Voice Control commando's voor RNS 510

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Ralphmalf
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2010 11:33

Voice Control commando's voor RNS 510

Bericht door Ralphmalf »

Hoi,

Onlangs heb ik op mijn RNS 510 de Voice Control laten activeren. Je kunt nu via het sterretje op je stuurwiel je RNS 510 geheel spraakgestuurd bedienen LET OP in het Engels. Wie zou mij kunnen helpen aan de commando's welke je kunt inspreken. Helaas beschikt mijn leverancier hier niet over. Heeft iemand deze wellicht in een DOC of PDF file want naar heel wat Google uurtjes kan hier niets over vinden. Alvast bedankt!!

Ralphmalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Bericht door Mazurka »

Probeer eens als je de voice activeert HELP te zeggen, bij mijn systeem (saab) noemt ze dan alle voice commando's op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ralphmalf
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2010 11:33

Bericht door Ralphmalf »

He dank voor je reactie klopt als ik help zegt komt ze in actie met de dan scherm gerelateerde commando's! Graag had ik ze echter ook op papier voor de beginneling zeg maar vandaar mijn verzoek.

Graag hoor ik dus of iemand de commando's dan ook in DOC of PDF aan mij zou willen zenden.

Bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

RNS 510 navigation system with integrated voice control

The voice control is enabled by either the multi-function steering wheel or the head unit.
A choice of commands on the head unit will enable you to say what you want

The Navigation commands are:
navigation, map, enter country, enter city, enter up to five digits of postcode, enter house number, enter junction, activate route guidance, stop route guidance.
The Radio commands are:
channel (name), channel (number), frequency, next channel, previous channel, bandwidth, channel list, memory list.
CD commands are:
CD, next CD, previous CD, title (number), next title, previous title
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”