Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, het lukt niet om n nieuw onderwerp op te starten dus probeer ik het op deze manier. Ik heb van iemand een rns300 over genomen met geldige code.
Code klopt want dat heb ik bij een bedrijf op internet nagevraagd.
Bij ingeven van de code krijg...
Beste mensen,
De RoadNavigator RN300 van Action is een best apparaat voor z'n prijs, maar ik mis toch wat eigenschappen. Het systeem draait op Mireo maar is het mogelijk om er een andere software op te laten draaien, bijvoorbeeld dat van TomTom of...
door pannemans mathieu » 06 jan 2016 20:12 » in My Review
Hoi allemaal
Ik kocht bij action mijn navigatie en moet eerlijk zeggen dat deze perfekt werkt, ondanks de vele kretieke die ik lees over dat toestel.
ik heb van ellende mijn tom/tom weggegooid ik werk nochtans als koerier en belast mijn toestel...
Hey, ik ben in blijde verwachting van een VW Golf Variant Highline van 2011 met navisysteem RNS 310. Toen ik de wagen gaan proefrijden ben heb ik kunnen vaststellen wanneer ik op de phone toets druk enkel het geluid gedempt wordt. Naar de info...
Deze week een mooie VW Golf variant als leaseauto mogen ontvangen. Het is echter niet helemaal duidelijk of er nu een RNS 310 of 315 in zit. Ik heb hierover 2 vragen:
1. Kunnen jullie op basis van onderstaande informatie aangeven...
Ik heb een vraag.
Afgelopen weekend heb ik een vw T5 (camper) uit 2006 gekocht met navigatie RNS MFD of RN S2 (ik weet niet welke van beide, ken het verschil niet maar staat op mijn dvd)
Het probleem is dat ik bij nieuwe bestemming invoeren wel het...
Ik heb een golf V 2007 model waar ik zelf een rns 510 in heb geplaatst. Wat mij opvalt is dat als het buiten onder de 0 graden is, en ik start in de ochtend mijn motor, krijg ik SWL installation in progress.... te zien op scherm....