Navteq ook met Polen bezig??

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Navteq ook met Polen bezig??

Bericht door Toho_NL »

Ik las zojuist op http://navi-forum.net/board/viewtopic.p ... ight=polen dat TeleAtlas bezig is met het digitaliseren van Polen. Nu vroeg ik me af of Navteq hier ook al mee bezig is (of in de planning heeft staan).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Polen

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Toho,

natuurlijk.

En naast Polen staan voor dit jaar ook Estland, Letland, Litouwen, Hongarije, Slovenië en Croatië op ons programma.

met groeten, het Navteq NHS team.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lucky
Junior Member
Junior Member
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 apr 2004 19:54

Kaart Polen en Rusland

Bericht door Lucky »

Graag had ik geweten wanneer de kaart van Polen uitkomt, aangezien ik erg geinteresseerd ben in deze kaart, en een deel van Rusland ook.
Groeten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ik denk (en weet dus niet) dat dit ergens begin volgend jaar wordt ofzo. Het duurt meestal wel ff voordat eea gedigitaliseerd is. En ook vermoed ik dat op de eerste CD dan wel DVD waar Polen bij staat het alleen gaat om Warschau en de hoofdwegen (snelwegen etc.).

Kan Navteq misschien een indicatie geven over wanneer de eerste commerciële uitgave van Polen komt? En komt er dan een aparte CD voor de Oostbloklanden (met Polen daarbij)? Of wordt Polen bij Duitsland geplaatst (totdat de data te groot is voor 1 CD)?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Polen

Bericht door NAVTEQ »

Hallo Lucky, Toho,

Toho's vermoedens zijn juist, eerste producten zullen afhankelijk van het navigatie platform dat je gebruikt beschikbaar zijn in de 1e helft van 2005.
Toho's toegevoegde vraag is niet eenduidig te beantwoorden omdat het zeer systeem afhankelijk is. De meeste DVD-systemen zullen Oost Europese landen waarschijnlijk aan hun Europa DVD's toevoegen. Voor CD-gebaseerde systemen kan eigenlijk alles, daarvoor zul je tezijnertijd de website van de diverse merken moeten raadplegen, om meer informatie te krijgen.

met groeten, het Navteq NHS team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Re: Polen

Bericht door Toho_NL »

NAVTEQ schreef:Voor CD-gebaseerde systemen kan eigenlijk alles, daarvoor zul je tezijnertijd de website van de diverse merken moeten raadplegen, om meer informatie te krijgen.
Ok, bedankt voor jullie antwoord! Ik ga gewoon afwachten (tegen die tijd heb ik misschien al wel een DVD-systeem :)).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2526

Terug naar “Navteq”