Xanavi antidiefstal mode

Alles met betrekking tot Nissan navigatie
angela386
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2006 10:12

Xanavi antidiefstal mode

Bericht door angela386 »

Hallo,

2 weken geleden hebben wij een Nissan Maxima uit 2003 gekocht met alles erop en eraan, dus ook een Xanavi navigatiesysteem (CD versie). Nou hebben we bij de koop een nieuwe accu gekregen, en je voelt het al aankomen het navigatie systeem staat nu in de antidiefstal mode. Bij de auto zaten alle papieren en boekjes behalve het boekje van het navigatiesysteem. Inmiddels ben ik al bij de Nissan dealer geweest want dat geeft het scherm aan, ga naar de dichtsbijzijnde Nissan Dealer, maar die weten niet goed wat ze er mee aan moeten. Heb Nissan Amsterdam gebeld die de auto geleverd heeft, de nissan garage waar de auto altijd in onderhoud is geweest en zelfs de vorige eigenaar heb ik achterhaalt en gebeld, maar die hebben de code en de manuel ook niet meer.
Weet misschien iemand hoe ik achter die code kan komen. Volgens Nissan A'dam is het meestal 0000 of 5555 maar dat geloof ik niet, dat heeft dat autobedrijf waar ik de auto gekocht heeft ook al geprobeert denk ik vandaar dat hij nu in die antidiefstal mode staat.
Heeft iemand misschien een oplossing hoe ik achter die code kan komen???

Alvast bedankt Angela

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Waarschijnlijk zal er door de Nissandealer die jou die Maxima verkocht heeft verder contact gezocht moeten worden met de importeur. Die moet vervolgens, met de gegevens van de Navi die ingebouwd is in jouw auto, zoals serienummers etc. bij Xanavi te rade gaan. Xanavi moet dan een code kunnen geven waarmee jouw navi weer aan de praat gebracht kan worden.

Persoonlijk zou ik me niet zelf op dat pad begeven, laat de dealer dat maar opknappen. Die is verantwoordelijk voor de auto die hij geleverd heeft, incl. een goed werkende Navi.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

www.jcns.nl
Geen vrienden van me maar ze houden zich bezig met dit soort activiteiten. Nissan staat er niet bij maar wellicht helpen ze je op weg.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angela386
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2006 10:12

Bericht door angela386 »

Bedankt voor de reakties.

Maar die site www.jcns.nl doet het niet.

Angela

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Inderdaad, en ik denk dat Gerritje www.jncs.nl bedoelde te typen....

Succes, we horen graag hoe dit verder loopt. Want het is natuurlijk allemaal heeeel erg vervelend om het zacchies uit te drukken :oops:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nissanwielmonteur
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2012 23:38

Re: Xanavi antidiefstal mode

Bericht door Nissanwielmonteur »

De code is achteraf ingegeven. Af-fabriek is er geen code aanwezig. In dit geval had de dealer met z'n consult-tester en Nats-software kaart de blokkering op kunnen heffen.

Wel een beetje erg laat maar voor degene die er ooit nog eens mee te maken krijgt ...........................

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • hoe zien welk navigatie systeem er in zit,Xanavi X6 of X7
    door Ton de Goey » 19 jan 2015 22:36 » in Nissan
    Reacties: 0
    Weergaves: 1406

Terug naar “Nissan”