Opel CD70: nieuwe kaarten en software-update

Alles met betrekking tot Opel navigatie
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Opel CD70: nieuwe kaarten en software-update

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Osteuropa CD 70

Tschechischen Republik, Slowakei, Ungarn, Polen, Estland, Litauen, Griechenland, Kroatien, Lettland und Slovenien

AKTUALISIEREN SIE JETZT

Diese brandneue CD 2006 2007 enthält das Kartenmaterial der Tschechischen Republik, Slowakei, Ungarn, Polen, Estland, Litauen, Griechenland, Kroatien, Lettland und Slovenien. Mit nahezu 70.000 km Straßennetzabdeckung sind Sie für ihre Reisen durch diese Länder bestens gerüstet.
Mit über 14.500 POI’s (Points of Interests) d.h.,wichtigen Informationen entlang der Verkehrswege, beinhaltet diese neue Ausgabe außerdem detaillierte Daten der wichtigsten Städte dieser Länder. Weiterer Vorteil: Die Fernstraßen (MRE) für Ihre Reisen in ganz Europa.
Ik zou wel willen zien dat TA en NT ook voor de non C-IQ gebruikers zo'n CD uit zouden brengen.
Software Update CD Release für Opel CD 70 und DVD 90 Navigationssysteme.

Mit dieser CD ist es ihnen möglich ihr Radio auf den aktuellen Softwarestand zu bringen.

Das Update ist Kinderleicht durchzuführen.
Features:
neue Maßstäbe 50 m, 500 km und 1000 km automatischer Kreuzungszoom. Wenn Sie sich einer Kreuzung nähern, wird der Splitscreen mit großem Maßstab eingeblendet und nach der Kreuzung automatisch wieder auf die vorherige Ansicht geschaltet. Bei Bedarf ist es auch abschaltbar.

Tankstellenfunktion:
Bei einer Restreichweite von 50 km könne Sie jetzt gleich auf die Tankstellenliste wechseln.

Routenfunktion:
Sie können jetzt endlich mehrere Ziele zu einer Route zusammenfassen und diese anfahren.

TMC - Update:
TMC - Karte - Sie können auf der Karte mit den Cursortasten durch die Staus klicken und sich die Infos anzeigen lassen.

TMC - Update:
Wenn der Sender es anbietet, wird Ihnen die Zeitverzögerung von Staus angezeigt und in die Zeitplanung integriert.

TMC - Update:
Den TMC - Sender können Sie jetzt auch manuell festlegen.

MP3 Funktion:
MP3 Music wird nach dem Ausschalten an der beendeten Stelle fortgesetzt.
Wat ik nu nog graag zou willen weten:
1. Werkt deze CD70 CD ook in de non C-IQ apparaten van VDODayton en BMW (andersom werkt het wel)
2. Als de radio z'n update heeft gehad, werken dan de gewone VDODayton CD's nog hierin?

Bron: www.navicd24.de
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Dat is inderdaad een handige CD. Het zijn me nogal wat landen zeg op die CD. Of dit ook werkt op een non C-IQ systeem weet ik niet, maar als jij een CD kan regelen kan ik het wel voor je testen ;).

Ben benieuwd of deze inderdaad werken, want dan zou dat betekenen dat er voor de non C-IQ systemen nu ook (eindelijk) een CD is voor Oost-Europa.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Even een update:

De "normale" non C-IQ cd's werken feilloos in de CD70 maar de CD70 CD's in een MS5000 geven als commentaar dat deze CD geen kaartgegevens bevat maar alleen reisinformatie. En die is er dus ook niet.
De abstract is volkomen identiek aan de cd's van BMW Navteq maar de Carindb zit voorzover ik kan nagaan volkomen anders in elkaar.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
dolfie
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2006 19:32

Bericht door dolfie »

Wat is me afvraag: Bestaat er eigenlijk een CD die bruikbaar is in een CD70 van Opel waarop West Europa staat of ben je altijd genoodzaakt meerdere CD's te gebruiken ?

Groeten,
Dolf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er is slechts één CD bruikbaar voor dit doel Dat is de CD van TleAtlas 2006/2007 met doorgaande wegen Europa. Deze CD is feitelijk voor het VDODayton Non-C-IQ platform maar werkt uitstekend in een CD70.
Hiemede kun je van dorp tot dorp navigeren maar daarmee is alles gezegd.
Wil je heel west Europa, dan zul je over moeten stappen op een ander computer bij jouw systeem, de DVD90.
Vorr pakweg € 2000 kom je een heel eind als je daarna een Opeldealer bereid vindt om het in te bouwen, want dat is een heel ander verhaal.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
dolfie
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2006 19:32

Bericht door dolfie »

Ik zag de volgende aanbieding bij www.navco.nl
"Europapakket 2007-01 Navteq voor VDO, Carin, Carminat en BMW (NT71EU)" Prijs € 280,--
"Europapakket 2006/2007 TA voor VDO, Carin, Carminat en BMW" Prijs € 218,--
Hoewel ik een leek ben op navigatiegebied en het hele verhaal over c-iq / non c-iq maar een beetje begrijp denk ik dat ik hier met non c-iq software heb te maken die dus zal werken in een CD70 navigatiesysyeem van Opel.
Mijn simpele vraag is: Heb ik gelijk ?

Vr. gr. Dolfie

PS NT is Navteq en TA is Teleatlas ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Helemaal correct.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 05 dec 2020 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 229
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 256
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 02 jun 2020 22:55 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 317
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 952
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 22 mei 2021 16:34 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 308
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 feb 2021 23:30 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 278
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 722

Terug naar “Opel”