Nieuwe C-IQ cd's ?

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

En ook hier is de nieuwe DVD op de mat gevallen. Wij kregen ook een e-mail met daarin de mededeling dat de levering vertraagd was van de NAVTEQ DVD. Nu toch ontvangen.

Komt die 2008-1 deze maand al? Dat is wel snel! En dan is de database dus al weer een half jaar nieuwer dan op onze DVD / CD's...

Groeten,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Marc Veen schreef:Aan de data te zien hebben we een tijdje 'onnodig' zitten wachten.
Niet alleen hebben we een lange tijd onnodig zitten wachten.
Gisteren voor het eerst sinds de updates woon - werk verkeer gereden.
Wat actualiteit betreft is de Tele Atlas 2007/2008 CD weer W A A R D E L O O S :Wall:

Updates die ik bijna 1 1/2 jaar geleden, of langer :evil: , heb door gegeven zijn nog steeds niet verwerkt.
Dan gaat het voornamelijk over wegen die wel of niet toegankelijk zijn of afritten die geheel niet bestaan, maar de voornaamste is afrit 5 op de A2.
Afrit 5 (Breukelen) op de A2, A'dam - Utrecht, is totaal anders geworden. Hij is, al een tijd geleden, o.a. 500 meter richting A'dam verplaatst en heeft een andere loop en een rotonde aan het einde gekregen.
Als zelfs dit soort essentiele wijzigingen niet worden verwerkt dan weet ik niet wat ze daar bij Tele Atlas de hele dag uitvreten. :beer:

Zal er eens een mailtje aan wagen naar Tele Atlas.
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Afrit 5 (Breukelen) op de A2, A'dam - Utrecht, is totaal anders geworden. Hij is, al een tijd geleden, o.a. 500 meter richting A'dam verplaatst en heeft een andere loop en een rotonde aan het einde gekregen.
En dat terwijl deze afrit zo belangrijk ivm bezoekjes aan Navco!
Maar hoewel ik dit niet zeker weet lijkt het er verdacht veel op dat wat je nu noemt veeleer een langdurige tijdelijke voorziening is dan een structurele wijziging in afrit 5
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:Maar hoewel ik dit niet zeker weet lijkt het er verdacht veel op dat wat je nu noemt veeleer een langdurige tijdelijke voorziening is dan een structurele wijziging in afrit 5
Als het al "tijdelijk" zou zijn is het toch iets wat een aantal jaren zo zal zijn want de A2 is pas in 2010 klaar.
En als de afrit dan toch onverhoopt weer anders wordt wijzigen ze hem toch weer gewoon in de volgende update.
Ik neem aan dat een bedrijf als Tele Atlas zich bij rijkswaterstaat toch wel laat informeren wat er allemaal speelt op het gebied van veranderingen in wegen.

Mijns inziens gaat het erom dat een update, zoals het woord zegt, "up to date" is. Of iets nu een "langdurig tijdelijk" of permanente wijziging is.

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met enige regelmaat rij ik over dat stuk weg en constateer dat daar elke paar maanden wel een wijziging is in het tijdelijke karakter van dat gedeelte.
Dat heeft alles te maken met het uiteindelijk verleggen van de A2 en het maken van een overkapping. Totdat dit klaar is zal er nog heel wat (tijdelijk) veranderen.

Ook mijn NT DVD laat daar niet de situatie zien die daar vandaag is, en ik zou ook niet weten hoe een kaartbouwer dat zou moeten doen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

JW schreef:Ook mijn NT DVD laat daar niet de situatie zien die daar vandaag is, en ik zou ook niet weten hoe een kaartbouwer dat zou moeten doen.

Groet,
JW
Die afslag 5 is mijn dagelijkse woon - werk verkeer en zoals hij nu ligt ligt het er al weer een tijdje, het is niet zo dat dit om de haveklap wijzigt. Op foto's van Google Earth uit 2005/2006 kan je al precies zien hoe de wegen daar gaan lopen, incl. de genoemde afslag 5. Een kaartbouwer kan, in goed overleg, met een instantie als Rijkswaterstaat vrij nauwkeurig weten hoe het één en ander gaat lopen. En hoe "tijdelijk" een wijziging zal zijn.
In mijn ogen kunnen ze dit soort wijzigingen gewoon mee nemen ook al is het maar voor een paar jaar, anders zijn je cd's echt niet "up to date" te noemen. En kan je je navigatie, wat dat betreft, uit de auto gooien en op je gevoel gaan rijden. :D

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En kan je je navigatie, wat dat betreft, uit de auto gooien en op je gevoel gaan rijden
Waarschuw wel even van te voren :wink:
Maar wat jij zou wensen is op dit moment absoluut niet realistisch dus rij weer even op je gevoel wat je al die jaren trouwens aardig op de plaatsen van bestemming heeft gebracht.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:Waarschuw wel even van te voren :wink:
Bij afslag 5 op de A2 dus oppassen voor een grijze VW Polo die de weg kwijt is. :sturen:

Ik snap alleen niet waarom dit niet realistisch zou zijn?
'Men' weet ruim van te voren, meestal jaren, wat de wijzigingen gaan worden en voor hoelang. Dus als je ziet dat een wijziging, zoals nu afslag 5, er voor een aantal jaren ligt kan je die 'gewoon' meenemen in een update. Waarom niet?
Of zijn die radartjes in die molen zo traag dat ze dan nog verder achterop komen met updaten?

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Nu even helemaal alle gekheid op een stokje bij Tele Atlas.

Als antwoord op mijn vraag waarom bepaalde wijzigingen niet in de update staan krijg je het volgende antwoord;

"Ik wil u er graag op wijzen dat iedere update ook een update behoeft van de online systeem software, anders zult u inderdaad oude gegevens via uw systeem doorkrijgen en lijkt het inderdaad of u een verouderd product heeft aangeschaft. Deze online systeem software update is via www.vdodayton.com te verkrijgen."

Dus moet ik volgens Tele Atlas bij elke kaart update ook mijn systeem software updaten. ??????????????????
Snappen ze bij Tele Atlas wel waar ze producten voor maken? :Gun:

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Hjalmar
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 dec 2004 09:48

Bericht door Hjalmar »

Vandaar dat ik natuurlijk vanuit Duitsland zomaar operating software toegestuurd kreeg.... :D :D
PC5510, MM5600sd, RC5400/01, TMC5011, splitter MA1410, Navteq 2007-2008 Europe, en Supercode Teleatlas Europe 2007-2008, MO5598 in Saab 9000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Toen er destijds wetgeving werd geïntroduceerd waarbij een bedrijf werd verplicht een bepaald percentage minder validen, zowel geestelijk als lichamelijk, in dienst te hebben had dit bepaalde consequenties.
Daarbij is men er kennelijk aan voorbij gegaan dat bij bepaalde bedrijven deze goedwillende medemensen op een helpdesk in te zetten niet altijd de juiste keuze is!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Toen er destijds wetgeving werd geïntroduceerd waarbij een bedrijf werd verplicht een bepaald percentage minder validen, zowel geestelijk als lichamelijk, in dienst te hebben had dit bepaalde consequenties.
Daarbij is men er kennelijk aan voorbij gegaan dat bij bepaalde bedrijven deze goedwillende medemensen op een helpdesk in te zetten niet altijd de juiste keuze is!
:oprug:
Dat TA verhaal slaat inderdaad wel alles :oops:

Ff terug naar Marc's probleem met de afslag 5 op de A2. Ik zal die dezer dagen ook nog eens bekijken, met de NT DVD in het systeem en er een paar plaatjes van schieten. Ben benieuwd of die hetzelfde weergeeft als de TA versie.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Welnu, hier alvast mijn plaatjes van de bewuste omleidingen!
Er zit nogal wat verschil tussen de varianten!
Bij Navteq moet je uit Breukelen richting Utrecht eerst nog een stujkje naar het noorden alvorens weer op de A2 te komen. TeleAtlas geeft de oude niet meer bestaande situatie weer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:Welnu, hier alvast mijn plaatjes van de bewuste omleidingen!
Er zit nogal wat verschil tussen de varianten!
Navteq is de nieuwe situatie. :D
Tele Atlas is de oude situatie. :evil:

Het kan dus wel degelijk, getuige de Navteq DVD. :thumbsup:

Gr,

Marc

Ps. Bewuste persoon bij Tele Atlas nog even naar het forum verwezen en ook vertelt van de vergelijking die Gerritje net heeft gedaan tussen de Tele Atlas en Navteq versies.
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er werd ook niet beweerd dat het niet kan, alleen dat het niet realistisch is om van een willekeurige omleiding altijd te verwachten dat deze mee wordt genomen in de updates. Daarvoor gelden niet nader genoemde criteria die per aanbieder zullen verschillen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:Er werd ook niet beweerd dat het niet kan, alleen dat het niet realistisch is om van een willekeurige omleiding altijd te verwachten dat deze mee wordt genomen in de updates. Daarvoor gelden niet nader genoemde criteria die per aanbieder zullen verschillen.
Persoonlijk vind ik niet dat we hier kunnen spreken van een "willekeurige omleiding". Je praat hier over een afslag van de grootste/drukste snelweg van Nederland, niet over een provinciaal weggetje, met een wijziging die voor langere tijd zo zal zijn. Ik denk dat ze dat bij Navteq beter inzien.

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Marc Veen schreef:Je praat hier over een afslag van de grootste/drukste snelweg van Nederland, niet over een provinciaal weggetje, met een wijziging die voor langere tijd zo zal zijn.
Precies wat ik bedoel. Het is een willekeurige omleiding bij een dorp! Of het nu aan een drukke snelweg ligt of niet doet daar niets aan af. Het blijft, voor mij althans, een vrij onbeduidende afslag die nog niet eens erg druk is ook!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

Gerritje schreef:
Marc Veen schreef:Je praat hier over een afslag van de grootste/drukste snelweg van Nederland, niet over een provinciaal weggetje, met een wijziging die voor langere tijd zo zal zijn.
Precies wat ik bedoel. Het is een willekeurige omleiding bij een dorp! Of het nu aan een drukke snelweg ligt of niet doet daar niets aan af. Het blijft, voor mij althans, een vrij onbeduidende afslag die nog niet eens erg druk is ook!
We kunnen hier dus eindeloos over praten. :)
Jij ziet het 'zus', ik zie het 'zo'.
Feit blijft dat Navteq, wat dit betreft, dus accurater is.

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Precies wat ik bedoel. Het is een willekeurige omleiding bij een dorp! Of het nu aan een drukke snelweg ligt of niet doet daar niets aan af. Het blijft, voor mij althans, een vrij onbeduidende afslag die nog niet eens erg druk is ook!
Dat laatste kan ik niet beamen. Als je ziet wat daar soms voor files staan :oops:

Van belang is die situatie met de nieuwe onderdoorgang en de rotonde aan het begin van de Breukelerwaard. Die situatie is er al enige tijd en zeker niet tijdelijk. Dáár heeft NT z'n huiswerk duidelijk beter gedaan.
Als gezegd, ik zal even kijken hoe het er bij mij op staat, en ook of dit al opgenomen was op de vorige DVD, met DB Q4/2005.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Even gekeken, en zoals te verwachten was, ook op mijn C-IQ NT DVD staat het als op Gerritjes plaatjes.
Ik heb de vorige NT versie er even in gestopt, en die had nog de oude situatie.
Helaas even geen camera bij de hand om het vast te leggen, komt nog wel een keertje :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
mickey
Senior Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06

afslag 5

Bericht door mickey »

Als ik hier even op mag inhaken, de afslag 5 op de A2 richting Amsterdam blijft zoals hij nu is, deze situatie is mede doordat de weg nu onder het spoor van Utr-Amst. loopt.

De andere afslag richting Utrecht ben ik niet zeker van dat dat zo blijft.

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pbaan
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 jan 2005 11:34

Bericht door pbaan »

Mocht iemand nog steeds geen update hebben ontvangen en die toch graag willen hebben: zoals eerder vermeld ben ik per 1/10/2007 overgestapt naar de Supercode. Ik heb toch nog de update van VDO ontvangen, waar ik dus niets meer mee kan doen.

Je kunt hem ophalen in Eindhoven of ik kan hem (tegen verzendkosten) opsturen. Het betreft de systeemsoftware 5712 en de TA Europe 2007/08 DVD.

Mocht ik er niemand blij mee kunnen maken, dan verdwijnt ie binnenkort bij het afval.

PS Ik neem aan dit dit is toegestaan, omdat de update gratis is en me niets oplevert. Mocht het niet zijn toegestaan, dan mag deze post worden verwijderd.
Peugeot 206 SW met MS57000 en Supercode Benelux

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GijsH
Average Member
Average Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:58

Bericht door GijsH »

Ik heb gisteren mijn volvo met MS5500 samen met de twee weken geleden ontvangen update DVD (NT) bij de Renault dealer achtergelaten. Daarmee is een einde gekomen aan een lange periode van rijden met een VDO Dayton navigatiesysteem. Alhoewel ik in het begin laaiend enthousiast was over het systeem samen met C-IQ moet ik zeggen dat ik nu al veel gelukkiger ben met mijn Carminat DVD systeem in mijn nieuwe Espace.

Wat ik mij blijf herinneren is een mooi systeem. Toch steekt het dat blijkbaar een groot aantal software-updates nodig was (volgens mij heb ik 4 of 5 nieuwe versie besturingssysteem gehad) omdat er 'foutjes' zaten in vorige versies (zoals het blijven hangen van het systeem bij te snel wisselen van scherm, bij teveel tmc meldingen) en de in de loop van de tijd steeds verder verslechterende service vanuit het C-IQ concept. Ik baal ronduit van de steeds verder uit elkaar lopende momenten voor het versturen van updates en al helemaal van het feit dat gebruikers in het afgelopen jaar te laat (of helemaal niet) geinformeerd zijn over het stoppen van C-IQ. Het feit dat ik - als trouw gebruiker - dit jaar zelfs veelvuldig heb moeten navragen of mijn update er al aan zat te komen en ook regelmatig bleek dat van elkaar verschillende redenen werden aangevoerd als argument voor het steeds weer uitstellen, betekent dat ik niet snel weer naar deze fabrikant van navigatiespullen zal terugkeren.

VDO en C-IQ genoten: het ga jullie goed. Ik ga genieten van mijn nieuwe systeem en zodra ik daar iets over te vragen of te melden heb zal ik wel weer terugkomen op het forum

Groet,
Gijs

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Ook toch wel positieve dingen te melden over 2007 - 2008 8)
A 12 bij Nootdorp prima nu, flinke wijzigingen doorgevoerd.
N 43 bij Emmen zelfde verhaal, rotondes half jaartje open
Een zojuist gestarte nieuwbouwwijk hier in ABD is op de kaart al te zien 8)
Ypenburg in Den Haag, geen misselijke nieuwbouw, is ook goed bij.
Volgerlanden in Hendrik Ido Ambacht, daar gaat men ook maar door, ook nix over te klagen.

Even wat voorbeelden van waar ik deze week getest heb, en dus even een ander geluid :shock:

Al met al, de afgelegde kilometers met de up to date gaan voorspoedig. :D
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

kobus1960 schreef:Ook toch wel positieve dingen te melden over 2007 - 2008 8)
A 12 bij Nootdorp prima nu, flinke wijzigingen doorgevoerd.
N 43 bij Emmen zelfde verhaal, rotondes half jaartje open
Een zojuist gestarte nieuwbouwwijk hier in ABD is op de kaart al te zien 8)
Ypenburg in Den Haag, geen misselijke nieuwbouw, is ook goed bij.
Volgerlanden in Hendrik Ido Ambacht, daar gaat men ook maar door, ook nix over te klagen.

Even wat voorbeelden van waar ik deze week getest heb, en dus even een ander geluid :shock:

Al met al, de afgelegde kilometers met de up to date gaan voorspoedig. :D
Interessante mededeling :Yes: maar ik ben ook benieuwd naar de Versie Navteq of Teleatlas...
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2263
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 655
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 31 aug 2019 11:29 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 463
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 01 dec 2019 12:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 475

Terug naar “C-IQ zaken”