Landcruiser 120 hardware upgrade

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
Johgs
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2013 12:27

Landcruiser 120 hardware upgrade

Bericht door Johgs »

Binnenkort krijg ik mijn Landcruiser 120 uit 2003 afgeleverd. Helaas zit hier een inmiddels zwaar verouderd type navigatie in, nog van generatie 00.
Met google al heel veel informatie gevonden over dit systeem inclusief verborgen menu's maar geen antwoord kunnen vinden op wat ik zoek.
Gezien de verouderde hardware en zijn onmogelijkheden, nodig zijn van een parrot, geen mogelijkheid om camera (in dit geval die van de trailer) aan te sluiten en gebruik van Waze als navigatie op iPhone als alternatief wordt het nogal druk op dashboard.

Ik overweeg dan ook vervanging voor van de audio/navigatie unit door een modern type die dit allemaal kan bieden en qua kosten is het niet eens duurder dan bestaande upgraden.

Probleem is echter dat het huidige systeem ook een aantal andere functies verzorgt o.a. de airco evenals enkele rij instellingen.

Nergens vind ik echter of de moderne type specifieke vervangingsunits deze functies ook ondersteunen, deze vraag ook gemaild aan leveranciers, echter tot nu toe geen antwoord.

Ik hoop dan ook dat iemand hier op dit forum het antwoord kan geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Upgrade Tomtom Go 910
    door bols » 17 aug 2015 15:50 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 487
  • Alpine NVE-N099P upgrade dvd
    door willy1 » 03 jun 2016 16:56 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1027
  • Upgrade navigatie systeem
    door ajrsteenbeek » 02 jun 2015 15:58 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 1839
  • upgrade CD navigatie Volkswagen Phaeton
    door FVDL » 20 nov 2016 15:05 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 623

Terug naar “Toyota en Lexus”