Rotonde i.p.v kruising & Nieuwbouwwijken

(voorheen NavTech)
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Rotonde i.p.v kruising & Nieuwbouwwijken

Bericht door checkin »

VDO 2003-02 navtech benelux CD

Hillegom, rijdend over de Olympiaweg richting Hillinenweg, is de kruising vervangen door een rotonde (reeds 1.5 jaar geleden)

In Nieuw-Vennep wordt er een complete nieuw bouwwijk aangelegd, Getsewoud genoemd. deze wijk wordt gedeeld in plan Zuid en Noord.
Zuid is geheel af en staat ook op de Cd-rom "VDO 2003-02 navtech benelux CD", echter zijn er in Noord al grote delen opgeleverd, maar er staat geen enkel straat op de "VDO 2003-02 navtech benelux CD"

In Noord gaat het om de deelplannen 10, 12, 14, 16 waarvan geen gegevens /straatnamen op "VDO 2003-02 navtech benelux CD" te vinden zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Navtech,

Ik zit zeer dicht bij deze bron! Mocht er interesse zijn laat het mij dan weten, misschien dat ik voor jullie iets kan betekenen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

arjeh schreef:Ik zit zeer dicht bij deze bron!
Wat bedoel je hiermee ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arjeh
Normal Member
Normal Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10

Bericht door arjeh »

Ik werk bij een projectadviesbureau en heb goede contacten bij de gemeente haarlemmermeer. Plannen betreffende uitvoering van nieuwe civieltechnische werken en reconstructie van bestaande wegen zijn voor de buitenwereld pas 'tastbaar' wanneer ze in uitvoering zijn. Ik kan me zeer goed voorstellen dat bedrijven die kaartmateriaal maken graag van te voren willen weten wat de wijzigingen zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Hillegom + Getsewoud, Nieuw Vennep

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Checkin en Arjeh,

Wat betreft Getsewoud en andere grootschalige nieuwbouwwijken hanteert NavTech wereldwijd de richtlijn dat we in principe het actuele verloop van de opleveringen volgen. D.w.z. we nemen nieuwe straten alleen op als ze in de werkelijkheid al gerealiseerd zijn. We gaan dus niet klakkeloos af op wat er op plankaarten staat. Onze ervaring leert (en ik denkt dat Arjeh gezien zijn beroep dat kan beamen) dat opleveringsdata van werk in uitvoering door vele verschillende oorzaken nog weleens opschuiven. En wij willen verkomen dat routes worden gepland door niet gerealiseerde infrastructuur.
Overigens volgen wij dergelijke projecten op de manier die door Arjeh is beschreven. Zo heeft onze veldorganisatie de plankaarten van Getsewoud in haar bezit en op grond daarvan wordt telkes een planninge gemaakt. Zo is er in het tweede kwartaal van dit jaar een veldverkenning uitgevoerd in Getsewoud-noord waarbij meer dan de helft van de wijk is toegevoegd. En het lijkt me dat dat meer is dan alleen deelplan 10, 12, 14 en 16.

Tot slot de gemeldde rotonde in Hillegom mist inderdaad in onze database. Binnenkort gaat een veldteam deze en andere verkenningen in Hillegom uitvoeren.

het NavTech NHS team

PS Arjeh, wij danken hartelijk voor je aanbod, en mocht onze veldorganisatie binnenkort materiaal voor een groot project nodig hebben wat ze niet zelf kunnen vinden, dat zullen ze je zeker een berichtje sturen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”