Nieuwe C-IQ cd's ?

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Zelf vanochtend ook even contact opgenomen met VDO dayton (tel. 00800-99333333, optie 2).
De adresgegevens, a.d.v. mijn NAV-id, stonden gelukkig wel goed in het systeem. :D
Ze waren drie weken geleden begonnen met uitleveren, maar hij zou nog even een mailtje naar Eindhoven sturen om ze te herinneren. :wink:
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Beektimmerman
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2006 11:06

Bericht door Beektimmerman »

Na diverse emails eindelijk reactie gekregen en jawel: de nieuwe CD's ontvangen 2007-08.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

Ook maar gebeld en ook bij mij reactie: 'goh wat vreemd, gegevens zijn correct maar ja er wordt nu eea verzonden en misschien zit u in een latere groep....'

Ik ga maar weer afwachten en hoop voor de nieuwe eigenaar van mijn huidige auto, incl. nav systeem MS5500 (met splitter MA1410 en limited abonnement tot en met februari 2008) dat de DVD voor eind oktober ontvangen is. Dan heeft hij/zij daar zonder zelf actie te nemen de nieuwe DVD bij. Echter, ik heb mijn twijfels !!

Groet,
Gijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

Bericht door pwvandeursen »

TNZKKA schreef:Hé, Patrick,

Wat heb jij, dat ik niet heb?

Mij werd door een dame (Charlotte als ik mij goed herinner) aangeraden nog even te wachten. VDO was vanaf eind augustus bezig met verzenden, en ze had er geen idee van "wanneer dat (=alle verzending) klaar was, noch in welke volgorde de verzending plaatsvond".

Wacht nog even af; ga ze maandag a.s. weer lastigvallen.
tja ik hoop toch niet een zeer aantrekkelijke telefoon stem....het was nl een kerel :oops:

Nee hij was verbaast dat ik nog niets ontvangen had...verder zei hij niets. wellicht dat ik in de eerste lichting had moeten zitten.

Patrick
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbaan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2005 11:34

Bericht door pbaan »

Ook ik heb nog steeds niets ontvangen. Daar kijk ik op zich ook niet vreemd van op: twee jaar geleden een 5700 gekocht en ook vorig jaar heb ik moeten bellen om een update te krijgen. Vreemd genoeg heb ik wel gewoon 'de brief over 1 april' ontvangen, dus mijn adresgegevens staan er wel goed in. Misschien staat mijn systeem als 'unlimited' geregistreerd?

Nu maakt het op zich ook niet veel meer uit, want mijn C-IQ abonnement loopt op 1 okotber af, dus die update zal ik niet lang kunnen gebruiken.

Om die reden trouwens begin vorige week een mailtje gestuurd naar zowel VDO als Navco: aangezien ik vorig jaar alleen nieuw kaartmateriaal heb ontvangen en geen nieuwe systeemsoftware wilde ik graag weten of die nu wordt meegeleverd, zodat ik de Supercode die ik dus bij mijn bestelling zal ontvangen kan invoeren.

Navco: binnen 12 uur antwoord
VDO: geen antwoord

3x raden waar ik mijn nieuwe kaart ga bestellen. Loopt niet echt lekker, die communicatie bij VDO. Ik heb er zelf een paar jaar geleden gewerkt en communicatie was toen al niet een van hun sterkste punten. Dit blijkt helaas nog niet veranderd te zijn.
Peugeot 206 SW met MS57000 en Supercode Benelux

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbaan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2005 11:34

Bericht door pbaan »

Een klein wonder: na twee(!) weken heb ik ineens antwoord van VDO gekregen:

Geachte heer Baan,

zowel de updates als de operating software liggen binnenkort bij u in de bus; onze verontschuldiging voor de late levering dit jaar.
Bij het uitbrengen van de kaart en door werkzaamheden op de nieuwe webshop is helaas een vertraging ontstaan.

Met vriendelijke groeten

uw VDO Dayton Team


Nou, vaochtend juist de Supercode Benelux CD besteld bij Navco, dus die update zal ik niet meer gebruiken.
Peugeot 206 SW met MS57000 en Supercode Benelux

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Ook hier voor mijn 2 c-iq systemen was geen update ontvangen. Een telefoontje naar het eerer vermelde nummer en na 2 dagen lagen de setjes op de mat. Kijk dat is nou best een goede service, ook dat mag wel eens vermeld worden.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

Zie hier mijn mail en de reactie van VDO erop:

Mailquote: {**** zijn vervangers van persoonlijke gegevens}

Onderwerp: RE: Contact Message from VDODayton.nl

Geachte heer *** ***,

De door u gewenste update cds worden door C-IQ in Duitsland geleverd, helaas kan ik niet voor u in deze administratie. Na enige communicatie met de gesloten afdeling in Duitsland heb ik wel vernomen dat de updates onderweg zijn. Dus deze zullen binnen deze maand bij u in de bus vallen.

Met vriendelijke groeten / Kind regards / Mit freundlichen Gren / ??,

Mark Schalker
Technical Support
Siemens VDO Trading BV
Service & Special Solutions
Schipholweg 275, 1171 PK Badhoevedorp
Tel: + 31 (0)900 - INFOVDO (4636 836)
Fax: + 31 (0)20 - 658 5454
E-mail: info-nl@siemensvdo.com
Internet: www.siemensvdo.com

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ***
Verzonden: maandag 17 september 2007 10:19
Aan: Info@mbse2e.nl
Onderwerp: Contact Message from VDODayton.nl

This customer request was sent to you from the VDO Dayton website.

Your Message:

Goede morgen,

Tot nu toe heb ik geen updates 2007/2008 TeleAtlas ontvangen voor mijn MS4200RS, navid: **** ****
Graag ontving ik die alsnog.
C-IQ geldig tot: 28-nov-2008, en ook nog 20 dagen prepaid.
Voor de goede orde: mijn naam dres & waren bij C-IQ bekend, de "stop"-brief van maart 2007 heb ik ontvangen. Ik had klantnr.: 31000*****.

Met vriendelijke groet,

***
This request was sent by:
Gegevens van afzender staan hier. Mailunquote

Te zot voor woorden hoe dit administratief is afgewikkeld.
Wel heb ik VDO bedankt dat er - eindelijk - een reactie is. Nu de updates nog.

Groeten.
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

Het moge duidelijk zijn: willekeur te over !! De een krijgt te horen nog even te wachten want de DVD's komen er aan, de ander krijgt te horen dat ze direct verstuurd zullen worden.

De een ervaart dat als goede service (omdat hij/zij snel geholpen is), de ander krijgt geen enkele service.

De kwaliteit van de dienstverlening scoort daarmee volgens mij zwaar onvoldoende. Kwaliteit gaat namelijk ook over continuiteit en zekerheid van de service. Die zekerheid tav de service is doordat medewerkers zich niet eenduidig opstellen bedroevend laag.

Ik heb de DVD ook nog steeds niet ontvangen ondanks eerdere toezeggingen dat hij echt onderweg zou zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
R_Elst
Junior Member
Junior Member
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 feb 2005 18:33

Bericht door R_Elst »

Ook ik heb gebeld afgelopen vrijdag en vandaag zaten ze in de brievenbus. Best tevreden, zou prachtig zijn geweest als ze zonder telefoontje waren gekomen. Maar het werkt en dat is het belangrijkste.
Mondeo TDI + MS5400 + TMC + Flits/ Nissan Pathfinder DVD Navi.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nnndoh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2006 01:32

Bericht door nnndoh »

na 2 mailtjes krijg ik een standaard mailtje van vdo dayton dat c-icq sinds april niet meer bestaat
en dat ik een supercode zou kunnen bestellen.
word niks gezegt over update cd's
terwijl ik nog een abonnement hebt tot juli 2008

jammer dat ze maar halve dagen bereikbaar zijn, word dus tijdens me werk maar bellen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ARNOLDLOHUIS
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2005 22:39

nieuwe c-iq cd,s

Bericht door ARNOLDLOHUIS »

Hallo na div. mailtjes met vdo
Shop, VDO Dayton
E-mailadres(sen):
shop@vdodayton.com

heb ik vandaag de cd,s binnen.
groetjes Arnold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Ik keek zojuist op de site van de vdo-shop:

http://www.vdodayton-shop.com/epages/vd ... /Shops/VDO

Daar staat onderaan:


Nieuwste updates
31/8/2007


Update Shipment

Gratis C-IQ kaartmateriaal 2007/08 voor C-IQ Klanten met een tijdelijk beperkte activatie.
Wilt u meer weten


Vervolgens de link van "Wilt u meer weten" gevolgd.
Daar staat dan:

Met de actuele kaartgegevens van VDO Dayton bent u comfortabel op de Europese wegen onderweg.

Zoals aangekondigd, zullen wij het C-IQ servicemodel niet langer voortzetten, maar blijven – zoals beloofd – uw bestaande C-IQ activeringen tot het einde van uw individueel contract actief.

Indien u in de toekomst nieuwe of bijkomende land- c.q. Europakaarten voor uw navigatiesysteem wenst te verkrijgen, breng ons dan graag een bezoekje in onze online shop op www.vdodayton-shop.com .

Heeft u uw Update nog niet mogen ontvangen dan neemt u aub kontakt met ons op via het kontaktformulier op onze website.


Kortom: Het lijkt me dat men dat kontaktformulier maar eens moet gaan invullen.

Ik ga dat nu direct ook maar even doen :-)


Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Heb er ook maar weer eens een mail tegenaan gegooid ............................ :shock:
Beloftes van Maarten VDO Eindhoven worden ook niet nagekomen dus :evil:
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

kobus1960 schreef:Beloftes van Maarten VDO Eindhoven worden ook niet nagekomen dus :evil:
Hier hetzelfde :cry: , ook maar eens een mailtje gezonden.
Misschien dat ze nu eens tot actie overgaan.

Bij mij komt het steeds sterker over dat de C-IQ organisatie bij VDO zeer slecht in elkaar zit.
Het lijkt wel of ze totaal geen zin meer hebben in die 'lastige' mensen met C-IQ en je gewoon weg willen pesten richting supercode. :evil:

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij mij komt het steeds sterker over dat de C-IQ organisatie bij VDO zeer slecht in elkaar zit.
Met een sterk gevoel voor understatement. :?
Van de rest van de organisatie kun je je ook afvragen of men weet wat communicatie en klantvriendelijkheid inhoudt.
Arrogantie van de macht is ook bij deze club van toepassing. Alleen, hoe lang kan men zich dit nog veroorloven?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:Alleen, hoe lang kan men zich dit nog veroorloven?
Ik denk zelf niet lang meer. De concurrentie is 'killing'! 8)
Zelfs mijn ouders, die toch helemaal tevreden zijn met hun MS4200, zagen laatst bij een kennis een 'breedscherm' TomTom en vonden het "toch wel handig zo'n groot scherm". Hopelijk kan ik ze er nog van weerhouden over te stappen. :wink:

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbaan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2005 11:34

Bericht door pbaan »

Bestaat toeval nou wel of niet?

Zoals gemeld twee weken geleden een mailtje naar zowel Navco als VDO gestuurd met de vraag hoe het precies zit met de systeemsoftware voor de Supercode CDs die ik per 1/10 nodig heb. Bij VDO tevens even gemeld dat ik -net als vorig jaar- de updates nog niet had ontvangen, maar wel 'de brief'.

Afgelopen maandag: Supercode CD besteld bij Navco en na een uur ineens een mailtje van VDO: sorry etc. (zie boven).

Gisteren bij thuiskomst twee zaken in de bus:
* afhaalbericht voor de bestelling van Navco (netjes dus na twee dagen binnen, maar ja.... het is aangetekend verzonden en ik was niet thuis)
* envelop van VDO met de C-IQ update en de nieuwe systeemsoftware

Straks dus de bestelling ophalen, systeem updaten, supercode invoeren, CD erin en geen last meer van updates die niet meer worden opgestuurd ;).

Trouwens, over communicatie etc. gesproken: VDO wordt toch overgenomen door TomTom, of zijn dat nog steeds geruchten? Heb dit laatst nog gehoord van een collega die daar heeft gewerkt en er nog mensen kent. Kan me voorstellen dat als die overname er aan zit te komen, ze niet zo snel meer lopen.
Peugeot 206 SW met MS57000 en Supercode Benelux

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

C-IQ Servicedesk, Charlotte, aan de lijn.
Weer het verhaal van de verdwenen lijst met C-IQ houders te horen gekregen na enig aandringen.
Men dubbelcheckt nu iedereen, wacht gewoon op een telefoontje van de klant en gaat dan alsnog over
tot verzending.

Dus, zoals al eerder geschreven, bellen 00800-99333333, telefoon op speaker, bakkie en in mijn geval shaggie
erbij, NaviID en evt. klantnummer bij de hand................nog een shaggie............, geen onaardig gesprek..........
en wederom de verzendingsbelofte.

Ik vermeld er nu namen bij, Charlotte dus, heb Charlotte ook het bestaan van dit forum en de topics uitgelegd.

De belofte is, vanavond gaat de update op de bus, dus morgen of overmorgen..............tadaaaaaaaaaa 8)
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Trouwens, over communicatie etc. gesproken: VDO wordt toch overgenomen door TomTom, of zijn dat nog steeds geruchten?
Een beetje kort door de bocht dunkt me.

Op dit forum is een aantal onderwerpen mbt tot bedrijfsovernames aan de orde geweest:
  • TomTom neemt TeleAtlas over
  • Continental neemt Siemens VDO over
Dus hoe jij tot de conlusie komt dat TomTom nu ook de eigenaar wordt van VDODayton ontgaat me even.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

kobus1960 schreef:De belofte is, vanavond gaat de update op de bus, dus morgen of overmorgen..............tadaaaaaaaaaa 8)
Net mailtje met onderstaande tekst ontvangen, waren dus niet besteld na mijn eerdere telefoontje met C-IQ desk. :?

Geachte heer/mevrouw Veen,

updates zijn voor u besteld en liggen binnenkort bij u in de bus!


Met vriendelijke groet,

Uw VDO DAYTON Team
Siemens VDO Trading GmbH
Tel: 00800 99 33 33 33
fax: 00800 99 33 33 34
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbaan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2005 11:34

Bericht door pbaan »

Gerritje schreef:Dus hoe jij tot de conlusie komt dat TomTom nu ook de eigenaar wordt van VDODayton ontgaat me even.
Zoals gezegd via wat collega's. Ik werk in de technische automatisering: bij ons bedrijf worden we vooral bij klanten gedetacheerd. Een aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen. Daarom was ik ook benieuwd over er iemand meer over weet.
Peugeot 206 SW met MS57000 en Supercode Benelux

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

Ik zie in dit bericht van pbaan:
Zoals gezegd via wat collega's. Ik werk in de technische automatisering: bij ons bedrijf worden we vooral bij klanten gedetacheerd. Een aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen. Daarom was ik ook benieuwd over er iemand meer over weet
toch een geheel andere betekenis van het begrip "Informatietechnologie" opduiken.
Wél leuk om te weten overigens.

Edit: vroeger heette dat de "Tam-tam", niet te verwarren met de huidige "Tom-tom".
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nnndoh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2006 01:32

Bericht door nnndoh »

stel dat vdo-dayton overgenomen word, zouden we dan straks ook tomtom software kunnen draaien op onze navigatie systeem?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Een aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen.
Het is me al eerder opgevallen dat de term ICT niets te maken heeft met enige kennis over het bedrijf zelf
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2264
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 655
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 31 aug 2019 11:29 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 463
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 475

Terug naar “C-IQ zaken”