Waar is Navteq?

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Waar is Navteq?

Bericht door Toho_NL »

Hallo allemaal,

Ik zat me af te vragen of iemand weet waar Navteq is gebleven.. Ik heb ze hier al een hele tijd niet gezien en ze hebben ook al lang geen berichtjes meer geplaatst op onze foutmeldingen. Weet iemand misschien meer?

Alvast bedankt,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marc Scharlewi
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2004 11:45

Bericht door Marc Scharlewi »

Hallo TOHO,

Zou ik ook wel willen weten, heeft het dan nog wel nut hier zaken aan te melden!!! we doen dit niet voor
niets en hopen hier wat mee te bereiken.... maar als er niets meegedaan wordt zou ik dat wel graag willen weten!

Ik heb dan wel iets anders te doen.

Hopende van Navteq een respons te mogen ontvangen! Ik wil een zo goed mogelijk werkend Navigatie systeem en door het melden van wijzigingen kun je een systeem up to date houden, dus...


Groeten,

Marc.
StreetPilot 2610 V6 en SP 2720 NT v8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Ik weet alleen te melden dat Navteq nog wel meeleest op dit forum, en daadwerkelijk actie onderneemt na aanleiding van de gemelde punten.

Maar...

Qua beantwoording is er daar op dit moment één persoon voor (dus alleen qua beantwoording, niet qua meelezen en doorsluizen), en deze persoon is door diverse ontwikkelingen van dit jaar zo ontzettend druk bezet, dat een antwoord er helaas nog wel eens bij in schiet.

Mocht Navteq om welke reden dan ook besloten hebben hun medewerking te be-eindigen, dan hadden ze dat ons zeker laten weten, en een dergelijk bericht is vooralsnog niet ontvangen.

S.v.p. niet te veel zorgen, en bedenk dat niet alleen Navteq iets heeft aan de hier gemelde punten, andere gebruikers hebben er ook wat aan.

Natuurlijk heeft Navteq ook zijn eigen 'fouten melding' systeem, en staat het éénieder geheel vrij te kiezen tussen de door dit forum geboden mogelijkheden en de geboden mogelijkheid van Navteq zelf.
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marc Scharlewi
Starting Member
Starting Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2004 11:45

Bericht door Marc Scharlewi »

Dank voor de reactie!

Ik heb ook altijd veel op de andere foutmeldingsite aangemeld en hier zijn alle gemelde punten beantwoord!
Maar hier is het wel stil, ik wil een nieuwe upgrade cd halen (in jan. 2006) voor mijn navigatie en dan zie ik wel graag de aangemelde punten verbeterd! ik ga ervanuit dat met 2 jaar de punten die aangemeld zijn op de nieuwe cd/dvd rom staan en nog vele andere aanpassingen. en de nieuwe verbeteringen meld ik dan weer etc.



Groeten,

Marc.
StreetPilot 2610 V6 en SP 2720 NT v8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Eerdaags zal NAVTEQ weer volop aanwezig zijn om iedereen zijn vragen te beantwoorden.
Ondanks dat ze niet zichtbaar waren is er wel meegelezen en ook wat met de berichten gedaan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hoi Han,

Bedankt voor je berichtje. Goed te lezen dat ze er weer zijn (ze waren er wel, maar nu ook met feedback op onze meldingen). We wachten af :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NAVTEQ
Specified Moderator
Specified Moderator
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 nov 2003 19:10

Bericht door NAVTEQ »

Beste Forumgebruikers,

Onze welgemeende excuses voor de grote afwezigheid. Wij zijn echter weer terug en zullen onze uiterste best doen om de achterstand zo snel mogelijk in te halen. De afgelopen maanden hebben wij idd wel meegelezen op het dit forum en actie ondernomen naar aanleiding van de door jullie gemelde punten, maar het beantwoorden op het forum zelf is er helaas bij ingeschoten.

NAVTEQ hecht nog altijd veel waarde aan jullie inbreng op dit forum!

Wij gaan onze uiterste best doen om weer regelmatiger aanwezig te zijn.

Met vriendelijke groet,

Het NAVTEQ NHS-team

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Waar is mijn POI gebleven ?
    door scriba2 » 05 jan 2021 23:24 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 451
  • Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
    door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 773
  • 2de unit (blackbox) waar het beste te plaatsen Audi A3
    door Michel64 » 15 nov 2014 20:30 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 394
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2510

Terug naar “Navteq”