DDX8026BT + KNA-G620T

varel
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 aug 2011 21:55

DDX8026BT + KNA-G620T

Bericht door varel »

Daar ik deze mooie combi al een poosje heb en er heel weinig over te vinden is op internet even het volgende:
Wil je eigen pois laden dan gaat dit niet middels een sdcard zoals aangegeven in de handleiding hierover bij kenwood.
Na een hele dag knutselen en 2 dagen zoeken op internet kreeg ik een ingeving mijn laptop er maar eens aan te gaan hangen.

Zo gezegd zo gedaan, usb kabel tussen laptop en nav computer, Navigatie opgestart, poiloader opgestart, garmin apparaat aangeklikt en op zoeken geklikt en ja hoor daar stond hij keurig vermeld.
Dit in tegenstelling tot wanneer jet met een sdcard zou werken, dan moet je computer aanklikken.
Vervolgens de stappen doorgelopen. kabel eraf en waarempel het is gelukt,

Hiervan melding gemaakt bij de dealer waar ik hem gekocht heb, deze hebben vervolgens het sdkaartje daar geprobeerd op een aangesloten demo model, zonder resultaat.
Met een ander kaartje geprobeerd ook zonder resultaat.
Vervolgens is er contact gezocht met kenwood en hadden eigenlijk ook geen oplossing.
Kaartje is goed, extensie is goed .gpi en apparatuur is goed.
Ze gaan de boel nog verder uitzoeken en zal hiervan op de hoogte gebracht gaan worden.
Achja voor mij werkt het zo prima, hoef maar 2 a 3 x per jaar om de flitspalen een beetje recent te houden.

Zo nu is er in elk geval wel iets op internet te vinden over dit probleem :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • (Frontje) DDX8026BT Kenwood navigatiesysteem
    door lextof » 27 sep 2014 09:32 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 439

Terug naar “Kenwood”