VDO Dayton MS2010 update!

Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

2010 update

Bericht door Edwin67 »

maar.... hoe krijg ik hem uit?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

2010 update

Bericht door Edwin67 »

Heb hem met het knopje achter de batterij uitgedaan dan weer aan met de vdo kaart erin.
Krijg weer startup system blokjes.
Daarna weer uit met het knopje achter de batterij en weer met de update kaart
krijg weer startup system blokjes, ook nog eens reset gedaan , help niets

vlgs de handleiding moet hij eerst weer de vdo kaart lezen/herkennen, maar hoe laat ik hem dat doen?
Daarna uit doen, maar hoe als de knoppen niet werken.
Daarna aan met de update kaart en op Start drukken , maar ik krijg de balk startup system

kan ik met de usb kabel niet in het systeem komen om bestanden erin te zetten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Na de update de volgende problemen:
Het duurde veel langer voordat de MS2010 eindelijk satelieten vond.
Daarna een bestemming opgegeven. Op een gegeven moment veranderde de statusbalk niet meer, de resterende kilometers bleef staan op 10, en de resterende tijd op 7 minuten. Het aantal satelieten bleef staan op 9.
Ik hoorde wel een signaal als ik in de buurt kwam van een flitspaal, maar geen pop-up scherm meer.

Ik heb onderweg de MS2010 gereset, opnieuw opgestart, bestemming opnieuw ingegeven. De statusbalk loopt even netjes mee, en blijft dan hangen op 3.5km, 6 minuten, GPS 8, en wederom geen pop-up schermpje.

Het navigeren gaat wel netjes door, zowel op de kaart, als spraak.

Iemand anders dezelfde ervaring?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: 2010 update

Bericht door JW »

Edwin67 schreef:Heb hem met het knopje achter de batterij uitgedaan dan weer aan met de vdo kaart erin.
Krijg weer startup system blokjes.
Daarna weer uit met het knopje achter de batterij en weer met de update kaart
krijg weer startup system blokjes, ook nog eens reset gedaan , help niets

vlgs de handleiding moet hij eerst weer de vdo kaart lezen/herkennen, maar hoe laat ik hem dat doen?
Daarna uit doen, maar hoe als de knoppen niet werken.
Daarna aan met de update kaart en op Start drukken , maar ik krijg de balk startup system

kan ik met de usb kabel niet in het systeem komen om bestanden erin te zetten?
Met de USB verbinding via Active Sync kun je niks beginnen.

Ik vrees dan ook dat er weinig anders opzit dan VDO te bellen en vragen waar je terecht kunt voor een flash van de besturings SW. Zie ook het punt garantie op http://www.vdodaytongofaster.nl/garantie.html

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gniewold
Average Member
Average Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jun 2006 10:12

Bericht door gniewold »

rtwo schreef:Na de update de volgende problemen:
Het duurde veel langer voordat de MS2010 eindelijk satelieten vond.
Daarna een bestemming opgegeven. Op een gegeven moment veranderde de statusbalk niet meer, de resterende kilometers bleef staan op 10, en de resterende tijd op 7 minuten. Het aantal satelieten bleef staan op 9.
Ik hoorde wel een signaal als ik in de buurt kwam van een flitspaal, maar geen pop-up scherm meer.

Ik heb onderweg de MS2010 gereset, opnieuw opgestart, bestemming opnieuw ingegeven. De statusbalk loopt even netjes mee, en blijft dan hangen op 3.5km, 6 minuten, GPS 8, en wederom geen pop-up schermpje.

Het navigeren gaat wel netjes door, zowel op de kaart, als spraak.

Iemand anders dezelfde ervaring?????
Ik heb gisteravond ook de update uitgevoerd, maar (gelukkig) deze ervaringen heb ik niet!
Hij doet het goed, zelfs in mijn kamer heb ik nu 4 sats ontvangst. Vandaag naar mijn werk in ontvangst toch weinig verschil gemerkt. Tevens heb ik het idee dat het menu ietsje slomer reageert??

RTWO ik zou de VDO helpdesk even bellen met jouw ervaringen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jep
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2006 17:19

Update gelukt maar vraag niet hoe.want?

Bericht door jep »

Ik heb ook een heel relaas meegemaakt.
Nadat ik alles gecontroleerd had en de goede file op een sd kaart had staan bleef hij bij het updaten na een paar seconden hangen. Na op nieuw opstarten kreeg ik het updatescherm maar reageerde niet op start.
Allerlei optie geprobeerd van vorige reply's maar niet hielp. Uiteindelijk met de USB verbinding via Active Sync programma met de instelling niet synchroniseren maar alleen kopiëren. de file op de bijbehoorde sd kaart geplaatst.
Deze kaart had ik eerst geformatteerd nadat ik de kaarten gekopieerd had. Hierna weer opgestart en de update begon te lopen. Na een diepe zucht de kaarten weer terug op de sd kaart en alles werk weer met de nieuwe mogelijkheden.
Naar mijn idee heeft het een en ander te maken met het merk en soort sd kaart en de manier hoe het op die sd kaart komt. Bij de handleiding van de ms2000 staat specifiek dat je bepaald merk sd kaart moet gebruiken.

Zo dat is een heel verhaal. bedankt iedereen voor de hulp en succes met de komende updates

Groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

update ms2010

Bericht door Edwin67 »

Dag Hans,

kon je ondanks dat je systeem vast stond nog wel via de usb op de kaart komen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

Heb je VDO al gebeld.

Je hebt dus geprobeerd om de MS2000 software op een MS2010 te zetten, en hebt daarmee je apparaat naar de eeuwige jachtvelden geholpen.
Je kunt blijven proberen, tot je een ons weegt, maar dat krijg je niet meer goed.
Dat klinkt hard, maar ik zie geen andere mogelijkheid.

PS. De enige connectie die je via USB kunt maken met de MS2010, is via activesync, en dan als Guest, dan sync je niks, maar kun je wel bestanden uitwisselen tussen je computer en de MS2010 (Dit zou normaliter moeten werken, maar ik weet niet of dat lukt i.v.m. die verkeerde updatepoging :?: )
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
®eelex™
Junior Member
Junior Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jun 2006 00:13

Re: Update gelukt maar vraag niet hoe.want?

Bericht door ®eelex™ »

jep schreef:....bepaald merk sd kaart moet gebruiken.
Wat voor merk en soort SD kaart heeft men het over dan ?
-Niet omdat het moeilijk is durven we niet, omdat we niet durven is het moeilijk.-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Re: Update gelukt maar vraag niet hoe.want?

Bericht door TifKag »

®eelex™ schreef:
jep schreef:....bepaald merk sd kaart moet gebruiken.
Wat voor merk en soort SD kaart heeft men het over dan ?
Bij de MS2000 stond specifiek vermeld dat de update gedaan moest worden met een Sandisk kaart, maar dat staat bij de MS2010 niet vermeld.

Wat ik tot nu toe heb gelezen, is dat de update goed gegaan is met, Lexar, Sandisk, Dane-Elec, Kingston en het bijgeleverde kaartje :!:
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Boekbros
Junior Member
Junior Member
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 jul 2006 09:36

MS2010

Bericht door Boekbros »

De update-handleiding en update-zip zijn nu ook van de Nederlandse VDODayton-site te downloaden.
www.vdodaytongofaster.nl/downloads.html
Dan maak je niet meer de fout het verkeerde bestand te downloaden (en te installeren).

Overigens dank aan JW voor zijn onvermoeibare en continue inzet hier. Tot veler hulp. That's for sure!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Het is goed dat je dit nog eens meldt :Yes: ik had dat gisteren ook al gedaan:
JW schreef:Zitten jullie wel op deze pagina http://www.vdodaytongofaster.nl/downloads.html :?: :?:

Het downloaden van het Manual zelf, 650 kB duurt een paar seconden.
De Handleiding van de update op die pagina, kenmerk 522441_MS2010.pdf, 45 kB duurt ook maar een paar seconden.

Op die pagina is nu ook de zip file te vinden, zo'n 47 MB groot, waarin de update zelf zit.

Groet,
JW
Ik heb echter gemerkt dat velen niet goed lezen, vandaar: dubbel gestikt zit extra stevig :idea: :!: :!:
Bedankt dus :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jep
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2006 17:19

update gelukt

Bericht door jep »

Hallo Edwin

Op het moment dat ik met de usb verbinding heb gemaakt zat er de orginele sd kaart in met de update software.
Hij starte op met een verbindingscherm met rechts onder een buton met update. Als je daar op drukte kwam het update menu. De startknop deed niets maar in tegenstelling tot eerdere berichten deed de exit buton het in deze toestand wel. Ik heb toen de sd kaart via usb leeg gemaakt en daarna weer dezelfede update files er opgezet.
Uit gezet kabel eruit toen weer aan gezet en de update werkte.

Groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Er zijn nogal wat problemen geweest met het downloaden, op SD kaart zetten en installeren van de update.

De volgende stappen moeten tot het beoogde resultaat leiden:

1) haal de zip file op die te vinden is in http://www.vdodaytongofaster.nl/downloads.html en zet 'm op je bureaublad of op een andere plek waar je 'm makkelijk kunt vinden.
2) dubbelklik daarop en je ziet dat er een lijst met 299 files komt.
3) ga op een file staan en klik dan met de rechtermuisknop op "Extract"
4) selecteer een plek waar je de files naartoe wilt extracten. Neem daarvoor liever niet het bureaublad maar een nieuw aan te maken mapje dat je een naam geeft, bijvoorbeeld -MS2010 update- op je C of D schijf.
5) vink in het Extract schermpje het rondje "all files" aan.
6) vink in de blokjes daaronder alleen "use folder names" aan. De rest moet open blijven.
7) klik dan op Extract, en het uitpakken begint. Na dat uitpakken zie je drie icoontjes in het door jou gemaakte mapje dat 300 bestanden in 35 mappen bevat: een gele map "Navi" (dat is de eigenlijke image), een file "delete.ini" en een file "vdoservice.exe" .
8 ) selecteer die drie en kopieer ze naar een met FAT (niet FAT32!) geformatteerde SD kaart in een kaartlezer, die via een USB aan je PC hangt, die minimaal 128 MB groot is.
9) controleer of die 3 icoontjes, de map "Navi" met 297 bestanden in 34 mappen en de files "delete.ini" en "vdoservice.exe" op de SD kaart staan.
10) volg verder de procedure zoals die beschreven is in de handleiding, vanaf: "Verbindt de MS 2010 met de 230 V Adapter ......."

Inplaats van de stap 4, dus het extracten naar een mapje op je computer kun je ook rechtstreeks extracten naar een met FAT (niet FAT32!) geformatteerde SD kaart in een kaartlezer, die via een USB aan je PC hangt.
De stappen 5, 6, 7 en 9 blijven dan hetzelfde, stap 8 wordt dan overgeslagen.

Zo moet het lukken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Nou JW, ik heb werkelijk elke stap precies gevolgd. Heb ook al vanaf de eerste keer 2 balkjes op 100%. de MS2010 start ook normaal op, blijf alleen zitten met een hangende statusbalk, en op dit moment doet zelfs Simulatie niet normaal meer.
Ik ben bang dat de mijne, om wat voor reden dan ook, de geest heeft gegeven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

In elk geval werkt er nog iets, dat betekent dat je besturings/systeem-SW nog wel werkt, en de applicatie SW deels ook, itt tot die van Edwin67.
Wat je nog kunt proberen is je 2010 helemaal uit te zetten, dus langer dan 3 seconden drukken, dan de VDO-kaart er uithalen en de update SD opnieuw plaatsen.
Vervolgens de 2010 weer aanzetten en kijken of dat SD Update scherm weer verschijnt, zie tweede helft van pagina 2 van de instructie. Het kan zijn dat 'ie dan de update alsnog af maakt.

Voordien zou ik zeker even controleren of de Update SD kaart helemaal goed is, zie de controle onder punt 9.
Of zelfs gewoon de kaart opnieuw maken via de procedure na 'm met FAT geformatteerd te hebben.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Hij maakt de update ook helemaal af, netjes 2 balken tot 100%
Heb de update nu al meerdere keren op de SD kaarten gezet, de SanDisk, de Dane-Elec, en zelfs de originele.
De data gecontroleerd met de data uit de image. Na de update de data op de MS2010 zo goed enzo kwaad als het kon gecontroleerd met de image. Alles ziet er gewoon goed uit, ook de updates gaan goed.

Ik ben straks weer even de auto ingestapt (moest ff naar Dil voor de versterker), en heb daarvoor de MS2010 gebruikt. Zonder problemen naar Dil gereden, daarna nog even langs de fietswinkel, ook de MS2010 gebruikt zonder problemen.
Toen dacht ik, weet je wat, ik rij even richting mn werk, kijken wat er gebeurt. Zonder problemen daar aangekomen.
In alle drie de gevallen heb ik het adres handmatig ingevoerd, dus niet vanuit de historie of adresboek.
Daarna mbv de MS2010 naar huis, adres uit het adresboek, en na ca. 5-6 minutenen toen hing de statusbalk weer, ook weer geen pop-ups, bleef staan op 3.4km en 6 minuten. Ik dacht, misschien gaat er iets verkeerd met adressen uit het historie of adresboek, dus thuis aangekomen een wild vreemd adres ingetikt in Den Haag.
In eerste instantie leek het goed te gaan, maar met nog 15km en 15 minuten voor de boeg, hangen. De route wordt netjes afgemaakt, maar de statusbalk en pop-ups stoppen ermee.

Ik heb werkelijk alles geprobeerd, dus nu maar hopen dat VDO Dayton met een gepaste oplossing kan komen..

Oh Ja, als hij hangt, dan moet ik daarna 2 keer opstarten en afsluiten voordat hij het doet..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Tsja, dit alles zo lezende......, dan weet ik ook geen trucjes meer te verzinnen :roll:

Ik denk inderdaad ook dat een contact met VDO, zie http://www.vdodaytongofaster.nl/garantie.html je enige optie is.

We zijn benieuwd, net als jij.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kwiebus
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jul 2006 08:19

VDODayton MS2010 update

Bericht door kwiebus »

Heb ook de update gedaan, met zelfde negatieve ervaring, (een paar seconden wat actie in het file info vakje, daarna niets meer).
Nog een paar keer alles opnieuw uitgepakt en op de SD kaart gezet, maar niets hielp meer. Kreeg na aanzetten alleen nog maar het update scherm. De start button deed ook niets meer.
Had tot dat moment alles eerst uitgepakt op de PC, en daarna naar de SD kaart overgezet.
Na de SD kaart weer te hebben leeggemaakt, en de .zip file direct naar de SD kaart te hebben uitgepakt, werkte het ineens wel. Heel gevoelig dus allemaal.
:roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Nog geen nieuws van VDO Dayton, maar ik ben er inmiddels achter wanneer mijn MS2010 statusbalk gaat hangen, e wel bij het gebruik van de visuele aanwijzing van Infopunten.

Ik heb eens genavigeerd zonder de Infopunten (flitspaalinfo) aan te zetten, en toen liep alles zonder problemen. Daarna afzonderlijk de Visuel en Hoorbare aan en uitgezet, en bij gebruik va Visuele aanwijzing gaat de MS2010 de mist in. Er moet dan een pop-up scherm verschijnen, dit gaat 1 keer goed, daarna hangt de statusbalk.

Is er iemand bereid om voor mij, dezelfde simulatie uit te voeren als die ik doe, zowel met Infopunten aan als uit. Uiteraard op een geupdate systeem. Het gaat over een sim van maar 13 kilometer, dus heel veel tijd zal het niet in beslag nemen. Ik ben benieuwd of het probleem zich alleen bij mij voordoet, of dat anderen, met exact dezelfde sim dit probleem ook hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
North
Average Member
Average Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:09

Bericht door North »

De route naar mijn werk is 12 kilometer met daarin 5 flitspalen / roodlichtcontrolles.
Deze simulatie is wel een paar keer te doen.

----------------------------------------------------
simulatie 1

aantal simulaties : 3
hoorbare aanwijzing: aan
visuele aanwijzing : aan

resultaat:
Alles gaat goed tot op de laatste 3 kilometer. Dan geeft hij ineens weer tijdelijk 12 km aan om vervolgens de"juist" geschatte afstand weer te tonen.

----------------------------------------------------
simulatie 2

aantal simulaties : 3
hoorbare aanwijzing: aan
visuele aanwijzing : uit

resultaat:
1 maal zelfde uitslag als bij sim 1
2 maal zonder verdere problemen

----------------------------------------------------
simulatie 3

aantal simulaties : 3
hoorbare aanwijzing: uit
visuele aanwijzing : aan

resultaat:
1 maal zelfde uitslag als bij sim 1 alleen op een ander moment
2 maal zonder verdere problemen

----------------------------------------------------
simulatie 4

aantal simulaties :
hoorbare aanwijzing: uit
visuele aanwijzing : uit

resultaat:
2 maal zelfde uitslag als bij sim 1 alleen op een willekeurig moment.
1 maal zonder verdere problemen

----------------------------------------------------

Alle simulaties zijn gedraait in de volgende configuratie:

Keuze van navigeren : Snel
Kaartscherm : 2D
Kaartpositie : Noorden boven
Automatische schaal : uit
Schaal : 500 meter
Visueel advies : aan
(weergave aan rechterzijde scherm, niet verwarren met visuele weergave van waarschuwingen)
Poi symbolen : benzinestations aan
Huidige straat : aan
Huidige stad : uit
Pijl naar bestemming : uit
Pijl in rijrichting : uit

Gezien de resultaten van deze door mij uitgevoerde test, heb ik het idee dat de storing random is en erg afhankelijk van de dingen die je al dan niet aan hebt staan.
Meer bewerkingen vergen natuurlijk meer rekencapaciteit van de processor.
Verder moet ik toch even vermelden dat ik na de update nog geen last weer heb gehad van vastlopers, zelfs niet in dat rijdende saunabakje van mij waar de 2010 heerlijk in het brandende zonnetje hangt naast de achteruitkijkspiegel.

Grtz, North®
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

Net geprobeerd.

Van huis naar werk, kom ik 4 flitspalen tegen, en bij iedere paal, begint het apparaat te loeien, en verschijnt het schermpje.

Als je een bepaalde route wil uitproberen, kun je me een PM sturen, met de routegegevens.

EDIT: Als het je geruststeld, is er waarschijnlijk niks mis met je apparaat.
De statusbalk slaat hier ook vast op jouw route, met infopunten aan. (3 keer geprobeerd, steeds op dezelfde plaats)
Als ik ze uitzet is er niks aan de hand !!!!

Ga ik navigeren hier in de buurt, is er niks aan de hand.

Fictieve navigatie
Van:
Eindhoven
John F kennedylaan 2

Naar:
Eindhoven
Zuid 32 veldhoven.

INSTELLING: Vermijd Snelwegen
Op die route stikt het van de camera's, en blijft bij mij alles werken !!!
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

@North:
Bedankt alvast, voor alle moeite die je neemt, maar als ik TifKag mag geloven (en dat doe ik ook), dan loopt zijn statusbalk ook vast als hij de route simuleert die hij van mij heeft gekregen.
Als je het goed vindt, dan wil ik je wel even een PM sturen, met de route die je dan kan proberen, ik ben benieuwd of jij hetzelfde ervaart als TifKag en ik.

Edit:
Ik zal ook eens een test doen met jou instellingen, kijken wat er dan gebeurt.


@TifKag:
Jij ook heel van dank joh. Ik heb de route van jij in mn MS2010 ingevoerd, krijg inderdaad meerdere keren meldingen met een berg piepjes er achter aan, maar hij navigeert zonder problemen, tot de bestemming.
Ik ben dus niet de enige met dit probleem.
Maaarrrrrrrrrr:
Ik had dit dus NIET voordat ik de update uitvoerde, het heeft dus wel degelijk te maken met de update. En ik ben dus niet de enige die dit probleem ondervind. Dus toch iets waar VDO Dayton naar moet kijken.
Even nog vor mijn gemoedsrust.
Bij mij loopt hij elke keer vast met nog 10KM te gaan, en 8 of 9 minuten. Komt dit overeen met jou bevindingen.
Ook moet ik de MS2010 uit en aanzetten om de statusbalk weer gereset te rkijgen. Het invoeren van een nieuwe bestemming levert niets op, de balk blijft dan vast staan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

Bij mij op EXACT dezelfde plaatsen, VDO heeft dus inderdaad wat te doen !!!

Ondertussen is mijn MS2010 die fictieve route heen en weer aan het rijden, en ik wordt ondertussen gestoord van die sirene :) :)
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Ook ik ben nu onderweg naar Zuid 32 Veldhoven, en inderdaad, de ene pop-up na de andere. Is nog zo'n 13 minuten bezig, meld me wel als hij klaar is, maar ziet er in ieder geval goed uit.

Edit:
Zonder problemen bij Zuid 32 Veldhoven aangekomen. Ik begin alweer een beetje happy te worden :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MS2010 Software
    door Thijn83 » 28 mar 2021 20:05 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 210
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1995
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429
  • Kaart Update
    door Start » 24 sep 2017 12:58 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 4109
  • update kaart
    door Hansw1 » 16 aug 2017 21:56 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 1199
  • Update Avic X1R
    door erwin69 » 30 sep 2014 16:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 758
  • garmin update
    door klinker » 26 mei 2014 20:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1436

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”