[REVIEW] Pioneer Avic F930BT Test resultaten (4800km)

Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

[REVIEW] Pioneer Avic F930BT Test resultaten (4800km)

Bericht door Janloco »

Janloco schreef:De afgelopen 4800 km heb ik alle gelegenheid gehad om mijn nieuwe systeem te testen. Voorheen een Avic X 1 gehad, vervangen door een TomTom omdat er geen update's meer kwamen. Toen een Kenwood DNX7260BT, omdat die niet voldeed een proefexemplaar DNX9260BT en nu weer gewoon een nieuwe Pioneer.
Mijn eerste bevinding is een aantal regels stilte.....


Wat een heerlijk apparaat!!!. Hij heeft de afgelopen tijd geen enkel probleem opgeleverd. Hij wist de weg in Duitsland, Oostenrijk, Tjechie, Luxemburg en Belgie. Ook in Nederland deed hij het al voortreffelijk. Natuurlijk is het wel weer wennen aan het nieuwe syteem en het kost wel wat tijd om alle in's en out's te leren kennen. Maar het is leuk om van alles te proberen.

Ik moet even diep denken om wat dingen op te sommen die niet helemaal lekker gaan. Dat is voor mij de tijd die het systeem nodig heeft om op te starten, maar dat was me al bekend voor de aanschaf. Het in te stellen aantal POI's kan maar 300 zijn, daardoor krijg ik er niet in wat ik wil hebben. Maar meer, voor mij, "negatieve" dingen ben ik niet tegengekomen. Ik ben er super tevreden over.

Wel heb ik nog wat vragen, maar daar ga ik eerst het forum voor uitspitten en als ik er niet uitkom, dan ga ik ze hier stellen.

Ik hoop met dit relaas iets bij de dragen aan de gebruiks van dit apparaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
p0ske
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2011 17:13

Re: Test resultaten Avic F 930 BT (4800km)

Bericht door p0ske »

Ik twijfel tussen deze pioneer, en de kenwood DNX-5280. Kan jij me misschien vertellen waarom ik juist voor deze pioneer zou moeten kiezen, aangezien je ervaringen met zowel Kenwood als Pioneer hebt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Pioneer Avic F930BT Test resultaten (4800km)

Bericht door Janloco »

@pOske

Sorry voor de late reactie. Ik lees nu net pas je reactie op mijn berichtje. Ik was op vakantie.

Ik heb geen ervaring met de DNX 5280. Ik ben in het bezit geweest van de 7260 en de 9260. Voor mij zijn die toestellen gewoon bagger. Ik heb er enorm veel ellende mee gehad. Let wel, mijn mening. Lees mijn ervaringen maar op het kenwood forum. Maar ik heb van insiders begrepen dat Kenwood op zich zelf geen slecht product is. Misschien gold dit alleen voor de bovenstaande modellen? Ik heb niet meer het lef om mijn geld aan Kenwood uit te geven. Er zullen best nog meer goede systemen zijn, maar ik ben momenteel weer erg blij met mijn Pioneer. Vergeet niet dat ook Pioneer tekortkomingen heeft. Het ideale systeem bestaat denk ik niet. Je zult altijd wensen blijven houden denk ik.

Maar als je nog niet beslist hebt wat je wilt kopen, wens ik je veel sterkte toe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer avic F930BT
    door paccard » 19 aug 2014 14:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1426
  • POI Avic F930BT
    door twarnaar » 24 jun 2017 15:38 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 602
  • Huisnummer op scherm avic-f930bt
    door Raymond77 » 29 feb 2016 22:00 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 517
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 756
  • Pioneer avic F900BT
    door Leonardo12345 » 23 okt 2014 14:12 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2575
  • Pioneer AVIC F320BT
    door biggest » 13 dec 2014 20:29 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 1058
  • Pioneer AVIC-X1 kapot
    door KiaSorento » 12 jun 2014 12:23 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 943

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”