ook. Hiermede is de noodzaak van het (intern) aanpassen van de helderheid van de monitor ook verdwenen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Zover ik ervaren heb is de TMC alleen bij de eerste opstart traag. Heeft ie eenmaal de zenders een keer "gezien" dan zijn ze er de volgende keer ook direct weer, mits ze te ontvangen zijn. Eerste keer herkennen duurt inderdaad lang dus, de workaround van Gene werkt ook.

Verder heb ik via via een uitbreiding op de flitservice ontvangen met een volledig geupdate' database, ik ben deze nu aan het testen, ik krijg nu ook een icoontje te zien als er een camera staat. Zodra dit verder officieel wordt meld ik mij weer. Het werkt nu dus via POI, de standaard geinstalleerde flitsinfo is ook nog beschikbaar, maar die kan uitgeschakeld worden via het Infopunten menu, ik ga ff wat vogelen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gene schreef:Ik denk dat Gerritje flitsinfo via POI bedoeld. Immers op zijn vorige pc5000 was dat niet aanwezig.
Nee ik bedoel de flitsinfo die je per land onder Infopunten aan/uit kunt zetten.
Gentry schreef:Verder heb ik via via een uitbreiding op de flitservice ontvangen met een volledig geupdate' database, ik ben deze nu aan het testen, ik krijg nu ook een icoontje te zien als er een camera staat. Zodra dit verder officieel wordt meld ik mij weer. Het werkt nu dus via POI, de standaard geinstalleerde flitsinfo is ook nog beschikbaar, maar die kan uitgeschakeld worden via het Infopunten menu, ik ga ff wat vogelen.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

@Gerritje: deeplinken naar een Conrad-artikel werkt niet. Sessie verloopt.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Gerritje schreef:Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
hahaha, tja, ik denk niet dat je de enige bent.......nog ff geduld
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Sorry Higgy! Wist ik niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Gentry schreef:Verder heb ik via via een uitbreiding op de flitservice ontvangen met een volledig geupdate' database, ik ben deze nu aan het testen, ik krijg nu ook een icoontje te zien als er een camera staat. Zodra dit verder officieel wordt meld ik mij weer. Het werkt nu dus via POI, de standaard geinstalleerde flitsinfo is ook nog beschikbaar, maar die kan uitgeschakeld worden via het Infopunten menu, ik ga ff wat vogelen.
Je maakt ook mij nu toch wel erg nieuwsgierig...... :wink:
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hoe is het nu met de TMC zenders, houdt 'ie bij het uitzetten de handmatige instelling vast zoals bij mijn franse TMC-box, of doet 'ie het zoals bij de eerdere systemen en gaat 'ie weer over op automatic?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Zover ik weet terug naar automatisch, ga nu testen met SW 2.55
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hij gaat met 2.55 gewoon terug naar "Automatisch"
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dan zijn de Fransen met SW 3.39 in de MT 5010/01 dus de enigen die "vergeten zijn" dat vinkje te zetten.
Prima, ik heb het altijd al een bijzonder land en volk(je) gevonden, voel me daar :Yes: bij :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Anderzijds is het dus wel handig dat ie met de totnutoe "krakkemikkige" TMC ontvangst naar de sterkste zender gaat.
Ik heb dus de antenne aan de voorruit zitten en zodra ik N/Z rijd, heb ik betere TMC ontvangst dan bij O/W.
Voorheen nooit last van gehad.
Bij het opnieuw opstarten van het systeem (Mijn oprit is O/W) staat er nog rustig ViaTMC boven in de balk maar vervolgens blijkt er geen zender in de lijst te staan. Die pikt ie naderhand weer op.
Wat voor mij ook nieuw is: Waar normaliter de naam van de zender staat komen nu de mobiele flitsers te staan.
Afegstemd op Qmusic stond er even geleden: A9 HP136.4
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat doet 'ie bij mij ook.
Als de eerder handmatig gekozen zender niet te ontvangen is, om welke reden dan ook, schakelt 'ie naar automatic en zoekt 'ie de sterkste op.

Die signalering van bijvoorbeeld een flitser krijg ik ook.
Het hangt er van af welke "naam" er met het RDS-signaal van de betreffende zender meegestuurd wordt.
Het kan ook zomaar heel wat anders zijn, ik heb de gekste dingen al langs zien komen, zoals JW...... :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 700
  • Cd wisselaar werkt niet
    door Picasso1971 » 17 jul 2017 02:17 » in BMW
    Reacties: 0
    Weergaves: 266
  • tomtom xxl werkt niet meer
    door sdr » 02 sep 2017 23:13 » in TomTom
    Reacties: 7
    Weergaves: 843
  • Panasonic CN-DV 2300N werkt niet
    door jaapsaab » 10 sep 2015 13:05 » in Panasonic
    Reacties: 4
    Weergaves: 1638
  • RNS-e ingebouwd, Stuurbediening werkt niet.
    door AN3CCAHNPO » 12 aug 2016 17:34 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 693
  • DNX5240BT Kaart update werkt niet
    door FransLeijdekkers » 08 aug 2016 14:43 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 812
  • VX Europa V13 werkt niet op RNS2 MFD2
    door peanut » 03 okt 2016 10:36 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 477

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”