Inbouwhandleiding Magneti-Marrelli Connect gezocht

Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Inbouwhandleiding Magneti-Marrelli Connect gezocht

Bericht door Toho_NL »

Dit bericht is verplaatst door mij, Toho_NL, maar gemaakt door johanbo.
Johanbo schreef: hallo allemaal, gisteren een magneti marelli connect origineel uit fabriek type fiat ducato opgekocht.
wil ik gaan inbouwen in mijn camper met onderstel fiat ducato 2005, wie heeft voor mij inbouw handleiding en verdere nuttige informatie. ik ben monteur, dus met draadjes weet ik meestal wel raad, maar een handleiding is altijd iets makkelijker.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Zal eens even zoeken, heb inmiddels wel een Franstalige handleiding gevonden, maar die gaat dus over de RT3.
Wellicht dat ik op die site ook de connect vind, ze verkopen er in elk geval wel de navigatie cd's voor het connect systeem, voor verschillende landen. (En de Fiat Ducato staat daar bij genoemd)

---update---

Blijken dus verschillende Connect systemen te bestaan, de Connect-Nav en de Connect-Nav+
De eerste is een pijlen systeem, de tweede met uitgebreide display, maar wederom in verschillende smaken, namelijk de 'personen-auto' versie en de 'transport' versie.

Gaat het hier om dit systeem ? (transport versie)
Afbeelding

Of gaat het hier om dit systeem ? (personen-auto versie)
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
johanbo
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2005 12:53

Bericht door johanbo »

Hallo Wmp , hier Jasper ..
Hartelijk dank alvast voor het meedenken !