kaartupdate

stefmac
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 feb 2009 23:19

kaartupdate

Bericht door stefmac »

Ben ik nu gek ... of zijn zij zo knap ? Heb ik een Navman N 20 met de CD's erbij van 2006 . Her en der vraag ik om updates van kaarten ( denk eens aan Frankrijk met de nieuwe wegennummering ) .... dus ga ik uiteindelijk naar Navman.com met de vraag om updates . Na het invullen van allerlei velden kan ik dan de vraag lanceren en ... verrek , er komt een reactie . Ja ... uit een automaat ... met dank enz. Het is toch te gek voor woorden dat ze zo slecht zijn in hun hulp !! Of ... ben ik nu echt gek ? Want na dat automatische antwoord heb ik natuurlijk weer niks gezien ! Klantservice ? Niet dus ... of ...... doe ik het verkeerd ? Dan graag hulp !
Groeten .. stefmac .

Edit Mod: Tekst aangepast wegens SCHREEUWEN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robin44
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2009 18:08

Bericht door Robin44 »

Navman heeft eigenlijk alleen goede support in het buitenland lijkt het wel.
Helaas is het voor nederlandse kopers het allemaal een heel stuk moeilijker.

Wil je spullen voor je navman dan is de enigste goede navman dealer www.miha.nl Ik raad je aan om daar eens te kijken, hun importeren al het navman spul. Eventueel kan u contact leggen met het bedrijf. Ze zijn heel erg klant vriendelijk. Ik heb er ook al eens besteld.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stefmac
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 feb 2009 23:19

kaarten Navman

Bericht door stefmac »

Robin44 schreef:Navman heeft eigenlijk alleen goede support in het buitenland lijkt het wel.
Helaas is het voor nederlandse kopers het allemaal een heel stuk moeilijker.

Wil je spullen voor je navman dan is de enigste goede navman dealer www.miha.nl Ik raad je aan om daar eens te kijken, hun importeren al het navman spul. Eventueel kan u contact leggen met het bedrijf. Ze zijn heel erg klant vriendelijk. Ik heb er ook al eens besteld.
Beste Robin ... ik heb even de site van Miha bekeken en inderdaad zijn er nieuwe CD's . Release 2008.4 , dus dat zal dan wel een beetje meer bij de tijd zijn .
Misschien zijn ze ook wel te benaderen via email . Bedankt voor tip .
stefmac.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Kaartupdate DNX7150DAB
    door Keesje_Mierlo » 29 apr 2019 20:46 » in Kenwood
    Reacties: 3
    Weergaves: 494
  • Kaartupdate DNX7150DAB
    door Keesje_Mierlo » 29 jul 2016 19:19 » in Kenwood
    Reacties: 24
    Weergaves: 3325
  • kaartupdate DNX5220BT
    door Rene196544 » 25 sep 2017 23:25 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 853

Terug naar “Navman”