Aansluiting Indy in nieuwe Peugeot Expert Tepee

Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Aansluiting Indy in nieuwe Peugeot Expert Tepee

Bericht door snap »

Vraagje,
zou me graag een nieuwe Peugeot Expert model Tepee Multi willen aanschaffen.
Iemand een idee of er problemen kunnen ontstaan bij de aansluiting van mijn Indianapolis ?

Voorheen had ik een Peugeot Partner, daar waren er een problemen, nu lees ik hier dat bij het model 207 cc van Peugeot wel aansluitproblemen zijn met de boordcomputer die niet meer zou werken.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Snap,

Welkom terug in Navi-land, je bent weer aan de beterende hand zo te lezen :D
En alweer aan een nieuwe auto toe, na de ellende met de vorige :oops:

Of de nieuwe Peugeot Expert, zoals bijna alle modellen uit het PSA assortiment eigenlijk alleen via een CAN-Bus interface nog voor een Navi geschikt gemaakt kunnen worden, dat zou je even moeten checken bij de dealer.
Zo'n Interface kost je ook niet de kop, een B2S-4 van Beijer kost iets van € 125 als ik het goed heb. En daar zitten dan gelijk alle benodigde signalen op, incl. achteruit en geschakelde plus.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Wauw JW,
weer, zoals gewoonlijk, een snelle reactie. :D :shock:
Echt heel goed gaat het nog niet maar ben inderdaad beginnen kijken naar een nieuwe wagen. Een monovolume model, enkel en alleen maar omdat ik daar gemakkelijker in geraak, is een beetje hoger om in te stappen dan een gewone wagen. :oops:
Nu had ik dus toevallig hier gelezen over de aansluitproblemen in een peugeot 207 cc dus daarom deze vraag. Zal wel zien wat het wordt want ben eigenlijk nog niet echt zeker over het model of merk van nieuwe wagen. Hou jullie wel op de hoogte.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
peugeot205gti
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2007 08:31

Bericht door peugeot205gti »

hallo Snap,

Ik heb dit forum net ontdekt. Als je een Expert of een Expert tepee gaat bestellen en jou auto heeft een multifunctionele display moet je geen fabrieks radio bestellen. De multifunctionele display wordt dan n.l bedient door de toetsen van de radio. bestel je geen radio en heb je wel een multifunctionele display dan zitten daar op de knoppen voor de bediening er van. De dealer heeft eventueel een adapter kabel van Peugeot naar din. Daarop kan je dan de becker aansluiten. De draden voor achteruitsignaal en snelheid komen uit de can bus dus daar heb je dan de al besproken interface voor nodig. misschien heb hier nog wat aan. :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Perfecte en waardevolle informatie.
Niet dat er vele potentiële kopers van dit type zullen zijn maar toch bedankt voor de info.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Vrijdag, nieuwe expert gaan halen in garage. Had hun duidelijk gevraagd eens na te gaan of mijn Indy onmiddellijk kon geïnstalleerd worden. Oh geen probleem hadden ze gezegd maar wat denken jullie. :evil:
Moet nu 2 dagen wachten achter zo'n CAN-Bus interface want noirmale aansluiting lukt natuurlijk niet.
Stel voor om dit forum eens meer bekendheid te geven bij oa de Peugeot dealers :D :shock: :D
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Vervolg op aansluiting.
Vandaag heeft de peugeot weer heel de dag in de garage gestaan. Hebben er het tussenstuk willen insteken. Zo ééntje dus : http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... _Navigatie
Wel wat denken jullie, werkt niet naar behoren. Ten eerste moet ik manueel de radio aanzetten, via contact aan/af lukt niet en zodra hij werkt en ik de motor start valt hij uit. Om nog maar te zwijgen van de navigatie want heel de peugeot garage is op zoek naar het " tachosignaal " voor mijn navigatie. Dus om kort samen te vatten. Radio werkt na vele omwegen en navigatie kan ik voorlopig vergeten. Eens mens moet toch veel, heel veel geduld hebben in zijn leven. Nochtans had ik hen al gesproken van het forum hier maar de heren van peugeot lijken het weer beter te weten. :twisted:
Dus als iemand een duidelijke uitleg, met eventuele tekeningen, kan geven voor de aansluiting van een Indy in een Nieuwe Peugeot Exerpt Tepee, altijd welkom. Kwestie van de peugeot mensen eens iets onder de neus te kunnen steken. :D :shock:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat een toestand. En met dat kabeltje uit die link lukt het uiteraard niet :twisted:

Het gaat om de CAN-Bus adapter, ik schreef dat al eerder. Lees eens http://www.beijerautomotive.nl/AWS/doc/ ... 0small.pdf

Voor jouw Peugeot Expert is er ook een uitvoering, die kan jouw garage/inbouwer gewoon bij Beijer bestellen. En dan is het inbouwen verder een fluitje...

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Ja JW ik heb je verhaal gelezen en willen laten lezen door de peugeot mensen.
Maar hier denken ze dat ze het warm water hebben uitgevonden, en hoe kunnen " navigatiemensen " nu weten hoe een radio/navigatietoestel aan te sluiten. Dit zijn de woorden die ik te horen kreeg toen ik je oplossing voorstelde. :shock: :shock:
Ga je mailtje eens afprinten en meenemen si. :shock: :lol:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Uiteraard had jij dat wel begrepen :D
M'n cri de coeur was dan ook bedoeld in de richting van de "garagist"

Ben benieuwd naar het vervolg.
Sterkte bij de bokspartij :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Dank je JW voor, dit nog late medeleven, maar had het uiteraard wel begrepen hoor. :lol:

Hou je zeker op de hoogte van de " bokspartij " en wie weet geraak ik eens tot in jou buurt om je persoonlijk te komen bedanken. " Moet mijn navigatie wel werken uiteraard " 8) :shock: :D :D
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat komt er vast nog wel eens van.
Bij voorbeeld bij een volgende NHS-meeting. Tegen die tijd ben jij weer helemaal fit en kun je de plek ongetwijfeld vinden met een perfekt werkende Indy in je Peugeot :D

Intussen zijn we benieuwd naar het vervolg :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Groeten Jw,

binnen een goede 12 uur doe ik mijn wagen binnen bij de Peugeot concessiehouder. Benieuwd of hij nu met een professionele oplossing voor de dag zal komen. Hou jullie zeker op de hoogte.

Ik pleit ondertussen voor het oprichten van een paar mobiele cellen in Nederland & België die de eigenaars van vooral Franse wagens terplaatste kunnen komen helpen. 8) :shock: Kwestie om sommige garagehouders eens een degelijke opleiding te geven. :wink:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Ik zal maar een vervolg breien aan de perikelen van mijn Indy en zijn, nu toch wel heel speciale aansluiting.
Vandaag moest de wagen binnen voor een kleine fabrieksfout, lampje van de airbag bleef branden. Ze zouden " het probleem van de radio "proberen oplossen.
Hun oplossing is nu, je moet zo'n 200 km rijden met de radio geïnstalleerd voor het systeem je radio zal herkennen. Eens je radio herkent wordt dan pas kunnen we de navigatie instellen aan de hand van het tachosignaal.
Mensen dat zijn de woorden van een heel gerenomeerde peugeot garage in ... zie mijn locatie. Niet te geloven dat ze een mens zo aan het lijntje kunnen houden. :shock: :shock:
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Vandaag dit antwoord gekregen van de Peugeot garage :

" heb net nieuws van peugeot ivm het tachosignaal

er moet een stuk besteld worden voor op de versnellingsbak te monteren

ik verwacht een telefoon wanner dat binnen is en laat u dan zo spoedig mogelijk iets weten

grts Pascal "

Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen ?
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dan gaan ze kennelijk een aparte pulsgever op de bak monteren. Wel apart zoiets, terwijl er wel degelijk al een puls aanwezig is in het systeem.
Ik zou denken dat een Beijer B2S dan veel simpeler zou zijn. Voorts zal men toch ook de achteruit moeten opsporen, die is met een B2S-4 al beschikbaar. Dus ja, waarom makkelijk als het ook moeilijk kan :?:

Met jou zijn we benieuwd naar het vervolg....

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Peugeot Expert
Ik heb het idee dat het type van de auto het probleem is.
De auto zelf heeft meer verstand van de aansluitingen dan de dealer :roll:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Bericht door kobus1960 »

Even meegelezen met dit Topic.
Ik weet niet of mijn bijdrage relevant is, maar toch.
Mijn werkgever, MINDEF, heeft/had de nodige Peugeot Partners en Citroën Berlingo's.
Staande of rijdende...........
Het begon bij bijna alle voertuigen met een oplichtende ABS controle lamp.............
Radio's begonnen vreemd te doen, nieuwe Sony's.

Andere onderdelen die niet door dealers geleverd werden, zoals mobilofoons en Carkits, zijn
ingebouwd bij NIET dealers, o.a. inbouwstation Bos Carcomfort in Zoetermeer.
Deskundig en geen enkel probleem.

Het is uitgedraaid op langdurige kwestie tussen MINDEF cq. het leasebedrijf welke deze voertuigen
leverde en de dealers. Dit wat betreft de radio's en de ABS controle lampjes.
Bekend probleem, echter tot een oplossing is het niet gekomen.
Resultaat.......weg ermee, ander merk voertuigen.

Wat ik hiermee wil zeggen, de vernieuwde electronica, canbus t.o.v. "normaal" wordt door het
franse concern niet bepaald geheel beheerst.

Dit ter ondersteuning van de opmerking van Gerritje.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik herken veel in wat je schrijft.
Hetzelfde is opgetreden bij de eerste Xsara Picasso's, hopen ellende zodra je wilde proberen iets aan te sluiten wat anders was dan standaard Citroën/Picasso.

Inmiddels zijn er heel wat inzichten ontstaan hoe je dat wél kunt doen, firma's als Beijer zijn daar in gesprongen.
Ik zou dan ook in zo'n geval daar op af gaan, gebruik maken van hun expertise.

Groet,
JW

PS Ik heb geen aandelen Beijer, of zo :wink:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Aha nu ik weet dat je geen aandelen hebt in Beijer Jw heb ik me maar een adapter besteld :D :D
Nee grapje hoor maar ben het geleuter in mijn garage kotsbeu. Sorry voor de uitdrukking. Maar had hun op aanraden van dit forum al begin vorige maand erop gewezen dat er mogelijks een tussenstukje nodig was voor mijn becker te installeren daar er een can bus in mijn Expert zou zitten. Toen beweerde de peugeot mensen bij hoog en bij laag dat die wagens zonder can bus geleverd werden. Nu natuurlijk weten ze ook niet meer wat te doen.
Dus heb ik me maar vandaag aangemeld bij Beijer en zo'n adapter B2S besteld. Hopelijk duurt dit nu niet te lang en kan mijn andere garagist waar ik de auto eigenlijk gekocht heb installeren.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Heb je je daarbij ook door Beijer even laten bijpraten over de goede uitvoering daarvan?
En is het een B2S-4 geworden zoals ik vermoed dat de meest geschikte is?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

JW schreef:Heb je je daarbij ook door Beijer even laten bijpraten over de goede uitvoering daarvan?
En is het een B2S-4 geworden zoals ik vermoed dat de meest geschikte is?

Groet,
JW
Het is inderdaad een B2S-4 die ik besteld heb en neen ik heb me niet even laten bijpraten door Beijer :D

Hou jullie in ieder geval nog verder op de hoogte want hopelijk duurt het nu niet te lang meer eer alles in orde is.
Misschien een beetje voorbarig nu maar kan ik die adapter verder blijven gebruiken in toekomstige wagens met can bus of is dit een model uitsluitend voor een Peugeot Expert weet iemand dat hier ?
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Hallo iedereen,
ondertussen weet ik welk tussenstuk peugeot wou installeren op de versnellingsbak. Het zou een zogenaamde snelheidssensor ACTIA Smartach SRES zijn. Kent iemand dat projectiel :lol:
Ik heb ook nog eens naar Beijer gemaild, daar hadden ze gezegd dat ze de B2S-4 naar een distributeur in België hadden gestuurd. Heb deze mensen dan maar eens lastiggevallen en die hebben me gezegd dat ik er ééntje kan kopen in een winkel hier in de buurt :shock:
Dus morgen hoop ik er ééntje vast te krijgen zodat ik volgende week de garage eens kan gaan lastigvallen.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
snap
Normal Member
Normal Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:12

Bericht door snap »

Help, help,

heb nu eindelijk van deze avond mijn adapter B2S - 4 binnen. Was al direct naar de garage gereden, wat denk je dat ze daar zeggen, maar meneer dit is niet voldoende, je heb nog geen puls , je moet nog zo'n snelheidssensor ACTIA Smartach SRES bijzetten met deze adapter :shock: :shock: :shock: :shock:

Kan er mij is iemand duidelijk zeggen, zodat ik dit kan afprinten en tonen in de garage, of deze adapter van beijer B2S - 4 voldoende is zodat mijn radio/navigatie naar behoren kan werken ?

Ik ga in ieder geval alle gegevens van de beijersite opzoeken met mijn eenmalige login en afprinten zodat ze dat ook zien.

Sorry hoor heren en misschien wel dames, maar ben ondertussen echt wel ten einde raad. :( :(

Vrijdag moet de wagen binnen dus indien mogelijk vlug een antwoordje graag.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat ik je in elk geval kan aanraden is daarover kontakt op te nemen met Beijer en je door hen laten bijpraten.
Ik schreef dat al eerder op 10/7.

Ik denk dat het verhaal dat je dealer vertelt niet juist is, de B2-4 sluit je aan op de CAN-Bus, en dan komen de gewenste signalen er vanzelf uit. Maar praat daar even over met Beijer, zíj zijn de specialisten op dit gebied.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom Go Expert
    door Dutch_Driver61 » 13 okt 2022 09:14 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 441
  • USB aansluiting op PC
    door catmen » 11 mei 2014 21:18 » in Garmin
    Reacties: 3
    Weergaves: 983
  • Gsm antenne aansluiting
    door hjvn » 13 apr 2016 19:23 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 605
  • Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
    door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 1442
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2363
  • RT4 navigatie Peugeot 407
    door mijnpeugeot » 16 sep 2015 15:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1032
  • navi cd voor Peugeot 406
    door Higgy » 28 nov 2014 10:54 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 6
    Weergaves: 1039

Terug naar “Vaste Becker systemen”