Ervaring met MAX973HD

Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bedankt, een klein beetje minder BT-NooB dan voor de uitleg!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dirkkk50
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 dec 2008 00:02

Bericht door dirkkk50 »

Beste Gerritje, niet blijven hangen maar mee gaan met de ontwikkelingen, zo leer je weer eens wat. Ik vraag me ook een slag in het rond!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dirkkk50
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 dec 2008 00:02

Bericht door dirkkk50 »

Ik heb intussen wel door dat Clarion een eigenzinnig merk is. Door mijn garage werd me verteld dat de meeste grote merken geen aparte voorzieningen nodig hebben voor aansluiting van een camera. Clarion dus wel. Er is een adaptor nodig met eigen voeding die bij een achteruitrij puls, de camera functie activeert. Ik heb deze adaptor gisteren binnen gekregen, en volgende week wordt de camera geinstalleerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
twisterdevil
Junior Member
Junior Member
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2008 16:26

Bericht door twisterdevil »

Ik heb een 3tal vraagjes

Weet iemand wat het verschil is tussen de MAX973HD en de MAX983HD?

Werkt alles nu correct met de Iphone 3g zowel bleutooth als muziek en video?

Is er een video in (gele tulp) beschikbaar voor tv in of andere apparaten?

Thanks

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
twisterdevil
Junior Member
Junior Member
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2008 16:26

Bericht door twisterdevil »

Ik heb inmiddels mijn nieuwe civic hybrid mogen ontvangen. Hierin heb ik een max983 laten inbouwen.
Ik kan alleen maar zeggen wat een top systeem en wat een top kwaliteit. Geluid is uitstekend. Iphone 3g doet alles wat hij moet doen.
Betreft kaart materiaal waar veel over te doen is kan ik tot nu toe zeggen uitstekend. Hij is ver vooruit met sommige andere systemen, iets wat ik niet snap,aangezien hier wordt gezegd dat de kaarten van 2007 zijn.
Er staan wegen op, bij mij in de buurt die pas half 2008 of eind 2008 in gebruik zijn. Ik zie deze wegen toch in mijn systeem. Kaartmateriaal via het systeem staat 2008/2009.
Ik heb begrepen van clarion dat ze halverwege het jaar nieuw kaartmateriaal brengen. Iets wat ik eigenlijk niet geloof. Iets wat hier al wordt gezegd de kans is groter dat je de lotto wint dan een kaart update van clarion. Maar we geven ze een kans.
Al met al een systeem gekocht in GB voor nog geen 1000 euro.

Zelf heb ik nog een aantal vraagjes.

Weet iemand wat voor fotmaat poi's de clarion inleest en waar ik poi's kan downloaden hiervoor. Het lieft geen betaalsite.

Weet iemand of het ook mogelijk is mp3tje via sd naar de hd te kopieren?

Hoe moet het formaat eruit zien om albumillustraties te uploaden in het systeem?

mvg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ook bij de vroegere NAX CD systemen was de gebruiker enthousiast over het systeem, Clarion had heel veel te bieden dat andere navi-bouwers (nog) niet hadden.
Helaas ging het mis toen Clarion de stekker trok uit de updates hiervoor, onbegrijpelijk omdat daar veel reputatie schade door ontstond :oops:

Over de MAX983HD lees ik veel goede verhalen, en in het duitse NaviConnect staat 'ie hoog genotereed.
En zo te lezen heeft men geleerd van de fout in het verleden, er zijn wél aktuele kaarten en men is voornemens dat te blijven doen.
Daarmee is er een zeer interessant alternatief bij gekomen, hopelijk volgen meer NHS'ers jouw voorbeeld :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Clarion”