Nieuwe C-IQ cd's ?

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Een wonder, de updates zijn binnen. :geluk:

Hieronder, voor wie het wilt weten, de abstract gegevens van CD4 (BeNeLux) uit de Tele Atlas 2007/2008 C-IQ Europa set.
Aan de data te zien hebben we een tijdje 'onnodig' zitten wachten.

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool :4.0.03
Date :2007-04-13
Operator :uida1203
CD number :18929
Medium :Master CD
Navigation databases:..._prod/CIQ/TeleAtlas/europe/eu-m4/eum4_ta_sv_49078_20070131ocaz9.cpr
Type :C-IQ 49078_V1_XCD_TA (COM)
Event Texts :carinet16s512ca.20041130
TPD Database :/carin/ITPD/Full_Products/06.07.203/20070403
IBA Database :Not available
CARINSYS File :Not available
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Afgelopen donderdag ook maar weer eens gebeld en nu maar iets minder vriendelijk geweest en een klacht gedeponeerd (waar je nooit meer wat van hoort)
Over de belabberde service en zeker over het stoppen van CIQ, ik mocht die brief pas begin mei ontvangen..

Mosterd na de maaltijd.
Maar ze zouden als nog verstuurd worden via Eindhoven en uiterlijk maandag bij mij zijn...

* kijk hoop vol uit naar de brievenbus*
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

de dvd is eindelijk binnen. Ik ben blij voor de nieuwe bezitter van mijn Volvo met MS5500 die nu vanaf over twee weken de nieuwe DVD kan gaan gebruiken.

Mooi dat de DVD er is. Ik baal echter enorm van de traagheid en het gebrek aan service van de organisatie VDO.

Graag had ik tijdens de vakantie gebruik kunnen maken van de laatste kaarten, zeker nu ik zie dat de database nu ook al weer een groot aantal maanden oud is: waarom heeft uitlevering dan zo lang geduurd vraag ik mij af!!. In ieder geval is de update dit keer NIET binnen 12 maanden na de vorige verzending verstuurd en is de 'regelmaat' in verzending van updates ondertussen opgelopen van een half jaar naar meer dan een jaar !!

Het door mij in het sauna-draadje 'worden C-IQ gebruikers voor de gek gehouden' al gestelde
Echter, het dienstverleningsniveau mbt C-IQ is na een aantal heel erg goede jaren sinds eind 2005 en 2006 toch wel hard afgenomen.
is volgens mij maar weer eens bevestigd door dit gebrek aan service.

Ik hoop dat ook Kobus nog een positieve ervaring krijgt en de belofte van Charlotte waargemaakt wordt. Hij was in hetzelfde sauna-draadje op 21 augustus nog zo positief.....
Maarten vertelde mij, naar aanleiding van de vraag; wel supercodes geen updates??, klopt helemaal, updates
wordt de laatste hand aan gelegd, die komen er, 2008, binnen een paar weken. !! De man is werknemer van VDO en spant zich in voor de klant, da's duidelijk.

En overtuiging in de producten die je aanschaft?? Zo zijn er legio voorbeelden; Digitenne, KPN, Versatel, Philips, Playstation, noem ze allemaal maar op. Je hebt er vertrouwen in of niet, zo niet? Andere spullen aanschaffen.
Over het algemeen zijn de producenten/leveranciers uiteindelijk in staat oplossingen te bieden cq. afspraken na te
komen. Niet zelden afhankelijk van derden/vierden. De hele slechten halen Kassa, VDO nog niet Very Happy
Groet,
Gijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Maandag wordt er in mijn woonplaats geen post bezorgd, dus zal dinsdag af moeten wachten :shock:
Ik laat het uiteraard wel weten hoe of wat 8)
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Hmm, ook ik heb deze keer maar even gebeld om te horen hoe het ermee stond. Had tot op heden niks ontvangen. Echter na opgeven Navi-id werden direkt al mijn gegevens boven water getoverd. Lijkt me dus dat men dit prima ZELF bij Verkocht Dus Oprotten had kunnen doen. Jammere is wel dat ik nu alleen de Navteq maar krijg. Ben ooit met Teleatlas gestart en binnen een paar dagen na vinden van dit forum verzocht om Navteq. Sindsdien kreeg ik jaarlijks beide versies met bijbehorende codes. Soms is het dus wel fijn dat ze hun zaakjes niet op orde hebben..... :twisted:
Nu maar afwachten hoe lang het duurt :?

Overigens wist de beste medewerker me te garanderen dat het invoeren van de supercode geen invloed heeft op de nog lopende ciq content. Het systeem zal dan met beide dvd's/cd's kunnen werken tot de ciq-periode voorbij is uiteraard. Ik zal het morgen eens proberen.
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Tot en met vandaag nog geen cd's mogen ontvangen..
Morgen maar eens bellen met VDO eindhoven als dat zin heeft..

Zucht..
Teleurstellende service
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Roeln schreef:Morgen maar eens bellen met VDO eindhoven als dat zin heeft..

Zucht..
Teleurstellende service
Roeln, bellen hielp bij mij ook niet. :(
Pas toen ik het, eerder genoemde, contact formulier op de openingspagina van de VDO-shop verstuurde kwam er aktie.
Heb wel in de mail aangegeven dat er eerder telefonisch toezeggingen waren gedaan over de, niet nagekomen, levertijd.
Na het verzenden van het formulier waren de updates er met een paar dagen. :D

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Ik had heel toevallig gister nog VDO CIQ aan de telefoon met de vraag welke kaarten ze zouden versturen.

Kreeg direct als antwoord. Wij zien dat we doorgegeven hebben om de Navteq te leveren..

Dus ik mag aannemen dat het wel goed zit...? Of niet..
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nnndoh
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 mei 2006 01:32

Bericht door nnndoh »

nou, ik heb ze in ieder geval in me bus gekregen, morgen ochtend gelijk maar eens uitproberen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

kobus1960 schreef:Maandag wordt er in mijn woonplaats geen post bezorgd, dus zal dinsdag af moeten wachten :shock:
Ik laat het uiteraard wel weten hoe of wat 8)
Jawelllll, keurig bezorgd, compleet Tele Atlas set. 8)
Belofte van Charlotte is waargemaakt (VDO helpdesk medewerkster), hulde daarvoor :respect:
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Roeln schreef:Ik had heel toevallig gister nog VDO CIQ aan de telefoon met de vraag welke kaarten ze zouden versturen.

Kreeg direct als antwoord. Wij zien dat we doorgegeven hebben om de Navteq te leveren..

Dus ik mag aannemen dat het wel goed zit...? Of niet..
Vanmorgen inderdaad wederom een dikke envelop van VDO Eindhoven..
Het bekende mapje van de cd's kwam te voorschijn.

IK helemaal blij TOT ik de letters zag..
(Zal scheldwoorden hierweg laten heb ze wel gedumpt bij VDO)
Ja hoor nieuwe cd's idd binnen je raad het al!!!

TELEATLAS CD'S
Waar ik niets aan heb..

Krijg nu per express die van Navteq (hoop ik)
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

kobus1960 schreef:
kobus1960 schreef:Maandag wordt er in mijn woonplaats geen post bezorgd, dus zal dinsdag af moeten wachten :shock:
Ik laat het uiteraard wel weten hoe of wat 8)
Jawelllll, keurig bezorgd, compleet Tele Atlas set. 8)
Even ter aanvulling;

Tool :4.0.03
Date :2007-05-14
Operator :uida1203
CD number :19013
Medium :Master CD
Navigation databases:
..._prod/CIQ/TeleAtlas/europe/eu-c5/euc5_ta_sv_49078_20070322ocaz9.cpr
Type :C-IQ 49078_V1_XCD_TA (COM)
Event Texts :carinet16s512ca.20041130
TPD Database :/carin/ITPD/Full_Products/06.07.209/20070511
IBA Database :Not available
CARINSYS File :Not available
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Jaaaaaa, een envelop uit Duitsland....... :D
NEEEEEE, ipv de beloofde Navteq DVD krijg ik een MO5712 Operation Software schijfje............. :evil:



Edit: 10min later....
Vdo medewerker: Helaas zit er een produktiefout in de Navteqdvd's en moeten die opnieuw geproduceerd worden. Verwachtte leveringstijd onbekend maar reken op meer dan 6 weken. Alle verzoeken om de Navteq dvd worden apart gehouden en uitgeleverd zodra de dvd in herproduktie is gegaan.
Ik: Maar mijn ciq vrijschakeling loopt nog maar een week of 8.
Vdo medewerker: Dan verwacht ik niet dat u er nog iets aan heeft en raad ik u aan om een supercode dvd te kopen voor €199. Privétip van mij, maak een copy van de dvd en rij alleen met het copietje. Indien namelijk je originele disk stuk gaat moet je weer een nieuwe kopen en nu kan je een nieuw copietje draaien.
Ik: :shock: :shock: :shock:
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Is er iemand die een gok durft te doen of het niveau van de dienstverlening nog beroerder kan dan totnutoe is aangetoond?
Ze leveren niet op tijd, de administratie is een puinhoop, C-IQ klanten zijn maar zeer ten dele geïnformeerd over het verloop van de abonnementen, ze sturen de verkeerde materialen, ze spreken, althans op de website geen fatsoenlijke taal anders dan Duits, sommige bijzonderheden op de site kloppen van geen kant, de gebruiksaanwijzingen lijken te komen uit een sociale werkplaats in een ver land, hele series CD's blijken ineens niet meer te bestaan, de klanten worden voorgelogen of gefopt, de diverse helpdeskmedewerkers hebben in ieder geval allemaal een eigen script voor zich liggen, en niet noodzakelijkerwijs hetzelfde of geven hieraan een geheel eigen interpretatie, als je een vraag stelt word je met kluitje het riet ingestuurd of behandeld als een kleuter, soms heeft men geen enkel idee over het apparaat waar je over belt, etc,etc.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

I rest my case

Zie het saunadraadje: worden C-IQ klanten voor de gek gehouden.

Ondanks ontkenningen en scherpe aanvallen van een aantal senior members op leden als R.S. Postma, Riekus en zelfs op mij omdat wij scherp stelling namen tegen het positivisme over VDO en deze seniore members zelfs aangaven dat VDO zo'n geweldige service gaf blijkt nu toch ook een van die leden te beseffen dat VDO de C-IQ klanten eigenlijk gewoon laat vallen als een baksteen.

Groet,
Gijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

blijkt nu toch ook een van die leden te beseffen dat VDO de C-IQ klanten eigenlijk gewoon laat vallen als een baksteen.
Er is in mijn standpunt tav van de VDO Siemens organisatie niets nieuws of veranderd. Het niveau van de dienstverlening in de meest brede zin was en is, treurig genoeg, een aanfluiting.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Zijn alle klachten niet te bundelen en via VDO Eindhoven te spelen?

Vind het ook schofterig. Net als het feit (wat ik op de meeting aangekaart heb) is dat per 1 april de service op is gehouden en in MEI kreeg ik de brief pas.

Enige was excuses.. Maar een tegemoetkoming tegenwoordig zit er niet in..
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TNZKKA
Normal Member
Normal Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52

Bericht door TNZKKA »

TNZKKA schreef op 18 sept in ditzelfde draadje op pag. 2:
De door u gewenste update cds worden door C-IQ in Duitsland geleverd, helaas kan ik niet voor u in deze administratie. Na enige communicatie met de gesloten afdeling in Duitsland heb ik wel vernomen dat de updates onderweg zijn. Dus deze zullen binnen deze maand bij u in de bus vallen.
Kort en helder: Da's dus niet gelukt!
Ik had ook niet anders verwacht. Ga mijn tag maar eens wijzigen in "ONtevreden, nou!"

/off-topic: tjeetje wat een tijd heb je nodig om één bericht te posten /end off-topic
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Roeln
Average Member
Average Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jun 2006 22:03

Bericht door Roeln »

Het wonder is geschied...

Vandaag weer een envelop van VDO (derde in anderhalve week tijd)

En ja ja :P :P :D :D :D :D :D DE GOEDE CD'S!!!!!!
4200 RS (ex) C-IQ, CD Wisselaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Hjalmar schreef:Jaaaaaa, een envelop uit Duitsland....... :D
NEEEEEE, ipv de beloofde Navteq DVD krijg ik een MO5712 Operation Software schijfje............. :evil:



Edit: 10min later....
Vdo medewerker: Helaas zit er een produktiefout in de Navteqdvd's en moeten die opnieuw geproduceerd worden. Verwachtte leveringstijd onbekend maar reken op meer dan 6 weken. Alle verzoeken om de Navteq dvd worden apart gehouden en uitgeleverd zodra de dvd in herproduktie is gegaan.
Ik: Maar mijn ciq vrijschakeling loopt nog maar een week of 8.
Vdo medewerker: Dan verwacht ik niet dat u er nog iets aan heeft en raad ik u aan om een supercode dvd te kopen voor €199. Privétip van mij, maak een copy van de dvd en rij alleen met het copietje. Indien namelijk je originele disk stuk gaat moet je weer een nieuwe kopen en nu kan je een nieuw copietje draaien.
Ik: :shock: :shock: :shock:
Warempel vandaag een handgeschreven envelop uit Rotterdam in de bus. Met...tadaaaa een Navteq 2007-2008 ciq dvd. Amper een week geleden zouden die dingen voorlopig niet te krijgen zijn ivm produktiefout en opnieuw produceren. Die lui bij VDO weten zelf niet eens of ze mannetje of vrouwtje zijn volgens mij.... Maargoed, ik klaag verder niet, het is opgelost. :D :D :D
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Nog niet gezien hier op het forum...

De gegevens van de begin september ontvangen Navteq Europa DVD 2007/08 zijn:

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool :4.0.03
Date :2007-04-12
Operator :uida1203
CD number :18916
Medium :Master DVD5
Navigation databases:
..._prod/CIQ/NavTech/europe/eu_nt_sv_59078_20070314p06Q4caz9.cpr.00
..._prod/CIQ/NavTech/europe/eu_nt_sv_59078_20070314p06Q4caz9.cpr.01
Type :C-IQ 59078_V1_DVD_NT (COM)
Event Texts :carinet16s512ca.20041130
TPD Database :/carin/ITPD/Full_Products/06Q4.109/20070403
IBA Database :Not available
CARINSYS File :Not available

Heeft Hjalmar dezelfde?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dus wederom een database van Q42006
Dat geldt ook voor de kaarten voor de 5200 die overigens al sinds mei 2007 verkrijgbaar waren.
Voor VDO Siemens niet iets om echt trots op te zijn dunkt me.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Inderdaad, Q4/2006.
Deze C-IQ DVD had dan ook al in juni moeten verschijnen, dan was de "link" met de 5200 OK geweest. Waarom de uitlevering zoveel vertraagd is, weten we niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Hjalmar heeft dezelfde inderdaad...
This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.
Tool:4.0.03
Date:2007-04-12
Operator:uida1203
CD number:18916
Medium:Master DVD5
Navigation databases:
..._prod/CIQ/NavTech/europe/eu_nt_sv_59078_20070314p06Q4caz9.cpr.00
..._prod/CIQ/NavTech/europe/eu_nt_sv_59078_20070314p06Q4caz9.cpr.01
Type:C-IQ 59078_V1_DVD_NT (COM)
Event Texts:carinet16s512ca.20041130
TPD Database:/carin/ITPD/Full_Products/06Q4.109/20070403
IBA Database:Not available
CARINSYS File:Not available

In september een kaart krijgen van december het jaar ervoor is erg matig, maargoed ben nog altijd erg tevreden over m'n navi, dat dan weer wel.....
Blijft wel raar dat binnen een week 2 mensen van VDO TOTAAL verschillende onzin uitkramen en ik dan ineens een dvd krijg in een handgeschreven envelop uit Rotterdam. Waarom ik uberhaupt een operation cd heb gehad vanuit Duitsland mag Jurgen weten... Nuja, nog een week of 6 en ik ben CIQ-af en begeef me op het Supercode-pad. Van de week al even getest met een supercode dvd van Tele-atlas en het werkt perfekt door elkaar. Kon alleen de supercode niet invoeren zonder de supercode dvd in de computer te hebben. 8)
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ja en het navrante aan de hele zaak is dat deze maand de editie 2008-1 voor BMW al weer verkrijgbaar zal zijn met een database van 2007Q2 en een compilatiedatum van 07/2007
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2264
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 655
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 31 aug 2019 11:29 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 463
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 475

Terug naar “C-IQ zaken”