Pioneer AVIC-F920BT ervaring

adwolters
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2010 12:28

Pioneer AVIC-F920BT ervaring

Bericht door adwolters »

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een fatsoenlijk navigatiesysteem voor mijn nieuwe auto. Ik heb mijn oog laten vallen op de Pioneer AVIC-F920BT.

Ik zie echter voornamelijk review voorbij komen van de Pioneer AVIC-F900BT of de Pioneer AVIC-F910BT.

In deze reviews zijn mensen het niet allemaal eens met elkaar, de een zegt dat het een goed systeem is de andere vind het systeem minder.

Gezien het feit dat de Pioneer AVIC-F920BT pas sinds kort verkrijgbaar is en er niet veel reviews over te lezen zijn vroeg ik me af of er mensen zijn die uit eigen ervaring kunnen zeggen of het een goed systeem is of niet. Wat zijn de dingen die goed zijn of minder goed zijn aan deze Pioneer

met vriendelijke groet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

De 920 is een verbeterde versie van de 910 met wat meer van de F10 aan boord.
Nadeel is dat er geen afneembaar front op zit, maar verder werkt het apparaat zoals een dergelijk apparaat hoort te werken.
Heb afgelopen week de nieuwe Alpine INE-S900R mogen aanschouwen en ff mee gespeeld, daar was ik bijzonder van onder de indruk, dus als je nog tijd hebt tot juli, wacht op de Alpine! Prijs is bijzonder goed, € 1199,-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Acda
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2010 11:53

Pioneer Avic-F20BT

Bericht door Acda »

Hey,

Ik heb sinds enkele dagen een Pioneer Avic-F20BT in mijn A3.
Hiervoor had ik een Audi navigatie systeem maar dat is jammer genoeg gestolen.

Mijn eerste ervaringen:
-voordeel is dat je kan navigeren en tegelijk CD/DVD luisteren bekijken (kon niet bij Audi). Dit vind ik dus een fantastische optie, je kan gewoon normale DVD's bekijken op je systeem. :D
-aanraakscherm werkt goed
-zeer duidelijke manier van werken (zelfs zonder handleiding, enkel op cdrom, te lezen)
-goede geluidskwaliteit
-na starten van de wagen duurt het soms nogal even eer systeem de juiste fix te pakken heeft
-je kan een beveiligingscode ingeven zodat toestel onbruikbaar wordt na spanningsverlies
-bluetooth werkt zeer goed en heeft alle gegevens uit telefoon automatisch gekopieerd
-duurt soms nogal lang eer hij van van frequentie verandert bij slechtere kwaliteit signaal

Voila, als ik nog ervaring heb zal ik ze posten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pollafero
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2010 17:07

Ervaring met AVIC-F920BT

Bericht door Pollafero »

Hallo Adwolters,

Heb je nu al beslist over je navigatiesysteem?
Ik heb sinds een tweetal weken een F920-BT met achteruitrijcamera in mijn wagen. Ik kan/wil daar wel al wat over kwijt, maar 'k weet niet of je (of een ander forumlid) nog geïnteresseerd bent (is)...
Laat maar 1s weten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eddy Vetterlein
Average Member
Average Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 feb 2008 09:11

Re: Ervaring met AVIC-F920BT

Bericht door Eddy Vetterlein »

Laat gerust maar iets weten.
Zelf heb ik een F10 in mijn wagen maar die achteruitrijcamera zegt mij wel iets.

Ben ook steeds benieuwd naar je F920BT want het is tenslotte een nieuwer toestel dan het mijne.

Groetjes

Eddy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Ervaring met AVIC-F920BT

Bericht door quell »

Eddy Vetterlein schreef:Laat gerust maar iets weten.
Zelf heb ik een F10 in mijn wagen maar die achteruitrijcamera zegt mij wel iets.

Ben ook steeds benieuwd naar je F920BT want het is tenslotte een nieuwer toestel dan het mijne.

Groetjes

Eddy
Je kunt de F10bt natuurlijk voor ong. 150 euro upgraden naar een F20bt (incl. de nieuwste kaart software)....
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik heb nu een aantal F920's ingebouwd en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Ze werken uitermate snel en nauwkeurig, vergeleken met de F20 vind ik het een koopje.
De F20 heeft een groter scherm, dual zone en nog wat kleine verschillen, maar het verschil van € 600 is te groot.

Vergeleken met de Alpine INE-S900R valt vooral op dat de Pioneer een fraaier beeld heeft en zich misschien iets eenvoudig laat bedienen. De Alpine heeft ook geen dual zone maar heeft wel dual screen, en dat is erg mooi en fraai.
De INE-S900R is echter € 999, weer € 100 goedkoper dan de Pioneer.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pollafero
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2010 17:07

Ervaring met Pioneer AVIC F-920BT

Bericht door Pollafero »

Hallo Eddy,

Zoals je al zal begrepen hebben is de AVIC F-920BT een heel volledig systeem, waar je een aantal pagina's zou kunnen over schrijven.De handleiding ervan telt liefst 215 pagina's. Ze is vrij te downloaden op de Pioneer- website. Op

http://www.pioneer.be/nl/products/25/11 ... media.html

vind je de hele lijst in alle talen. Misschien geen slecht idee om die eerst eens binnen te halen en erdoor te fietsen. Je treft er alleszins alle info over specs, mogelijkheden enz.

Wat de achteruitrijcamera betreft: dat is een ND-BC4. Werd bij mij in de klep boven de nummerplaat ingebouwd. Tenzij je achter de wagen op je knieën gaat zitten zie je ze helemaal niet. Wel zo veilig voor vandalen, maar ze toont een beetje te veel bumper en wat te weinig van de weg achterop. Daar zal de installateur straks, wanneer hij uit vakantie terug is, wat moeten aan bijvijlen....Je krijgt het beeld automatisch op het scherm van de F-920BT wanneer je in achteruit schakelt. Je kan het camerabeeld ook, via het menu, permanent op scherm brengen, ook wanneer je vooruit rijdt. Maar dan blijft er aan de rechterkant van het beeld een zone waar de navigatiegegevens blijven getoond worden en dat deel van het beeld (de rechterkant) zie je dus niet in dat geval.

Ook interessant om weten: wanneer je met een wagen rijdt die een CAN- bus heeft (vrijwel alle middenklassers en grote wagens vandaag), kan de F-920BT niet op de speedpuls van de wagen aangesloten worden. Tenzij je een aparte speedpulsgenerator aanschaft en die zijn naar verluidt nogal prijzig. Zonder speedpuls is de navigatie minder precies en geeft de 920 ook geen info over sommige snelhheidsgerelateerde functies.

Ook de door Pioneer voor mijn wagen aanbevolen "wired remote"- kabel (waarmee de audiocontroles van het stuurwiel op de 920-BT worden aangesloten) bleek niet te kunnen geplaatst worden wegens incompatibiliteit van de stekkers. Volgens de installateur is er voor mijn wagen nog geen juiste kabel. Wat ik betwijfel want dit model is toch al ruim vier jaar op de markt. Daar zal dus ook nog een woordje over gepraat moeten worden wanneer de vakantie voorbij is (de 920 BT werd gemonteerd één dag voor de installateur zijn zaak sloot voor vakantie), want ik mis die stuurwielbediening erg. (Misschien weet Gentry daar iets meer over?)

De F-920BT heeft de kaarten van heel Europa van huis uit mee in het interne geheugen. Geen CD of DVD of harde schijf meer bij betrokken dus. Upgraden gebeurt via het SD-kaartslot. (Anders dan bij de F20 is het hier een micro-SD kaartje by the way en dat vergt heel wat Fingerspitzengefühl). Heel raar vond ik het dat, ondanks het feit dat heel Europa er al in zit, je toch nog via het menu een landenkeuze moet maken wanneer je een buitenlandse bestemming ingeeft. Bij TomTom cs. rijd je van Tromsö naar Syracuse zonder je om een landinstelling te bekommeren...

Pioneer was bij de pioniers van autonavigatie, maar als voor puur navigatie zou ik mij geen Pioneer aanschaffen (wel vb Tomtom). Maar het is de combinatie van audio/video en navigatie die de F-920BT zo interessant maakt. De feitelijke gegevens over de mogelijkheden hier (en die zijn gigantisch) vind je alemaal in de bovengenoemde handleiding. Bij het 'spelen' met de menu-instellingen dtoot je telkens weer op de hifi- achtergrond van Pioneer en de knowhow die het Japanse bedrijf terzake heeft.Ik denk daarbij vb. aan de per bron getdetailleerd instelbare equaliser, aan de waaier audio- (en video-- formaten die het toestel aankan, de schijfformaten die de CD/DVD- lezer aankan (inclusief vb een DVD volgepropt met mp3 of wma-bestanden - daar ben je ettelijke uren mee zoet). Ook video-dvd's kan je ermee bekijken.

Misschien zouden we de 920BT nog best kunnen omschrijven als een mobiele high end hifi- installatie-met-navigatiemogelijkheid...

Zoals gezegd is mijn F-920BT nagelnieuw en pas een paar weken geleden gemonteerd. Twee dagen nadien ben ik voor enkele dagen vakantie naar Frankrijk vertrokken en daarbij heb ik gemerkt dat het aanwezige kaartmateriaal toch al wat achterliep. 'Départementales' die er, naar het uitzicht te oordelen, toch al een tijdje lagen, of 'giratories' (rondpunten) die duidelijk niet van gisteren waren, vond de F-920BT (nog) niet. Ik moet dus ook eens checken hoe je controleert van waneer de aanwezige kaarten zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen uitvogelen.

In ieder geval: indien je meer specifieke vragen hebt: stel ze gerust.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Interessant verslag, zeker bruikbaar voor anderen die overwegen dit systeem aan te schaffen.

Een paar opmerkingen:

1) In welke auto is 'ie bij jou ingebouwd? Die info is van belang mbt de stuurwielbediening, waar je Gentry's hulp voor inroept :idea:

2) Alle moderne auto's hebben nu CAN. En bijna altijd is het nodig een CAN adapter aan te schaffen als je de puls nodig hebt.
Die Adapter geeft dan gelijk ook de signalen voor contact-plus en achteruit. En zó duur zijn die dingen niet, kijk maar eens bij Beijer Autotechniek.

3) Gebruikt dit systeem kaarten van TeleAtlas? Zo ja, welke versie zit daar in?
In Frankrijk heb ik ervaren dat Navteq betere/preciezere kaarten heeft. Bij TeleAtlas staan er erg veel wegen op, maar de nauwkeurigheid daarvan is matig. Navteq heeft Frankrijk inmiddels geheel zelf "afgereden" en gecheckt, TeleAtlas (nog) niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TurboBoost
Average Member
Average Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 mei 2009 19:38

Bericht door TurboBoost »

Afbeelding

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html


Bron / directe link


Blijkbaar zit de prijs in NL nu rond de 900 a 910€ , in België gat het eerder richting 940€ of meer .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

@Turboboost: je plaatst vandaag overal hier afbeeldingen van navi-systemen met prijzen erbij, wat beoog je daarmee?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TurboBoost
Average Member
Average Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 mei 2009 19:38

Bericht door TurboBoost »

Nu mijn radiocd finaal overleden is ben ik op zoek naar een vervanger met ingebouwde gps .

Maar ik zag dat de laatste nieuwe modellen nog niet allemaal een toppic hadden , daarom heb ik er maar 1 geopend en er foto bijgeplaatst .

Zo kan ik zelf nadien ook nog eens vergelijken en hopelijk een keuze maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TurboBoost
Average Member
Average Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 mei 2009 19:38

Bericht door TurboBoost »

Gentry schreef:Ik heb nu een aantal F920's ingebouwd en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Ze werken uitermate snel en nauwkeurig, vergeleken met de F20 vind ik het een koopje.
De F20 heeft een groter scherm, dual zone en nog wat kleine verschillen, maar het verschil van € 600 is te groot.

Vergeleken met de Alpine INE-S900R valt vooral op dat de Pioneer een fraaier beeld heeft en zich misschien iets eenvoudig laat bedienen. De Alpine heeft ook geen dual zone maar heeft wel dual screen, en dat is erg mooi en fraai.
De INE-S900R is echter € 999, weer € 100 goedkoper dan de Pioneer.

Tiens zelfs die goedkope (Chinese ? ) dubbeldin's hebben duallzone en die Pioneer en Alpine toestellen hebben dat niet :?: :shock: :roll:


Duallzone is toch dat je tijdens het navigeren ook muziek vd radio , CD , DVD of MP3 kan blijven beluisteren of tijdens het bellen met BT de navigatie blijft werken hé ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

TurboBoost schreef:...
Tiens zelfs die goedkope (Chinese ? ) dubbeldin's hebben duallzone en die Pioneer en Alpine toestellen hebben dat niet :?: :shock: :roll:
....
Pioneer F10bt / F20bt hebben wel dual zone...
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Figaro75
Senior Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16

Bericht door Figaro75 »

Dual-zone houdt in dat de achterspeakers een andere bron kunnen weergeven dan de voorspeakers.
Zo kan je bv voorin naar de radio luisteren en achter naar bv een film kijken met het bijbehorende geluid.

Offtopic.....
In aanvulling op Higgy: prijsinformatie is totaal nutteloos aangezien deze per dag kan veranderen.
Daarnaast hebben sommige linkjes een nogal commercieel karakter en ik weet niet of dat nou helemaal de bedoeling is. En om eerlijk te zijn vind ik het persoonlijk ook totaal geen toegevoegde waarde hebben dat je in allemaal topics plaatjes en linken gaat plaatsen. Ik denk dat over een jaar zo'n 70% daarvan niet meer werkt aangezien de leveranciers elk jaar nieuwe modellen introduceren en daarbij vaak 'oude' toestellen verplaatsen naar archief delen van hun site.

Het is hier geen verkoop/vergelijkingssite....... daarvoor kan je bv bij kieskeurig terecht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Figaro75 schreef:Dual-zone houdt in dat de achterspeakers een andere bron kunnen weergeven dan de voorspeakers.
Zo kan je bv voorin naar de radio luisteren en achter naar bv een film kijken met het bijbehorende geluid.
....
Of bij de DVD systemen dus op eventueel geplaatste videoschermen achterin een DVD kan bekijken, terwijl je op het voorscherm gewoon je navigatie (of radio) hebt...
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TurboBoost
Average Member
Average Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 mei 2009 19:38

Bericht door TurboBoost »

Dus als ik het goed begrijp geeft elke fabrikant of verkoper z'n eigen invulling aan de term duallzone en moet je als consument dus zelf trachten uit te maken op wat die term duallzone slaat .

Want blijkbaar slaat het bij de ene op beeld en bij de andere op geluid en bij nog een andere misschien op een combinatie v beeld en geluid .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

TurboBoost schreef:Dus als ik het goed begrijp geeft elke fabrikant of verkoper z'n eigen invulling aan de term duallzone en moet je als consument dus zelf trachten uit te maken op wat die term duallzone slaat .
Nope, betekent gewoon letterlijk wat er staat, "Dual-Zone", dus 2 zones waar je verschillende zaken gelijktijdig kan afspelen via 1 (afspeel)apparaat.....
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jveenen
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 08:09

Bericht door jveenen »

De F20BT is een aanrader als je het geld er voor hebt ik vond hem wel prijzig maar je krijgt zeker waar voor je geld echt een toppertje.

Ik rijd zelf in een nieuwe C5 tourer citroen met alles er op en aan maar het geluidsysteem wat daar in zit is niks vergeleken met deze

En die kost dan ook nog eens het 3 voudige ik zit er zelfs aan te denken om eenzelfde systeem in de citroen in te laten bouwen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met welk systeem in de C5 vergelijk je dat, is dat MyWay of de NG4?

Ik zou in de C5-III geen aftermarket systeem willen hebben, dat zit te laag en is veel te diefstalgevoelig.
Met de RT4 in mijn C5-II ben ik best tevreden, daar zit een JBL "HiFi" systeem aan gekoppeld.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jveenen
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 08:09

Bericht door jveenen »

Ik heb een C5 exclusief 2,7 hdif uit 10-2008 met een RT4 er in ik heb alleen heel veel problemen met de navigatie het probleem is met name dat hij spontaan Duits of Frans gaat praten, de weg niet goed weer geeft zoals straten waar je niet in mag rijden stuurt navigatie je gewoon in, oververhitting van systeem ( is een modificatie op geweest) alle updates gehad maar niks helpt

Sound etc opslag perfect maar navigeren is gewoon slecht en dit voor een systeem wat af fabriek gewoon 3750 euro kost vind ik schandalig

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Merkwaardig.....
Mijn RT4 doet het prima, al dat soort problemen zijn míj onbekend, gelukkig.

Heb je hier al over van gedachten gewisseld op het C5-Forum?

En voor de zekerheid, hij draait inmiddels op SW versie 8.11?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jveenen
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 08:09

Bericht door jveenen »

Ga ik gelijk even doen heb het volgens mij wel eens aangekaart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
camielvl
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2010 01:09

Muziek op 500gb usb drive

Bericht door camielvl »

Ik overweeg ook om deze 920bt te kopen...alleen 1 ding is me nog onduidelijk.

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van een externe harde schijf van bv 500gb met muziek en dvd films.

Hoe is eigenlijk de weergave op het scherm als ik door de muziek scroll, zie ik dan de hoofdmap, submap en dan de muzieknummers?
En de films, kan deze gewoon vanaf de externe hd afgespeeld worden? ....dvd films zijn in formaat video_ts. Ik heb wel gelezen dan je een dvd-film kan kijken via een dvd-schijfje, maar ja....velen hebben de films tegenwoordig op externe hd staan!

Iemand dit al eens geprobeerd, misschien screenshot plaatsen als mogelijk is!

Mvg,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Muziek op 500gb usb drive

Bericht door quell »

camielvl schreef:Ik overweeg ook om deze 920bt te kopen...alleen 1 ding is me nog onduidelijk.

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van een externe harde schijf van bv 500gb met muziek en dvd films.

Hoe is eigenlijk de weergave op het scherm als ik door de muziek scroll, zie ik dan de hoofdmap, submap en dan de muzieknummers?
En de films, kan deze gewoon vanaf de externe hd afgespeeld worden? ....dvd films zijn in formaat video_ts. Ik heb wel gelezen dan je een dvd-film kan kijken via een dvd-schijfje, maar ja....velen hebben de films tegenwoordig op externe hd staan!

Iemand dit al eens geprobeerd, misschien screenshot plaatsen als mogelijk is!

Mvg,
Kijk ook eens hier, daar is veel info te vinden:
http://avic411.com/forum/viewforum.php?f=47

X920bt is de amerikaanse versie van de f920bt. Afwijkingen zitten met name in het radio deel...
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Avic F920BT - Verkeerde positiebepaling
    door SBlauw » 11 okt 2015 10:26 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 756
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 762
  • pioneer kaartsoftware avic 800 dvd
    door bing0000 » 28 aug 2014 20:26 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 504
  • Pioneer avic F930BT
    door paccard » 19 aug 2014 14:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1437
  • Pioneer AVIC-X1 kapot
    door KiaSorento » 12 jun 2014 12:23 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 953
  • pioneer avic 900bt
    door Dijkhuizen » 02 nov 2015 20:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 547
  • Pioneer AVIC F960 DAB
    door Rofab » 30 dec 2015 14:01 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 860

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”