Becker Traffic Assist HS 7934 huisnummers

mctwist
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2006 14:39

Becker Traffic Assist HS 7934 huisnummers

Bericht door mctwist »

Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus hoi allemaal!
Mijn vader en ik hebben ons een Becker Traf. Ass. HS gekocht en we zitten beiden met hetzelfde probleem.
Ikzelf heb de volledige Europa map erop staan en mijn vader enkel MAP D, maar we kunnen allebei niet het gewenste huisnummer ingeven.
Als voorbeeld: Ik heb vrienden wonen in België, Staatsbaan 37 in Ham (ik heb toestemming gevraagd om dit adres te gebruiken als voorbeeld). Als ik deze route wil plannen kan ik bij de huisnummers enkel 93 invullen, alle andere nummers zijn geblokkeerd ???
ik vind het absoluut niet normaal dat ik geen andere huisnummers kan invullen. Normaal gaat bij mij de gedachte dat een navi syst. je moet brengen naar de plaats die JIJ opgeeft! Het is nu dus niet het geval dat er geen huizen zijn want de straat staat er vol van.
Ik heb zelfs de auto selectie optie UIT staan. Zo dacht ik het syst. te slim af te zijn maar dat is blijkbaar geen oplossen.

IEMAND EEN IDEE???
Laat maar komen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
h1sn
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2007 20:36

Bericht door h1sn »

Hallo,

Ik had voor mijn kerst hetzelfde toestel gekregen en heb hetzelfde probleem ervaren. Ik woon op slechts enkele km's van Ham en kon zelfs mijn eigen huisnummer niet ingeven bij het thuisadres. Dus wat heb ik gedaan? Andere straten geprobeerd: ook niets. Een straat in Antwerpen geprobeerd waar ik werk: wel huisnummers. Dus volgens mij lag het aan de kaarten en bijgevolg heb ik de Becker terug naar de winkel gebracht. Met zo'n toestel kan ik niets doen. Ik moet voor mijn job een toestel hebben waarmee ik vlak voor de deur word afgezet. De TomTom die ik regelmatig gebruik op mijn pda beantwoordt wel aan die vereiste. Ik vind het absoluut niet kunnen dat de Becker zo weinig huisnummers kent. Ik vermoed toch dat ik niets boven het hoofd heb gezien, maar de kaarten waren absoluut niet nauwkeurig...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik heb zelf geen T-Assist, dus kan ik het niet checken.
Wat ik wel kan doen is kijken of het aan de Navteq kaartgegevens ligt door die adressen in te geven in m'n eigen systeem met Navteq kaart.
Kun je een paar voorbeeld adressen geven die bij jou niet klopten?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 22 jun 2014 18:57 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 948
  • Becker Traffic Pro. no fix!
    door Gus » 06 aug 2014 12:50 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 814
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2623
  • Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
    door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 723
  • DNX5260BT Garmin lane assist & junctionview
    door jvantichelt » 14 nov 2014 22:01 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 529
  • osmand+ en traffic
    door jefvandejumenas » 07 nov 2014 11:57 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software
    Reacties: 2
    Weergaves: 714
  • Van Traffic Pro (Slow) 8.0 naar 10.0
    door theeuwke » 19 mei 2018 00:12 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 511

Terug naar “Mobiele Becker systemen”