MS4950 goed of niet goed?

Jurien
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2003 14:38

MS4950 goed of niet goed?

Bericht door Jurien »

Bij mijn nieuwe auto kan ik een VDO Dayton MS4950 navigatiesysteem krijgen. Na een jaar moet ik een volgens mij een abonnement nemen om gegevens te verkregen. Zijn er ook mogelijkheden dat ik geen abonnement hoef te nemen maar toch de wegenkaart krijg. Ik hoef zelf niet zo nodig veel udate's. Als ik eens in de 2 of 3 jr een update krijg zou voor mij goed zijn.
Er zit een beeldscherm (MM5400) bij. Kan hier een DVD speler op aangesloten worden??

Jurien

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:18

Bericht door jeffrey »

Beste Jurien,

Allereest is dit een super snel systeem vergelijkbaar met de MS 5400 waarvan je alle informatie vind op www.vdodayton.com

Op de monitor die bijgeleverd is kan geen DVD speler gekoppeld worden omdat de monitor niet geschikt is voor multimedia toepassingen vandaar dat ie goedkoper is als de MS 5400.

Wat betreft je kaarten je kan je systeem unlimited laten maken dit houdt in dat je geen updates ontvangt maar gewoon kan blijven navigeren met je bestaande cd-rom maar je kunt dan nog wel t.z.t een losse update kopen.

Voor meer informatie over ci-q kijk op

http://c-iq.vdodayton.com/consumer/homeInit.do

Gr Jeff
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Jeffrey,

Kun je ons uitleggen hoe dat dan gaat als je in eerste instantie gekozen hebt voor "unlimited"?

Tot op dit moment heb ik nergens iets kunnen vinden over losse DVD/CD's voor C-IQ systemen. en al helemaal niet iets over de prijsstelling die daar dan aan gekoppeld is.
Ik neem in elk geval aan dat als die DVD/CD's wel los te krijgen zijn, ze toch via C-IQ vrijgeschakeld moeten worden.
Immers, een van de hoofddoelstellingen van C-IQ is in één keer een einde te maken aan de kopieerderij.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Jurien,

Via een tip en wat navraag bij het C-IQ Service Center (00800-99333333) kwam ik er achter dat je inderdaad wel updates kunt kopen als je in eerste instantie voor "unlimited" gekozen hebt.
Die kosten dan ruwweg het dubbele van wat een jaarabonnement kost.

Als je dus toch van plan bent met enige regelmaat updates te kopen, en je doet dat zo eens per twee jaar ben je met een abo beter uit, zeker omdat een abo je de mogelijkheid geeft op elk moment even wat bij te boeken ivm. een (vakantie)reis naar het buitenland. En je krijgt natuurlijk in die twee jaar gewoon alle updates gratis, ook van de eventuele besturingssoftware. Zo ben je dan goedkoper en beter uit.

Als je toch besluit voor losse CD/DVD, moet je uiteraard die nieuwe kaart wel weer activeren mbv de je dan verstrekte nieuwe C-IQ code.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”