Din schacht aanpassen in Passat...

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Din schacht aanpassen in Passat...

Bericht door Sytze »

Wie kan uitkomst bieden over het volgende....

Bestaat er een ombouw mogelijkheid om de huidige indeling van het middenconsole (boven clima, daaronder radio en daaronder een opbergvakje) om te bouwen naar bovenin radio, ik wil graag mijn naviradio bovenin het middenconsole hebben, de clima hoeft van mij niet zo in beeld maar de pictogrammen van mijn navi wel!!!...

Wie o wie...

Groet,
Sytze
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Enigste oplossing voor wat jij bedoelt is om er een dubbeldin uitvoering van te maken.
in de bovenste kan dan de navigatie, daaronder heb je ook een iso-gat en daaronder zit dan de climatronic.

zie ook: http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic ... hlight=mfd
en : http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums
en als je verder zoekt op dat forum kom je ook wel tegen wat je nodig hebt en hoe dat moet.

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

Hai Topsport,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb al wel iets gelezen over de dubbeldin uitvoering maar dan heb ik één groot gat en ik wil er twee hebben... Ik zal eens aanmelden bij de door jouw aangereikte forums en daar verder zoeken.

Dank en groet,
Sytze 8)
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Wat mij bijstaat van de airco die ik in mijn twee Passats had (de volautomatische airco, niet de handbediende) is dat de din-voorkant van de airco amper diepte had. Ik haalde die bijv. 'altijd' even los als ik bij de achterkant vd radio moest (nooit meer een auto gehad waar de draadbende zo simpel weg te werken was). Het hele airco-din-voorkantje haalde ik dan simpel los.
Ook omdat ik zo op de radio keek, doet mij vermoeden dat het omruilen van plek van radio en airco-bediening uiterst simpel is en als de bedrading een beetje 'rek' heeft niet al te moeilijk mag zijn.
De leen-Passat die ik als voorloper een keer meehad, had een handbediende airco, ook in DIN-uitvoering. Die heb ik ook losgehaald ( :oops: ) en die bleek aanzienlijk dieper te zijn en veel meer, mechanische, draden te hebben. Daar wordt het dus lastiger.
Suc6, laat eens weten of het gelukt is.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

Hoi Higgy,

Mijn Passat heeft ook een climatronic (volautomaat). Ik ben nu via topsport op een duitse site terecht gekomen waar iemand dit al gedaan heeft, ik heb hem een e-mail gestuurd met de vraag voor verdere uitleg. Klik maar eens op de Duitse link hierboven daar staan wat goede foto's.

Ik hou je op de hoogte..

Groet,
Sytze
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”