Hoe Navman S90I te openen?

Robin44
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2009 18:08

Hoe Navman S90I te openen?

Bericht door Robin44 »

Hallo wil me even voorstellen ik heet Robin en ben 26 jaar en kom uit nuth.


Ten eerste wil ik zeggen dat het nog moeilijk is om op dit forum te registreren. Ik heb wel 30 keer geprobeerd en uiteindelijk nou pas gelukt. Ik hoop dat jullie dit iets kunnen vermakkelijken willen jullie meer members krijgen. Anders blijf je een groep houden die zich niet kunnen registreren en dit forum dus vermijden.

Nou me probleem.

Ik heb al een tijdje een Navman S90i. Ik had hiervoor een Navman F20. Maar die heb ik toen verkocht omdat ik dacht dat er nooit meer een kaartupdate er voor te krijgen. Nou dat ik dus de 90I gebruik ondervind ik het probleem dat de navigator nogal lastig te bevestigen is aan de raam beugel. Je dient dan zeg maar eerst de power koort aan te sluiten om het raambeugeltje. En dan pas de navigatie erop te schuiven. Alleen nadeel is dat je de navigator er vaak er slecht erop krijgt. Nou is dus me USB poort aardig verrot aangezien die slecht contact maakt en dan niet meer wilt opladen.

Om hem nou weer terug te sturen zie ik niet zo zitten. En aangezien ik hem all gedeeltelijk open ligt ook niet echt aan te raden. Ik heb de schroefjes er wel eruit gekregen maar krijg hem niet open. Weet iemand hoe je hem open krijgen zonder hem echt kapot te maken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... hp?t=12604
Je bent zulke goede vrienden met deze handelaar Miha dat je het beste daar naar toe kunt gaan om een nieuwe te kopen. :wink: En neem dan een type dat echt handig is.
Na wat je er nu al mee hebt gedaan wordt het nooit meer wat
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robin44
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2009 18:08

Bericht door Robin44 »

Wat wil je hiermee precies zeggen? Dat hij niet te openen is? Waarom zit er dan schroefjes aan de onderkant. Dan hadden ze hem ook helemaal schroefloos kunnen maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vrijwel alle plastic omhulsels hebben op meerder plaatsen aan de rand van de twee schalen, klikverbindingen. Echter om te voorkomen dat eea spontaan uit elkaar valt worden er als extra zekerheid enige borgschroefjes toegepast.
Maar feitelijk is het in deze gevallen vaak eenmalig gebruik en dan alleen om te sluiten. Elke volgende poging tot hergebruik is vaak gedoemd te mislukken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Robin44
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2009 18:08

Bericht door Robin44 »

Geld dit ook voor alle merken zoals Mio, die heeft ook zo`n navigator met dezelfde software erop.

Dus het komt er op neer dat ik hem los probeer te trekken dat de pinnentjes dus afbreken en nooit meer goed te sluiten is? Valt toch ook gewoon te lijmen ofzo?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vri9jwel altijd is openen het einde van het verhaal als je niet exact weet waar de klikverbindingen zitten. En een schroevendraaier is meestal het gereedschap wat je juist niet moet gebruiken. Kunststof spateltjes is het enige juiste gereedschap. Lijmen kun je vrijwel alrijd vergeten. De kunsstof die gebruikt wordt is altijd van een soort waarvoor geen lijm is te krijgen bij de Gamma
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Route openen in Garmin Camper 770
    door JBluesH » 16 feb 2019 13:06 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 585
  • navman f4000 lm poi
    door bern » 12 jun 2016 10:38 » in Magneti-Marrelli
    Reacties: 1
    Weergaves: 599
  • Navman F410 LM
    door Eppink » 03 aug 2014 13:14 » in Navman
    Reacties: 0
    Weergaves: 1437
  • navman n60i
    door joop65 » 07 mei 2017 16:23 » in Navman
    Reacties: 4
    Weergaves: 994
  • navman vergeten te registreren
    door mcbastiaans » 04 mei 2014 17:02 » in Navman
    Reacties: 4
    Weergaves: 2327
  • navman navigatie probleem
    door gewoondre » 17 mar 2015 11:18 » in Navman
    Reacties: 1
    Weergaves: 1077

Terug naar “Navman”