Azentek SmartMirror

elze
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:53

Azentek SmartMirror

Bericht door elze »

Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en heb al onmiddelijk een vraagje.
Ik ben op zoek naar een GPS en mijn oog is gevallen op de Azentek Smartmirror. Nu vind ik hier niet zoveel reviews over terug op internet. Misschien dat er hier iemand ervaring mee heeft en mij kan vertellen of deze de moeite is want hij is nogal kostelijk.
thanks!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het geheel kost incl alle rond de € 600 en dat is voor een systeem dat zo geavanceerd is als ze beweren toch niet zo duur? Bovendien is Navigon zeer goed bekend staande navigatiesoftware. Diverse andere PND fabrikanten gebruiken dezelfde software of afgeleiden daarvan
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elze
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:53

Bericht door elze »

Heeft u het systeem al eens gezien? want vraag mij ook af hoe ik de voedingskabel zou moete aansluiten en langst waar. zodat ik niet mijn halve auto moet uitbreken...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

elze schreef:Heeft u het systeem al eens gezien? ...
Ik geloof niet dat ik in mijn antwoord daar op heb gedoeld.....

Er is op internet voldoende over dit systeem te vinden en er zijn diverse firma's die volgens hun mededelingen, daar ervaring mee hebben, ook met inbouw.
En aangezien er legio elektrisch dimmende spiegels bestaan zie ik geen enkel probleem om de bedrading op soortgelijke wijze als bij een originele spiegel aan te sluiten.

Mijn bezwaar tegen deze "oplossing" zou zijn dat je meer dan nodig in je "spiegel" gaat kijken en dat leidt af van je blik op de weg en misschien ook van het zicht naar achteren
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

Ook een mooie is deze : http://www.anywaynavigatie.nl/

Voedingskabel zou eventueel van (indien aanwezig) een lampje in de zonneklep af kunnen komen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Overige merken -- VASTE INBOUW --”