Navteq kent verkeerspleinen niet

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
Gebruikersavatar
schoe321
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2010 17:04

Navteq kent verkeerspleinen niet

Bericht door schoe321 »

Ik heb sinds kort een Peugeot 407 met harddisk fullmap versie van Nacvteq. Bij een reis van Apeldoorn naar Leeuwarden kent hij wel Lankhorst, op de terugweg niet. Dan geeft hij meteen Hoevelaken aan. Ik ga dan van de A32 naar de A28. Dat geeft hij dus niet aan. Stel ik iets verkeerd in en is er misschien meer info voor instellen. Het autoboekje van Peugeot is erg summier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Navteq kent verkeerspleinen niet

Bericht door JW »

Welk systeem heb jij in jouw 407?
Is dat het MagnetiMarelli RT4/5 systeem?
Of de nieuwere Wip/Connect-Nav-3D van Harmann-Becker, zie ook viewtopic.php?f=49&t=13642

Als je een RT4 hebt kan ik proberen het te simuleren op mijn systeem. Maar dan moet ik wel even weten welke kaartversie je er in gebruikt.
En ik zou graag iets meer willen weten over dat probleem, ik begrijp niet goed wat er nou eigenlijk aan de hand is. Dus graag iets meer info over die bestemmingen en gekozen routes.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
schoe321
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2010 17:04

Re: Navteq kent verkeerspleinen niet

Bericht door schoe321 »

Dag JW, Ik weet het type niet precies. CD's gedownload door garage bij aflevering. Waarschijnlik RT4. Ik zal morgen even navragen. Het probleem is het volgende: Ik ga van huis via Apeldoorn en Meppel (A32) naar afslag N31 vlak voor Leeuwarden. Daarna ga ik richting Drachten. Hij geeft dan aan Apeldoorn 33 km, dan Lankhorst 25 km en vervolgens Leeuwarden tot de N31 . Terug geeft hij metaan Knooppunt Heerenveen en vervolgen Zwolle tot afslag Hessenpoort. Maar ik blijf op de A 28, dat vind ik vreemd. Ook geeft hij Lankhorst niet aan , terwijl ik daar toch de A32 verlaat en de A 28 richting Zwolle opdraai. Ik kan dat in de instellingen niet vinden. Kan toch geen kaartprobleem zijn, immers op de heenweg kent hij Lankhorst wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Navteq kent verkeerspleinen niet

Bericht door JW »

Ik had je reactie even gemist....

De vraag blijft: wat is eigenlijk je probleem?
Als ik het zo lees navigeert 'ie wél goed en wordt je keurig naar je bestemming gebracht. Klopt dat?
En is dan je (enige) probleem dat je, tijdens het rijden, die indicatie Lankhorts niet voorbij ziet komen?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Lege SD kaart voor Navteq download
    door lynn » 19 aug 2014 16:19 » in Lancia
    Reacties: 1
    Weergaves: 2526

Terug naar “Peugeot”