ROUTE 66 2004, eerste versie heeft 15 sec. GPS vertraging

Software zoals Navfree, Navigator, TomTom en andere, geschikt voor smartphones, tablets, laptops en Pda's/Pim's
florisz
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 nov 2003 10:48

ROUTE 66 2004, eerste versie heeft 15 sec. GPS vertraging

Bericht door florisz »

In de nieuwe versie (2004) zit een 15 sec vertraging in de gps positie. Hierdoor loop je gegarandeerd elke afslag /kruising mis.
NIET KOPEN DUS!!, als je met de gps wil werken!

Versie 2003 professional Europa heeft deze vertraging nog niet! En is voor vakantie doeleinden echt het einde als je samen bent. Een gewone kaart kan er niet meer tegen op! Want naast de kaart kan je ook perfect naar bezienswaardigheden, restaurants, hotels zoeken op je trip (met tel nr's en adressen [voor evt reservering!!])

Floris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
florisz
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 nov 2003 10:48

na update toch real time gps positie voor route66 2004

Bericht door florisz »

Gelukkig....
Was dus niet de enige die vond dat ie een kat in de zak had met deze update waarin 15 sec vertraging zat ingebouwd zodat je soms wel 500 m off track was.

route66 heeft een updat beschikbaar gesteld waarin ze deze nasty vertraging er weer uit gehaald hebben.

Het blijft toch een subliem pakket voor 'planning' en 'navigatie voor de bijrijder'

Floris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo Floris,

Nu blijkt dat er een update beschikbaar is om de 15 seconden vertraging te verhelpen, is de kop bover dit topic niet correct meer, die was: PAS OP MET ROUTE66 2004!!!!! NIET KOPEN VOOR MET GPS GEBRUIK

Ik heb 'm daarom maar veranderd, met je welnemen.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Weet iemand misschien of en wanneer Route 66 2005 (voor de PC) uitkomt?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

Ik neem aan dat die uitgaat komen. De afgelopen jaren kwam volgens mij de nieuwe versie medio oktober uit. Dat zou betekenen dat de 2005 in oktober 2004 uitkomt.
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Volgens mij was versie 2004 juist in mei uitgekomen.. Maar goed, ik wacht gewoon geduldig af :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin :-)
Normal Member
Normal Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 25 apr 2004 18:34

Bericht door Edwin :-) »

Het stond mij bij dat ze medio september uitkwamen. Ik zag echter op de site van R66 dat het persbericht van de R66 2004 op 30 mei 2003 is uitgegaan.... wellicht dat ze dan inderdaad binnenkort met de 2005 uitkomen. Hoewel ze wel net de 2004-versie in bluetooth voor pocket pc's hebben uitgebracht..... Wanneer de 2005 op stapel staat had het in de rede gelegen dat zij deze versie meteen in 2005-software hadden uitgebracht...

Het is inderdaad afwachten.
grtz,

Edwin

Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Ik heb inmiddels mobile 7 van Route66 op mijn telefoon ( Nokia N80 ) staan , ik zal binnenkort deze sw eens grondig uitproberen , wat ik wel opmerkte is dat route66 sowieso sneller met (her)berekenen van een route is dan mijn RT2 fabrieks navi in mijn C5 :shock:
Nu nog eens kijken of hij de Indianapolis kan evenaren :wink:
Verder geen issues met bluetooth GPS-muis verbinding of ander problemen tot nu toe kunnen ontdekken ...

Grt , Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Update N80 icm R66

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Na wat langer de combinatie te gebruiken ( N80 icm Route66 ) was het duidelijk dat de firmware van Nokia ( versie 3.XX en lager ) niet compatible was met route66 , althans er waren veel klachten met de BT verbinding en R66 heeft support en compatablelijst ook bijgewerkt sinds mijn aankoop , en de N80 verwijderd ... ook die van mij viel na gebruik steeds vaker en sneller uit :cry: waardoor je R66 steeds opnieuw moest opstarten , niet handig natuurlijk ... , zeker niet als je hem in de auto gebruikt!
Gelukkig is er sinds augustus nieuwe firmware beschikbaar voor de N80 waarmee alle issues zijn opgelost ( kleine bugs blijven altijd wel bestaan natuurlijk ) , uiteraard zit deze op m'n N80 ( versie : V 4.0623.0.41 RM-92 ( 02 ) )
Resultaat , eindelijk een smartphone met volledige bruikbaarheid , en navigeren gaat nu echt perfect :P
Snel , gemakkelijk ... en voor het schermpje redelijk duidelijk , de gesproken navigatie is goed te verstaan , helemaal wanneer je hem via de carkit laat lopen.

Groet ,

Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Met vallen en opstaan dus.....

We lezen dat wel vaker, nieuw uitgebrachte producten zijn zelden meteen op orde. We zien dat bij TomTom, en ook andere producten zoals de MS 2010 moeten door een update op orde gebracht worden.

Maar plezierig om te lezen dat je nu tevreden bent. We zijn benieuwd naar je verdere ervaringen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Het is ( m.i ) alleen jammer dat dit zeer frequent bij Nokia voorkomt , bij mijn eerdere SE producten waren de bugs overkomelijk .... gelukkig hebben ze de firmware zodanig aangepast dat je nu zelf het één en ander kan updaten ( ook al online voor sommige andere modellen ( symbian S60 3rd edition ) :D , en da's nieuw voor Nokia , goede verbetering : zie link

verder is het zo dat de klant tegenwoordig proefkonijn is , maar daar ben je zelf ook 'schuldig' aan , zeker ik , die altijd de nieuwste snufjes wil :oops: , betekend idd vaak wat aanloopproblemen :wink:

Groet ,

Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nüvi 2699 LMT-D heeft zijn update verpest
    door verwijderd-127105 » 10 dec 2015 22:51 » in Garmin
    Reacties: 6
    Weergaves: 2905
  • Rns 510 heeft geen geluid en geeft op media tijdbalk 00:00 aan
    door harunulusoy » 20 jun 2016 22:59 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 889
  • Route instellen
    door mcl » 14 sep 2022 15:37 » in Waze
    Reacties: 0
    Weergaves: 192
  • Route instellen
    door transit » 06 dec 2018 12:45 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 680
  • opgegeven route bekijken
    door vanappeven » 27 jul 2015 10:01 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 513
  • als 50 berkend geen route
    door pakico » 21 jun 2014 12:52 » in Mercedes
    Reacties: 4
    Weergaves: 681
  • Route in één keer opgeven
    door LaTouriste » 25 mar 2016 12:56 » in Mitac Mio
    Reacties: 2
    Weergaves: 632

Terug naar “Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software”