Mitac Mio C210: kaart update Europa ergens te downloaden?

jb
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:43

Mitac Mio C210: kaart update Europa ergens te downloaden?

Bericht door jb »

Hoi,

Ik ben sinds ca 1 maand in het bezit van een C210 Europa. Prima werkend apparaat, alleen zijn de kaarten niet erg up to date. Is er een site, waar ik bijgewerkte kaarten kan downloaden? Ook de stem van Anke vind ik nogal irritant. Is hier ook iets aan te doen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jb
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:43

Bericht door jb »

Helllllupppp

Ik zie dat er al 124 mensen op het berichtje hebben geklikt, echter niemand heeft een antwoord geschreven. Er kan mij toch wel iemand vertellen of er een update beschikbaar is?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Mogelijk dat je je niet realiseert dat je bij aanmelding akkoord bent gegaan met het reglement.
Hierin staat duidelijk vermeld dat we ons niet bezighouden met kopieën, downloaden van illegale software etc.
Hiervoor zijn andere fora beschikbaar. Ik wens je veel succes aldaar.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jb
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:43

Bericht door jb »

Dank je voor de reactie. Ik vind het echter vreemd dat ik mij op illegale wegen moet begeven om mijn kaarten te updaten. Ik koop een product (wat overigens prima functioneert) voor € 250,- en vervolgens kom ik erachter dat de kaarten bij mij in de omgeving al 2 jaar achter lopen. Dan vind ik het normaal dat de firma Mio mij gratis een update beschikbaar stelt? Het gaat mij voornamelijk om adressen in nieuwbouwwijken. Als de kaarten niet regelmatig geupdate kunnen worden, dan heb ik niet heel veel aan een Navi.

[mod Higgy]Je laatste zin door mij gewist EN gelijk een 2e en laatste waarschuwing[/mod]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Hoe kom je er bij dat je je op illegale wegen moet begeven om aan een update te komen ?

Deze is gewoon te koop in de webshop van Mio .
Een datum staat er niet bij, dus wel handig om ze dan even te contacten met de vraag van wanneer die kaarten zijn.

Of Mio deze gratis moet verstrekken of niet, daar ga ik mij niet over uit laten.
Er zit wel degelijk een argument in, maar ik ken de policy van Mio niet ten aanzien van nieuw aangeschafte apparaten die allicht wat langer op de plank hebben gelegen.

Maar als je contact met ze opneemt over de datum van de kaarten, kun je allicht dat gelijk aanroeren.
Ben benieuwd. :)
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jb
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:43

Bericht door jb »

Jullie kunnen berichten of zinnen van mij wissen als jullie willen. Feit is dat ik het belachelijk vind om € 250,- uit te geven aan een product met verouderde software. Bij aankoop is mij niet verteld dat ik een pakket koop met verouderde software en ik overweeg nu om hem terug te brengen. Ik weet echt wel hoe ik van sittard naar amsterdam kom, maar de eburonenstraat in sittard weet ik toevallig niet te vinden ( MIJN NAVI TROUWENS OOK NIET) EN JUIST DAARVOOR HEB IK HEM AANGESCHAFT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Die € 250,- die jij er voor betaald hebt is een zeeeer lage prijs, aanzienlijk onder de prijs die je voor andere, vergelijkbare toestellen betaalt. Kijk maar eens om je heen :idea:
Oftewel, er had een belletje kunnen gaan rinkelen toen je 'm kocht, je hebt gewoon een "winkeldochter" aangeschaft. En je had zelf wel wat kunnen doorvragen toen je 'm aanschafte, maar wellicht dacht je spekkoper te zijn.
Geloof me, dat soort dingen bestaan er niet, in sprookjes moet je niet meer geloven op jouw leeftijd :wink:

Als je 'm alsnog terug kunt geven aan je leverancier zou ik dat zeker doen en wat anders aanschaffen. Maar dan ben je voor een navi met up-to-date kaarten wel wat meer kwijt dan die € 250,-

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
danclo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 nov 2003 15:08

Bericht door danclo »

Op de site van miotech.be kan je uw mio firmware updaten naar miomap v3.2 alsook de kaartupdates van gans europa.
Uw toestel moet wel geregistreerd zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Aanschaf sd kaart europa
    door Pegebe » 26 mei 2014 21:23 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 3123
  • sd kaart rns 310 west europa kwijt
    door sharan » 03 mei 2015 14:06 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1072
  • Hoe moet dat? er een wat nieuwere kaart van Europa op te krijgen
    door kaes » 05 jan 2016 16:34 » in Mercedes
    Reacties: 3
    Weergaves: 1091
  • Renault Carminat (4R/LPN) Europa V32 update?
    door Pvessem » 04 sep 2015 08:41 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 2201
  • update kaart
    door Hansw1 » 16 aug 2017 21:56 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 1188
  • Kaart Update
    door Start » 24 sep 2017 12:58 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 4093
  • JVC KW-NX7000 kaart update
    door Nielsk » 24 mar 2015 12:24 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1455

Terug naar “Mitac Mio”