Update navigatiemap.....

tadde11

Update navigatiemap.....

Bericht door tadde11 »

Hoi allemaal,

Ben zo ploseling in het bezit gekomen van een auto kenwood systeem. De kvt 920 DVD met daarbij de KNA-DV2200. Ben zelf absoluut geen kenner. Er zitten navigatie dvd's bij waarop KNA-MP221 staat. Nu weet ik dat het systeem zo'n drie jaar oud is en merk ook wel dat er hier en daar wegen ontbreken. Zou iemand mij kunnen vertellen of ik hier weer een ge-update dvd in kan stoppen. Is er misschien iemand die mij hier aan kan helpen?
Hoor het heel graag van iemand zodat ik misschien iets minder verbaasd zal staan in de auto van het ontbreken van meerdere straten.

In ieder geval bedankt en hoop iets te horen.

Groet, Evert.
tadde11@zonnet.nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Evert

de kna-mp221 is van 2001, de huidige dvd voor de dv-2200 is de kna-mp223 en hier zit wel een fors prijskaartje aan :cry: ..........€ 349 :!: :!: :!:
volgend jaar zomer komt versie kna-mp224.

ps de eerste twee cijfers geven het type voor de navigatie-computer aan :arrow: 22.....kna-dv2200, en versie's die beginnen met kna-mp23. zijn voor de kna-dv3200 :idea:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fuchsie
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2003 19:18

Bericht door Fuchsie »

Hoi Topsport,

ik ben sinds een maand in het bezit van een kna-dv3200. Je wilt toch hopelijk niet zeggen dat daarin de nieuwste DVD zit (volgens nav-compu van 2003). Ik hoop het niet, want een hoop wegen kent ook deze DVD-versie niet!

Groetend Fuchsie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Fuchsie schreef:Hoi Topsport,

ik ben sinds een maand in het bezit van een kna-dv3200. Je wilt toch hopelijk niet zeggen dat daarin de nieuwste DVD zit (volgens nav-compu van 2003). Ik hoop het niet, want een hoop wegen kent ook deze DVD-versie niet!

Groetend Fuchsie.
Ook ik heb in de showroom een KNA-DV3200 zitten met versie van 2003 :cry:
De laatste versie voor de KNA-DV3200 is diegene die jij nu heb, namelijk de KNA-MP323 en deze is van 2003 :cry:
Kenwood loopt dus steeds een jaar achter, volgende versie voor jouw systeem wordt dus de KNA-MP324 en is gepland voor volgend jaar zomer.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fuchsie
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2003 19:18

Bericht door Fuchsie »

Dat is dan heel jammer.... :(

Is er geen andere mogelijkheid om een recentere DVD te draaien?

Fuchsie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Topsport als de volgende versie pas volgend jaar zomer komt dan lopen ze niet 1 jaar achter maar 2!!

Wel een beetje jammer zeg invensteer je zoveel geld en dan kan je nog niet de meest actueele databases draaien..... lijkt sony wel :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Ik vind het persoonlijk ook een slechte zaak van Kenwood, ze hadden gewoon dit jaar versie 2004 op de markt moeten brengen zoals anderen het ook doen. :wink:
En dan ook nog zo'n prijs ervoor vragen :cry: :cry:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tadde11

Kenners topsport en fuchsie.

Bericht door tadde11 »

Hoi Topsport en Fuchsie.

Heb al in de gaten dat jullie beter op de hoogte zijn van deze systemen dan ik. In eerste instantie bedankt voor het antwoord op mijn vragen. Dacht dat ik zo'n vreemd ding in de auto had dat ik zeker niemand kon vinden met antwoorden op mijn vragen, maar jip......de kenners zijn gevonden.
Zouden jullie mij ook kunnen vertellen of ik KNA-MP323 op mijn systeem, KNA-DV2200, kan laten draaien? Zie graag jullie reaktie tegemoet.

Groeten...Evert (tadde11)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SLK

Bericht door SLK »

beckeronline schreef:Wel een beetje jammer zeg invensteer je zoveel geld en dan kan je nog niet de meest actueele databases draaien..... lijkt sony wel :wink:
Is SONY niet een kloon van BECKER (online) :D :D :D :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Sony toestellen zijn door becker gefabriceerd... maar ook de 1 din van pioneer en jvc en nog wel meer spullen... maar ieder heeft zijn eigen software platform.

Dus vandaar dat ik geschreven heb lijkt sony wel... die zijn blijven steken op de 6.0 en volgens mij is er nog geen nieuwe verschenen.... (en komt die niet meer ook)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: Kenners topsport en fuchsie.

Bericht door Topsport »

tadde11 schreef:Hoi Topsport en Fuchsie.

Heb al in de gaten dat jullie beter op de hoogte zijn van deze systemen dan ik. In eerste instantie bedankt voor het antwoord op mijn vragen. Dacht dat ik zo'n vreemd ding in de auto had dat ik zeker niemand kon vinden met antwoorden op mijn vragen, maar jip......de kenners zijn gevonden.
Zouden jullie mij ook kunnen vertellen of ik KNA-MP323 op mijn systeem, KNA-DV2200, kan laten draaien? Zie graag jullie reaktie tegemoet.

Groeten...Evert (tadde11)
Hallo Evert

de KNA-MP323 werkt niet op de KNA-DV2200 :cry: , de KNA-MP323 is alleen bedoelt voor de KNA-DV3200.
heeft te maken met een andere systeemsoftware :idea:

zie ook mijn eerdere bericht :arrow: ps de eerste twee cijfers geven het type voor de navigatie-computer aan kna-mp22. is voor de kna-dv2200, en versie's die beginnen met kna-mp23. zijn voor de kna-dv3200

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Erg jammer, met zulke bedragen werken ze het illegale copieren wel erg in de hand, en dan zijn de cd's onderling ook nog niet bruikbaar.

Kan ik hieruit overigens opmaken dat een deel van de besturingssoftware op de navigatie-cd zelf staat ?
(ivm dat cd voor ene systeem niet in de andere doet, daar moet toch een reden voor zijn...)

Ben helemaal gek van Kenwood, maar weet nu ineens weer waarom ik VDO gekozen heb, blijft toch de absolute top, zeker qua update's.
Kenwood is wel veel mooier, en samen met Clarion de Bird-view mogelijkheid, maar die update's...

Wat zijn de alternatieven (zijn die er eigenlijk wel?) voor deze topicstarter ? (behalve het grijze circuit, en svp niet via dit forum(!!!))
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Inderdaad jammer dat de updates van Kenwood behoorlijk prijzig zijn. Ik hoop dat de nieuwste voor de 3200 toch goedkoper zal worden, in navolging van Pioneer. Kenwood hoopt de nieuwste dvd eind deze maand / volgende maand uit te kunnen brengen
Heb totnutoe redelijk schik met mijn Kenwood maar mis toch wel een paar gemakken van de VDO, ik weet nu al dat dit nog niet in de nieuwste software komt. Afwachten dus en dan prakkedenken of ik Kenwood navigatie houd of dat ik toch weer terug ga naar een VDO MS5500, die is absoluut een stuk sneller en gebruiksvriendelijker (vooral voor leken). Moet dan alleen nog uitvogelen of de ca1000rv interface ook werkt op mijn DDX-7025, want die wil ik voor geen goud meer kwijt.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gentry schreef:Inderdaad jammer dat de updates van Kenwood behoorlijk prijzig zijn. Ik hoop dat de nieuwste voor de 3200 toch goedkoper zal worden, in navolging van Pioneer. Kenwood hoopt de nieuwste dvd eind deze maand / volgende maand uit te kunnen brengen
Heb totnutoe redelijk schik met mijn Kenwood maar mis toch wel een paar gemakken van de VDO, ik weet nu al dat dit nog niet in de nieuwste software komt. Afwachten dus en dan prakkedenken of ik Kenwood navigatie houd of dat ik toch weer terug ga naar een VDO MS5500, die is absoluut een stuk sneller en gebruiksvriendelijker (vooral voor leken). Moet dan alleen nog uitvogelen of de ca1000rv interface ook werkt op mijn DDX-7025, want die wil ik voor geen goud meer kwijt.
Hallo,

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik zit er ook aan te denken een Kenwood Head-unit aan te schaffen en daar m'n PC 5500 aan te koppelen. Want die laatste zou ik ook beslist niet kwijt willen, om een heleboel redenen. En daar is het gemak van de reguliere DVD/kaart-updates binnen m'n Europa contract er ééntje van. Tegen een zeer redelijke prijs welteverstaan :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Hahahaha, ik zit in dezelfde situatie........

Kenwood headunit icm de Music Keg is mijn inziens de mooiste oplossing wat er op dat gebied verkrijgbaar is.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Gentry schreef:Inderdaad jammer dat de updates van Kenwood behoorlijk prijzig zijn. Ik hoop dat de nieuwste voor de 3200 toch goedkoper zal worden, in navolging van Pioneer. Kenwood hoopt de nieuwste dvd eind deze maand / volgende maand uit te kunnen brengen
Heb totnutoe redelijk schik met mijn Kenwood maar mis toch wel een paar gemakken van de VDO, ik weet nu al dat dit nog niet in de nieuwste software komt. Afwachten dus en dan prakkedenken of ik Kenwood navigatie houd of dat ik toch weer terug ga naar een VDO MS5500, die is absoluut een stuk sneller en gebruiksvriendelijker (vooral voor leken). Moet dan alleen nog uitvogelen of de ca1000rv interface ook werkt op mijn DDX-7025, want die wil ik voor geen goud meer kwijt.
Hallo Gentry

De Kenwood CAW-1000RV werkt wél op de DDX-7025 :wink: ( ps hij werkt ook op de KVT725/925), maar je moet dan wel de externe speaker op de VDO navigatiecomputer aansluiten voor de stembegeleiding deze wordt niet meegestuurd naar de headunit :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Gentry schreef:Inderdaad jammer dat de updates van Kenwood behoorlijk prijzig zijn. Ik hoop dat de nieuwste voor de 3200 toch goedkoper zal worden, in navolging van Pioneer. Kenwood hoopt de nieuwste dvd eind deze maand / volgende maand uit te kunnen brengen
Heb totnutoe redelijk schik met mijn Kenwood maar mis toch wel een paar gemakken van de VDO, ik weet nu al dat dit nog niet in de nieuwste software komt. Afwachten dus en dan prakkedenken of ik Kenwood navigatie houd of dat ik toch weer terug ga naar een VDO MS5500, die is absoluut een stuk sneller en gebruiksvriendelijker (vooral voor leken). Moet dan alleen nog uitvogelen of de ca1000rv interface ook werkt op mijn DDX-7025, want die wil ik voor geen goud meer kwijt.
Jazeker, dat is mogelijk.
zie onderstaand mailtje wat ik een tijdje terug ontving van een Kenwoodmedewerker :arrow:
het betrof de aansluiting van een VDO of Carin computer op de volgende Kenwood modellen :arrow:
KVT-725-DVD(B) / KVT-925-DVD / DDX-7025 en de CAW-1000R(RV)

Goedemiddag,
Het is mogelijk om de VDO en CAR-IN navigatiesystemen aan te sluiten op bovenstaande nieuwe multimediaunits dmv de CAW-1000R of CAW-1000RV. Er zal wel een extra speakertje gemonteerd moeten worden, want de stem wordt niet meegenomen door onze 'CAW' kabel.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
xxxxx xxxx
Kenwood Electronics Europe B.V.
Telephone : +xxxxxxxxxxxxx
: +xxxxxxxxxxxxx (Direct)
Fax : +xxxxxxxxxxxx
E-Mail : xxxxxxxxx@kenwood.nl
Sales Division Netherland
Visit also our site: www.kenwood.nl


ps de nieuwe DVD die eerdaags uitkomt heeft de database van eerste kwartaal 2004 :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

hummm.....jij wilt zeker niet jouw PC5510 ruilen tegen mijn KNA-DV3200 ??? :lol: :wow: :Kiss:
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneel
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2005 18:46

Bericht door Daneel »

@topsport
Die update die eerdaags uitkomt, is die al uit?
@iedereen
Wie heeft een adres waar de updates aantrekkelijk geprijst te koop zijn?
dv2200+tm320+lz7500

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

@Daneel

of de nieuwe update al leverbaar is weet ik niet, alleen dat hij wel geleverd wordt als je nu een nieuw systeen aanschaft.
misschien dat Gentry dat al weet.

de prijzen van de update's waren vrij duur, n.l. 349 euro's :cry: , maar of de nieuwe update's ook deze prijs hebben zou ik moeten nakijken :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik rijd er op dit moment al wel mee maar officieel is ie nog niet verkrijgbaar, zal wel deze maand zijn.
Moet zeggen dat ik in mijn woonplaats nog niet zoveel verschil merk, nog steeds dezelfde fouten, wegen die al lang afgesloten zijn maar toch stuurt ie me daarover, erg jammer, en vooralsnog, zonde van de extra investering.....
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneel
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2005 18:46

Bericht door Daneel »

Ik heb de dv2200 en de mp222 als kaart. Hierop zullen toch hopelijk wel wat verbeteringen zitten?
De dv2200 is volgens mij niet meer te koop dus nieuwe systemen hiervan zullen er ook niet zijn, denk ik.
Mijn pa wil eigenlijk ook een set met de dv2200 hebben (dezelfde om wel duidelijke redenen :wink: ) maar dat zal niet gaan lukken verwacht ik.
dv2200+tm320+lz7500

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magnum_Hemi
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2004 20:38

Bericht door Magnum_Hemi »

Ik heb de KNA-MP324A kenwood (Denso) 2004 software inmiddels in gebruik.

http://www.cm2l.be/img_kenwood/kenwood_prix.pdf € 279,-


Afbeelding

Met bluetooth carkit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
leo555
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2005 00:51

Bericht door leo555 »

Magnum_Hemi schreef:Ik heb de KNA-MP324A kenwood (Denso) 2004 software inmiddels in gebruik.
Met bluetooth carkit
Kan je wat meer vertellen over de bluetooth carkit.
Wat voor een type is dit en heb je deze aangesloten op het systeem van Kenwood?
Leo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member
Berichten: 586
Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33

Bericht door beckeronline »

Als ik de afbeelding bekijk gaat het om een parrot carkit, onderstaande link (is naar een site welke ik ook niet ken...) zie je de afbeelding.

http://pda.direqt.nl/site/php/product-show-9050.php

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1994
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429
  • garmin update
    door klinker » 26 mei 2014 20:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1435
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 4661
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 758
  • Update Avic X1R
    door erwin69 » 30 sep 2014 16:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 757
  • Navi 20 update
    door on7on » 16 mei 2014 21:49 » in Mercedes
    Reacties: 3
    Weergaves: 973

Terug naar “Kenwood”