Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Jij zou toch moeten weten dat het al jarenlang 3 x 400 is en in de VS, waar deze van rijdt, is het 3 x 208.
Overigens, die bak met computers zal wel zoveel warmte produceren dat je haast een dak-airconditioner nodig zult hebben. En die zie ik er niet bij zitten.
Hier de auto's zoals ze bij ons rijden. Iets minder rommel op het dak
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Mijn ingebouwde GPS van TomTom in mijn peugeot 508 maakt dikwijls fouten.bv.1)op een vooraf zorgvuldig gecontroleerd traject langs autoweg, vanuit Munchen naar Antwerpen schakelt hij plots op een klein weggetje dat nergens toe leidt...! 2)op een op...
door oostland.jan69 » 23 apr 2016 14:48 » in Renault
Ik rij in een renault laguna uit 2005.
Nu mijn probleem is met mijn navigatie systeem van carminat, dat hij de positie van de auto niet vindt meer ...sta steeds in de zee zeg maar. .
Misschien dat iemand dit weet te verhelpen.
Mijn dank zal heel...