Kaart en firmware versie Discovery Pro

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
rjdewit
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 jun 2011 22:05

Kaart en firmware versie Discovery Pro

Bericht door rjdewit »

In mei 2016 is er een nieuwe versie kaarten Discovery Pro uitgekomen. Ik heb die gedownload en geinstallleerd op mijn navigatiesysteem. Afgelopen weekend terug gekomen van een uitje in Frankrijk en ivm files een andere route terug gereden. Tussen Schiedam en Den Haag is al enige tijd geleden de nieuwe snelweg A4 in gebruik genomen. De navigatie stuurde mij alle kanten op omdat die de nieuwe snelweg nog niet kent? Hoe is dit mogelijk, nieuwe wegen, wijken en straatnamen worden vanaf de tekentafel al gecommuniceerd richting de gemeente en bedrijven die met kaarten werken.

Ik heb de versie gecontroleerd in mijn systeem, die wilde ik vergelijken met de versie op de update site VW. Helaas, daar zie je geen versienummer bij staan. Ook heel vreemd dat je (ook op de Duitse VW site) een vlag van Rusland ziet met vreemde teksten? Ik heb de klantenservice gebeld, wederom vaag die verwijzen je door naar een VW dealer naar keuze. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een versienummer bekend te maken. Buiten de dealers om heb ik de volgende vragen aan jullie:

- wat is het versie nr. van de meest recente kaarten? Ik heb versie nummer V03959801DG0153 ECE 2016/2017
- Wat is de meest recente versie nr. van de firmware(software)? Ik heb softwareversie 0362.
- is het noodzakelijk om de software te vernieuwen, zijn er naast het oplossen van bugs bijv. meer mogelijkheden etc.

Gr VW rijder

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Discovery Pro + Car net
    door rjdewit » 09 aug 2014 22:33 » in V.A.G
    Reacties: 18
    Weergaves: 12341
  • Discovery Pro
    door johnnyboij » 14 nov 2016 19:21 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 707
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 4656
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 754
  • Discovery Pro, plaatjes telefoonboek
    door rjdewit » 09 aug 2014 22:27 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 1439
  • Discovery Pro wel alle contacten en gegevens maar ik kan hiermee niet bellen
    door vhv1 » 08 jan 2016 19:04 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 495
  • RNS 510 Firmware vraag
    door patriekje92 » 21 jun 2015 13:12 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1349

Terug naar “V.A.G”