Nieuwe navigatie DVD voor Nissan X6 en X7!

Alles met betrekking tot Nissan navigatie
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Nieuwe navigatie DVD voor Nissan X6 en X7!

Bericht door TangoBravo »

Lang gewacht, stil gezwegen (niet echt...) nooit gedacht, toch geannonceerd!!

Voor de X6 systemen is er een nieuwe navigatie DVD aangekondigd: De Map 2010 DVD voor X6 en X7 systemen is vanaf week 52 dit jaar beschikbaar volgens mijn dealer.

Daarvoor moet wel de software worden aangepast.

De prijs voor de navigatie DVD wordt 177,63 excl. BTW
De prijs voor de software CD wordt 4,46 excl. BTW
(de navigatie DVD is vergeleken met de voorgaande versie dik 100 euro in prijs gezakt)

Uiteraard heb ik ze besteld, zodra ik ze in mijn X-Trail (bouwjaar 2006) werkend heb zal ik een verslagje doen.

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Die "Kerstboodschap" van de Nissan delaers hebben we al enige malen eerder gekregen.
Maar wie weet?

Het meest onwaarschijnlijke is nog wel dat er voor de X7.0 eind december een update komt.
Er is net een update uitgebracht in mei/juni en de volgende komt omstreeks die tijd in 2010
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
karinvanr
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2009 09:16

Bericht door karinvanr »

Ben erg benieuwd. We wachten af!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Navteq heeft ten lange leste de update voor de X 6.0 installaties uitgebracht
http://tinyurl.com/y94n8yo

Deze X6.0 Navigatie kan voorkomen in de volgende modellen:
Micra, Almera, Tino, Primera, 350Z, Murano, XTrail, Navara, Pathfinder en Patrol
Een tot 2007 naderhand aangebrachte navigatie is altijd een X6.0

Ook voor de X 7.0 is een update beschikbaar maar dit is een DVD die al langer verkrijgbaar is als V29 bij de Renault dealer.

Voor beide DVD's geldt dat Nissan/Renault van mening zijn dat Europa ophoudt bij Polen en Slowakije
Er wordt nog steeds geen dekking geboden voor 60 miljoen andere Europeanen
De hele Balkan, Griekenland, Hongarije, Bulgarije, Roemenië de Baltische staten etc komen in het woordenboek helaas niet voor!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik ben meteen in discussie gegaan met mijn dealer. Nissan vraagt namelijk zo'n 211 euro voor deze DVD, en bij Navteq staan ze voor 189 euro in de prijslijst... Hij belt nog terug....

En Nissan heeft ze daarbij nog steeds niet in de bestelcomputer staan, het bestelnummer wat de dealer heeft gekregen wordt door het onderdelenmagazijn als niet bestaand aangegeven.

Let wel even op: Het lijkt erop dat de DVD bij de oudere Nissan's niet zonder meer te gebruiken is. Eerst moet de software van de navigatie worden aangepast. Dat is de CD die voor € 5,30 door Nissan wordt verkocht.

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De update is alleen noodzakelijk voor die X 6.0 systemen die bij het opstarten een wereldbolletje met satellieten toen. De systemen die opstarten met NISSAN in beeld hebben de update niet nodig
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gerritje schreef:Voor beide DVD's geldt dat Nissan/Renault van mening zijn dat Europa ophoudt bij Polen en Slowakije
Er wordt nog steeds geen dekking geboden voor 60 miljoen andere Europeanen
De hele Balkan, Griekenland, Hongarije, Bulgarije, Roemenië de Baltische staten etc komen in het woordenboek helaas niet voor!
Helaas was de informatie op de website van Navteq (nederlands) weer eens niet correct en nog is het kaartje niet bijgewerkt

De dekking omvat nu dus toch Oost Europa:
Details van de dekking:


Belgium, Netherlands, Luxembourg, France, Monaco, Germany, Great Britain, Northern Ireland, Republic of Ireland, Italy, Vatican City, San Marino, Spain, Portugal (incl. Madeira), Andorra, Sweden, Denmark, Norway, Finland, Austria, Switzerland, Liechtenstein, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Slovenia, Estonia, Latvia, Lithuania, Croatia, Romania, Bulgaria, Greece
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Kennelijk leest er iemand van navteq mee want de informatie is sind heden weer gewijzigdm
De dekking is nog beperkter dan in het eerste bericht:

Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Ireland, Italy, Luxemburg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland.

Een paar dagen terug stonden Polen, Tsjechië en Slowakije er nog gewoon bij

Nog een tip: Bel ze daar vooral niet over op want de warenkennis van het personeel van de helpdesk daar is zo bedroevend dat je er medelijden mee krijgt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mem
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2007 23:42

Bericht door mem »

Gerritje schreef:Navteq heeft ten lange leste de update voor de X 6.0 installaties uitgebracht
http://tinyurl.com/y94n8yo

Deze X6.0 Navigatie kan voorkomen in de volgende modellen:
Micra, Almera, Tino, Primera, 350Z, Murano, XTrail, Navara, Pathfinder en Patrol
Een tot 2007 naderhand aangebrachte navigatie is altijd een X6.0
Begrijp ik nu goed dat ik bij Navteq rechtstreeks de 2010 DVD kan bestellen voor €189 en dat die gaat werken in mijn X-Trail van 2004 met een X6.0 systeem?
Als je namelijk een Nissan X-Trail invoert in het zoektabelletje van Navteq dan begint ie pas bij 2005. Ik neem aan dat ik mij daar niets van aan moet trekken omdat mijn huidige Birdview nu met de 6050 DVD goed werkt en ik mag verwachten dat de nieuwe update het ook goed gaat doen.
Overigens start mijn systeem inderdaad met "NISSAN" en niet met de bolletjes dus zou ik geen update nodig hebben

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Wonderlijk want bij en ander begint de lijst gewoon bij 2003

En ja, je kunt de DVD gewoon bij Navteq bestellen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Je kunt de nieuwe DVD gewoon bestellen, wanneer hij het niet in je systeem zou doen kun je bij de dealer een CD-ROM kopen voor 5,30 euro om je systeemsoftware aan te passen. In mijn X-Trail (bouwjaar 2006, en opstarten met Nissan en niet het wereldbolletje) moest ik in ieder geval bij de overgang van de 6050 versie naar de 6060 wel de software aanpassen, de 2010 versie heb ik helaas nog niet. (Bij mijn bestellingen gaat er heel vaak wat mis, ik schijn dat aan te trekken....).

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AVP
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 20:44

Bericht door AVP »

Hallo, ik heb inmiddels de nieuwe X6 DVD (via Nissan) in mijn Murano zitten. Hij werkt o.k. echter het aantal landen is beperkt nml. Andorra, Belgie, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italie, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, San Marino, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. De data is van juli 2009. Ik had gehoopt dat Oost Europa er toch bij zou zitten, echter helaas is dit niet het geval. Misschien dat deze er bij een volgende update (als deze nog komt) wel bij zit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik heb de DVD ook... in mijn dashbordkastje liggen :evil: . Mijn dealer doet soms goeie dingen (korting geven bijvoorbeeld) en minder goeie dingen (verkeerde CD-ROM bestellen enzo). Ofwel, ik heb wel de map 2010 DVD maar mijn systeem accepteert hem niet. Ik heb diverse CD-ROM's van mijn dealer heb gekregen, maar tot nu toe kan ik dan alleen zien dat de huidige versie van mijn systeem software N1E12011 is.

Plaats ik de nieuwe DVD, dan krijg ik de melding "DVD versie fout".

Volgens mijn dealer moet er nu van Nissan een nieuwe CD-ROM komen, en op dit moment is die "uitverkocht".

Overigens is dit dus een X-Trail van 2006, waarbij de navigatie opstart met het woord "Nissan" in beeld, en niet het wereldbolletje.

Ik wacht maar weer....

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Volgens de officiële opgave van Nissan ligt het omslagpunt in 2006 en zou er in de X-Trail een X 6.0 zitten

Maar volgens de site van navteq ; http://tinyurl.com/ylh4xq4
Zou in een X-Trail van 2006 een X 7.0 moeten worden gebruikt
Al geprobeerd?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Nee, ik heb geen X 7.0 geprobeerd, en denk eerlijk gezegd dat het niet zal lukken. Mijn X-Trail is van het "oude" type, en de X 7.0 serie kwam volgens mij pas in het nieuwe type dat in Nederland in 2007 op de markt is gekomen. Bovendien werd mijn X-Trail weliswaar afgeleverd in oktober, maar daarvoor had hij al bij een andere dealer in de showroom gestaan. En bij aflevering werd de 6050 map meegeleverd, met de opdruk 2004 / 2005. En die zijn nooit in de X 7.0 serie geleverd denk ik.

Ik waag er deze week weer eens een paar ongeduldige telefoontjes aan :D :D

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peter66
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:52

nieuwe navigatie dvd voor nissan x6 en x7

Bericht door Peter66 »

Ik heb een navara van juli 2006 originele navigatie dvd van 2005.
Heb nu de nieuwe update X7 van 2010.
Deze werkt perfect, nieuw zijn de kaarten van oost europa.
Ook nieuw bij deze dvd is navigatie tot huisnummer.

Prijs was rond de 200 euro verzending inbegrepen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Bedankt voor de aanvulling, ik ga morgen maar weer eens bellen. Ik heb mijn "probleem" nu bij de klachtenafdeling van Nissan Nederland gedeponeerd.... :evil:

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik heb de DVD maar eens uit mijn auto gehaald, en tot mijn stomme verbazing zie ik in een van de bestandjes (MMAIN001) staan dat dit een version X 0 7 zou zijn. Maar weer bellen met de dealer. De dealer ook stomverbaasd, in zijn gegevens staat dat alle T30 modellen (en dat is de oude type X-Trail, tot begin 2007) met de X6 navigatie zouden zijn uitgeleverd. Hij vroeg mij of ik tijdens de navigatie ook bij de bijzondere kruispunten een "foto" van de wegsituatie krijg, waarbij de verkeersborden en sorteervakken in beeld komen. Dat is bij mij het geval. Dat zou één van de belangrijke verschillen zijn tussen de X6 en X7, de X6 heeft dat blijkbaar niet.

De dealer is het uit gaan zoeken en belde een half uur later terug met excuses enz. In mijn auto zit inderdaad een X7 navigatie....

Het vrolijke nieuws is dat ik dus voor de toekomst (misschien :evil: ) iets zekerder ben van update's het trieste nieuws is dat ik dus JAREN!!!! door Nissan op het verkeerde been ben gezet. :cry: :cry:

Ik moet hier nog maar eens een nachtje over slapen.

:angrybye:

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat zeg ik!
En zelfs als je de DVD van Renault/Nissan in mei 2009 had aangeschaft had je daar al heel veel plezier van kunnen hebben :roll:

Chapeau voor de "kwaliteit" van de informatievoorziening van dealer en organisatie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Ik heb weer contact gehad met Nissan. Nu blijkt dat Nissan Nederland zelf niet op de hoogte was dat de laatste T30 modellen van de X-Trail werden uitgeleverd met een X7.0 navigatie. Men wist niet beter dan dat pas met ingang van de T31 modellen (de huidige generatie X-Trail) er een X7.0 werd ingebouwd, maar op de productielijn is er dus ergens in 2006 tijdens de bouw van de voorgaande modellen al overgestapt naar de X7.0.

Alhoewel Nissan het betreurt, meent men dat het voor mij uiteindelijk weinig verschil uitmaakte, er zouden tegelijk DVD's voor de X6.0 en X7.0 zijn uitgebracht.

Dat ben ik (uiteraard :wink: ) niet helemaal met ze eens. Ten eerste heb ik nog ergens een dealerbrief (met een datum van september 2008) liggen waarin staat dat de 2006 versie voor de X6.0 systemen de laatste versie was, en de 2007 (dus een jaar nieuwer) bij de X7.0. Maar, nog veel vervelender is dat in diezelfde brief in twijfel getrokken werd óf er ooit nog een DVD update zou komen voor de X6.0 versie, terwijl die voor de nieuwere X7.0 systemen wel zou komen. Ik overwoog daarom zelfs een nieuw navigatie in te laten bouwen...

En daar komt dan dus bij wat Gerritje hierboven al schrijft, ik had ook nog eens andere DVD's kunnen kopen (De Renault/Nissan versie).

Ik ben tevreden met mijn X-Trail, zeker onder de huidige weersomstandigheden rijdt hij perfect. Alleen is dit in het hoofdstuk "ingebouwde navigatie-apparaten" weer de zoveelste situatie waarin de klant zelf de oplossing moet aandragen en waarin de klant meer weet over de apparaten dan de dealer en de importeur samen....

Maar ik moet ook onmiddellijk toegeven dat als ik de navigatiehelpsite niet had gehad met alle waardevolle adviezen en hulp dat ik dan nog steeds had zitten modderen....

Thanks!!

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-SAT-NAV-UP ... 710002r701

Een perfect overzicht van welke types navigatiesystemen er in de diverse Nissan modellen werden gemonteerd
In de X-Trail zit reeds vanaf 06-2005 een X 7.0 systeem
Vanaf 2003 een X 6.0 systeem en daarvoor de X5.0 met cd's
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Dank je wel Gerritje voor dit overzicht! Vandaag ben ik bij mijn dealer geweest voor mijn langverwachte navigatie DVD. We hebben dus versie X 7.0 besteld, hij is er in gezet, en hij werkt perfect. De database is helaas niet zo nieuw als ik hoopte. Hij is wel van Navteq, dus ik hoopte dat hij net zo is bijgewerkt als de Navteq gegevens die Nokia in zijn telefoons (gratis) verschaft. Maar dat is dus niet zo, in mijn telefoon zit een hele wijk die hier recent is bijgebouwd, in de DVD is daar nog niks van te zien.

Het X 7.0 verhaal is wel een heel triest Nissan verhaal. Ik heb na de vorige berichten mijn dealer gebeld en verteld wat ik in het bestandje MMAIN001 in de root-directory zag staan (op mijn PC, met kladblok in het bestand gekeken). Mijn dealer ging vervolgens dus de DVD bestellen. Bij de importeur wilde men hem niet geloven, men wilde eigenlijk de DVD niet verzenden, en niemand accepteerde dat er in mijn X-Trail van 2006 een X 7.0 systeem zou zitten. Dat kon niet, dat bestond niet, en dat was gewoon niet zo. Tsja...

Overigens is de inhoud van het bestandje MMAIN001 de enige manier die we tot nu toe gevonden hebben om er achter te komen of er een versie X 6.0 dan wel een versie X 7.0 navigatie is ingebouwd. Bouwjaar enz. zeggen ook niet alles, mijn dealer heeft op een zelfde moment twee gelijke Pathfinders afgeleverd aan de Brandweer, er is geen verschil aan de buitenkant te zien, maar in de ene zit een versie X 6.0 en in de andere een versie X7.0.

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er zijn nog wel meer verschillen want de X 7.0 heeft 14 mappen met data en de X 6.0 in totaal 10 mappen
De mappen FRWAY001 VOICE001 XPICT001 ZZDATA ZZDIAINS komen bij de x 6.0 niet voor!
Overigens is de datbase van de X 6.0 van juli 2009 en dat lijkt me heel fatsoenlijk

Volgens de tabel ligt het omslagpunt bij de pathfinder op nieuwjaarsdag 2005
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TangoBravo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 20 jul 2004 19:18

Bericht door TangoBravo »

Gerritje, inderdaad is dat nog een verschil op de navigatie DVD, de X 7.0 serie heeft meer landen, dus meer data, en meer mappen. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen dat als je bij een X-Trail (of wellicht bij een andere Nissan) een navigatie DVD van 2005 of 2006 er in hebt zitten, en je wilt zekerheid hebben welk systeem je hebt, een X 6.0 of een X 7.0 versie, stop dan de DVD in je PC en kijk met kladblok in het bestand MMAIN001, op de eerste of tweede regel lees je dan welke versie het is. Bij die oudere DVD's zitten die extra landen er nog niet op (tenmiste niet op mijn 2005 versie).

T B
Leer van de fouten van anderen.
Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ook de oudste versies van de X7.0 voor Nissan en Renault, hadden die mappen al ondanks een geringere dekking
De mappen zijn o.a. bedoeld voor data mbt Voice Control, rijbaan-assistentie en Reality View
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nissan Primera 2004 met navigatie
    door Jacques28 » 10 apr 2016 20:13 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 2
    Weergaves: 1304
  • Navigatie-update voor een Nissan Note uit 2013
    door Bert1969 » 28 dec 2014 18:48 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 673
  • Achteraf inbouw Navigatie Nissan Almera Tino 2004
    door Satmiep » 01 feb 2015 13:10 » in Nissan
    Reacties: 2
    Weergaves: 1595
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1344
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 948
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 655
  • Nieuwe CD in Renault V28 (4R-LPN)
    door rayman76 » 22 apr 2018 10:02 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 728

Terug naar “Nissan”