Wie helpt deze dame in nood ?

Samarel
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2009 00:20

Wie helpt deze dame in nood ?

Bericht door Samarel »

Hallo,

Ik heb een navigatiesysteem van Sony, sony-nv-u92tw. Hij werkt niet, ik had het begrepen dat het waarschijnlijk moet worden geupdate, alleen ik begrijp niet zo goed hoe dat werkt. Ik had gehoord dat updaten mogelijk is door het te downloaden. Klopt dit? Zoja, kan iemand mij vertellen waar dat he beste kan? Zonee, hoe kom ik anders aan de update ?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben hier al heel lang naar op zoek, maar helaas ben ik er nog niet in geslaagd.


Groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Welkom!
Een toestel dat "niet werkt" is niet tot leven te brengen met een "update". Probeer eerst eens of er een plaatje op je toestel kan worden getoverd.
Downloaden van updates is alleen toegestaan indien dit door de fabrikant beschikbaar gestelde software is. Meestal kan je dit aan de hand van registratie van je product.
Downloaden van kaartmateriaal is in ieder geval alleen toegestaan indien dit legaal gebeurt met een door de fabrikant aangegeven mogelijkheid.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Carminat 8200299536 A-2003 1498.665 Wie helpt mij?
    door Dennis1982 » 08 okt 2014 16:29 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 924

Terug naar “Mobiele Sony systemen”