Rotonde Duiven

(voorheen NavTech)
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Rotonde Duiven

Bericht door ritselaar »

Naar aanleding van de kaarten die navtech geeft heb ik nog eens gekeken naar de rotonde Visserlaan/Westsingel

Ik schreef hierover reeds in topic http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... php?t=1000

Hierop gaf Navtech als antwoord: En wat betreft de rotonde Westsingel-Visserlaan-Sportpark die is volgens ons interne systeem in mei 2003 voor het laatst bewerkt. En we zoeken nog uit wat dat precies is geweest (wordt vervolgd!).

Het wordt vervolgd van Navtech doe ik nu zelf even. Op de site van maporama.com eens ingezoomd op de rotonde, en nu snap ik wel waarom daar het niet echt goed gaat. De Visserlaan is niet aangesloten op de rotonde.
Verder staat er een stuk Visserlaan op de kaart, wat ik echter nog nooit heb gezien in de auto.

Ik heb met blauw aangegeven hoe de Visserlaan wel loopt en aansluit op de rotonde. Met rood aangegeven welk stuk weg er absoluut niet is :-)

Verder ligt de rotonde dus een 50-100 meter zuidelijker in werkelijkheid dan dat het navigatiesysteem dat denkt. Vanavond nog langs gereden op weg naar huis.

Lijkt me een onderzoekje waard tijdens veldwerk in deze regio.

Frits de Laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Rotonde Duiven

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Frits,

veldwerk in de regio heeft inmiddels plaatsgevonden en hopelijk ligt alles nu op z'n plaats!

dankjewel, het Navteq NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Navteq”