Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)

eehbiertje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2016 12:56

Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)

Bericht door eehbiertje »

Hoi allemaal.

Ik ben sinds 2012 in het bezit van de Ultinon Volkswagen RNS 510 van Navaudio.
Toendertijd werd mij verteld dat kaartupdates in de toekomst gratis waren. maar toen ik er om kwam wisten ze nergens wat vanaf.
(was wel 1 van de dingen die mij overhaalden toen om dit apparaat aan te schaffen)

verder heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad met dit apparaat en deze werkt naar behoren behalve de radio ontvangst.
(tevens bij de winkel zelf langs geweest en laten inbouwen in dedemsvaart) dus zodoende is dit geen slecht commentaar op Navaudio behalve het update verhaal dan.

Nu zou ik graag mijn kaarten willen updaten maar ivm de berichten die ik wel lees ben ik nogal huiverig om daar een sd kaart weg te kopen. En het gaat tegen mijn principe in van ineens betalen voor updates. (terwijl dit niet beloofd is)

nu geeft mijn systeem aan dat ik via naviextras.com updates kan aanschaffen.
maar daar staat het merk Ultinon er niet bij.

weet iemand toevallig welk merk ik daar kan selecteren of hoe ik mijn systeem kan updaten? aangezien het ergste gemis de alarmeringen van nieuwere flitspalen is. (en dat meer kost dan nieuwe kaarten)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)

Bericht door Mazurka »

Heb je dit topic al gelezen? my-review/ervaringen-navaudio-koop-nooi ... io#p102259

Dan had je het denk ik nooit gekocht
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
eehbiertje
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2016 12:56

Re: Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)

Bericht door eehbiertje »

klopt.. maar heb toen een nieuwe auto gekocht.. en achteraf had ik zoiets van even een navigatie erin (want dan was het direct klaar)
aangezien ik dit bedrijf overal tegenkwam en fysiek bij de winkel langs geweest ben en dat er oke uitzag zag ik de problemen niet.

tuurlijk zitten er wat foutjes in het apparaat maar daar had ik al rekening mee gehouden ivm een onbekend merk (wat niet altijd iets wil zeggen)

maargoed zit nu dus op dat punt van updaten of niet.. en als een update goedkoper is dan een bekeuring doe ik het ervoor.
de navigatie verwijst mij dus naar de website van naviextras.com maar het merk staat er niet tussen.

vandaar dat ik zeer graag zou weten welk merk wel compatible is of hoe ik mijn kaarten kan updaten
zonder dat via navaudio te doen. En ben via google op meerdere oude topics gestuit hier, maar nergens staat iets over updaten of het "merk"

*edit*
had al gezocht naar een telefoonnummer van naviextras maar die staat er niet bij kan wel contact opnemen maar dan moet ik mijn typenummer en dergerlijke doorgeven (en die weet ik niet)

kijk als iemand zegt oh die kaarten daar kun je gewoon dit bestand of dat type file voor gebruiken en daarmee updaten is het voor mij klaar (en zou een ander bedrijf die aanbieden dan haal ik ze daar weg)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Andere software navigatie Volkswagen 7 ??
    door marcelhansen » 13 sep 2014 01:11 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1052
  • upgrade CD navigatie Volkswagen Phaeton
    door FVDL » 20 nov 2016 15:05 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 617
  • Discover Pro en Mijn Volkswagen Module
    door ghdefouw » 24 mar 2018 15:06 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 934
  • NAVIGATIE VOLKSWAGEN, RAAR GELUID BIJ AUX EN CONTACT AAN
    door oepich123 » 26 sep 2018 17:02 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 649
  • Ik zoek een gebr. aanwijzing voor volkswagen radio navigatiesysteem mfd
    door Trebor » 06 jun 2015 22:17 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 589
  • KNA-DV3200 Updaten
    door Enumo » 07 jul 2014 11:30 » in Kenwood
    Reacties: 5
    Weergaves: 2715
  • updaten mio spirit 470
    door Pommes009 » 27 apr 2014 16:36 » in Mitac Mio
    Reacties: 0
    Weergaves: 1652

Terug naar “Overige merken -- VASTE INBOUW --”